Römer Safefix Plus zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Römer Safefix Plus zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

remona020 27-03-2014

door de hoogte van deze stoel, in combinatie met mijn hoge auto, heb ik te weinig ruimte om mijn zoontje erin te zetten. om zijn hoofd niet te stoten moet ik een hand op zijn hoofd houden tijdens het inzetten.

S. Vermeersch 06-08-2009

De Römer Safefix Plus is weliswaar een vrij dure autostoel, maar wordt wel als beste beoordeeld in de test van de ANWB. In vergelijking met een Römer Duo Top met Top Tether valt het prijsverschil tussen beiden overigens wel mee (paar tientjes). Monteren van stoel gaat vrij eenvoudig, stoel is ook makkelijk in slaapstand te kiepen, zelfs onder het rijden. De bekleding laat zich (ingeval van een ongelukje...) ook makkelijk verwijderen en in de wasmachine wassen. Aangezien ik de kleine niet hoor klagen, zal het zitcomfort ook wel goed zijn. Kortom, prima stoel!

pinky 21-02-2009
Geschreven voor: Römer Safefix Plus grijs

Prijzig maar een geweldige stoel die qua veiligheid een GOED scoort bij de ANWB. Zeer makkelijk te monteren met de beugels van isofix (de stoel wordt daarmee aan de carosserie van de auto gemonteerd). Tevens is de stoel ook in een normale auto te monteren. Uw kindje zit wel diep in de stoel en naar buitenkijken wordt iets minder maar qua veiligeheid is komt dat alleen maar ten goede. De stoel is in standen te verstellen zo ook een slaapstand tevens de hoofdsteun in hoogte te verstellen.