Kiddy Infinity Pro Pink wit, roze, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kiddy Infinity Pro Pink wit, roze, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

mielsen 07-03-2009

Ik ben niet zo heel tevreden met onze aankoop. We hebben het stoeltje ook bij een Duitse leverancier gekocht toen ons zoontje ongeveer 10 maanden oud was. Het probleem is dat hij onderuit zakt in het stoeltje. Ik prop een doek tussen zijn benen om dit tegen te houden. Ook vind ik het vastzetten van het voorstuk lastig aangezien hij dit wegtrapt als ik de veiligheidsriem er probeer doorheen te doen. Misschien word het zitje handiger als hij wat groter is.

Luna2008 07-12-2008

Omdat deze autostoel als beste werd getest door meerdere instanties is onze keuze hierop gevallen. Het idee dat een kindje niet meer in een 5-puntsgordel zit is even wennen maar geeft wel een veiliger gevoel. Wij hebben de stoel via een duitse leverancie gekocht en waren zo veel goedkoper uit! Echt een aanrader dus!