ISI mini DBI-22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ISI mini DBI-22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

moedertjevan2koters 20-10-2010
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Wij hebben voor ons eerste kindje een alecto dbx-88 aangeschaft. Deze was (drie jaar geleden) 79 euro. geweldige babyfoon, alleen de baterijen zijn snel leeg. Dit is idd erg eenvoudig op te lossen dus geen groot probleem. Deze Isi mini dbi-22 voor 29 euro gekocht (nieuw) en doet niet onder voor de alecto. het design is zelfs mooier en heeft zelfs nog iets meer moeglijkheden. We hebben hem nog maar net, maar zijn in eerste instantie erg tevreden (helemaal voor dat geld!) Hij voelt iets minder degelijk aan, maar wat wil je voor dat geld?

sleegrigt 20-08-2010
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Super babyfoon. Het enigste minpuntje is de meegeleverde oplaadbare batterijen in de ouderunit. Deze vervangen door een bekend merk oplaadbare AAA batterijen en ouderunit kan veel langer gebruikt worden zonder in de oplader te staan (zeker een hele avond/nacht). Nogmaals: erg fijne babyfoon met vele mogelijkheden, een echte aanrader.

m v d v 06-07-2010
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Erg fijne babyfoon, we gebruiken hem nu een dik jaar. Erg gevoelig voor geluid als je hem dus op gevoelig instelt.
Ik lees veel dat de batterij van de ouderunit niet meer goed op te laden is etc. Daar hadden we ook last van. Maar dat is heel eenvoudig op te lossen. We hebben gewone oplaadbare batterijen gekocht van een bekend goed merk en die er in gestopt. Nu kan hij weer heel lang gebruikt worden zonder oplader (anderhalve avond ofzo)

labionda 10-02-2010
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Echt een tegenvaller zeg! Ik zou willen adviseren een ander apparaat te kopen in plaats van deze. Er zit van alles op wat handig is, maar de batterij is zo leeg en moet dus continue in de oplader. Ik heb deze nu slechts 5 maanden en het apparaat wil hij helemaal meer opladen of überhaupt aan, stuk dus. Ik kan 'm in de vuilnisbak gooien. Erg jammer.

piet20 21-10-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Na alle goede recensies op deze website te hebben gelezen hebben wij de isi mini gekocht.

De babyfoon is na 4mnd gebruik stuk gegaan en omgeruild voor een nieuw exemplaar. Nu zien hoe deze zich houdt.

Inderdaad is de babyfoon eenvoudig in gebruik. Maar niet alles is ideaal. Zo is het maximaal volume van de handset is erg zacht.

De aan en uit knop van de handset is gevoelig en zit op een onhandige plek. Bij oppakken van de handset druk je deze te eenvoudig in. Stop hem in een tas en de handset gaat spontaan aan.

Met andere babyfoons geen ervaring

linnie 16-09-2009

---------- update review 16-09-2009 ----------
Fijne babyfoon met veel functies (terugspreken en leuke liedjes) Alleen was ik verwend met een babyfoon met ontzettend duidelijke ontvangst en viel deze toen ietsie tegen. Ook een grote min is dat het geluid erg Zacht is wat hij geeft op de ouderunit. Stofzuigen overtreft hij bijvoorbeeld niet!!!! Daarom viel deze af!!!

---------- oude review 15-03-2009 ----------
Prima babyfoon. Erg leuk, die liedjes en het nachtlampje. Ook wel handig dat deze geen kort ruisgeluid geeft als je via de TALK met elkaar communiceert (deed de philips altijd wel als je hem indrukte)

Een min vindt ik dat de ontvanger heel zacht geluid geeft in de voluit stand. Als je op verjaardag zit of stofzuigt hoor je niks...Tuurlijk heb je de lampjes nog..maar heb het liever anders. Ook het bereik is als hij in het raam zit naar de speeltuin toe toch maar net 40-50 meter..erg jammer, haalt hij net niet, ondanks open veld

Mark026 09-04-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Makkelijk te bedienen, goed geluid en prima bereik. Naast de zaken die je mag verwachten van een babyfoon ook leuke extra's. Nachtlampje en temperatuuraanduiding. Prima dingetje.

Ajlia 09-04-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

prima babyfoon, leuke geluidjes en lampjes.Het bereik is goed.

Jitse 08-04-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Heb sinds 2 weken de isi in gebruik en bevalt super. Bereik is zeer goed. Oo het geluid komt goed helder over. Kan iedereen aanraden om isi aan te schaffen!

schurenti 08-04-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Geweldige babyfoon. Twee maand geleden hebben we deze babyfoon in gebruik genomen.
Hij beschikt over uitgebreide functies, zoals muziekjes, lichtjes en temperatuur van de kamer.
Wij zijn zeer tevreden met deze aanschaf.

baby 08-04-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Ik heb nu deze babyphoon gekocht en hij bevalt 100 procent.niet zo als anderen problemen met de batterijen, maar alles werkt uren lang zonder problemen en glashelder.

3baby 19-03-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Normaal gesproken geef ik niet snel mijn mening over een produkt, maar in dit geval ben ik zo tevreden dat ik een uitzondering maak.
Wij hebben nu 4 maanden deze babyfoon. Naast de normale functies zoals goede bereikbaarheid (heerlijk storingsvrij) vinden we ook de extra mogelijkheden op de babyfoon heel plezierig. Als onze dochter onrustig is, wordt ze snel weer rustig als ik de voor haar inmiddels vertrouwde muziekjes afspeel. Ze valt zo weer in slaap. Doordat ik dit op afstand aan kan zetten en dus niet de babykamer ophoef, hoef ik haar niet extra te storen.
Waar ik wel van schrok was de temperatuur in de kinderkamer. Kwam er ineens dus achter dat de temperatuur 's avond teveel opliep in de babykamer doordat de afvoer van de houtkachel, die langs de babykamer liep niet goed geïsoleerd was. Dacht vooraf dat ik een dergelijke functie niet nodig had, maar achteraf toch maar goed dat de babyfoon toevallig deze functie had.

lynnie 15-03-2009

Grizzz 23-02-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Tja wat kan ik hier nog aan toevoegen? Het is gewoon allemaal waar. Gewoon
goed.
De bereikbaarheid is prima, we zitten in een buitengebied en vaak genoeg doen mobiele telefoons het slecht hier. Maar de babyfoon trekt zich er niets van aan, hij stoort ook niet.
De leuke muziekjes zijn ook een vinding. En temperatuuraanduiding. Wat een handig ding zeg. We keken echt onze ogen uit toen we het allemaal gingen uitproberen. We zijn erg tevreden met deze aankoop.
Van harte aanbevolen!

cgg4309 18-02-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Wij hebben al heel wat ervaring met babyfoons maar ik moet zeggen dat deze toch wel met kop en schouders overal boven uit steekt. Wat een gemak! Het voelt ook heel veilig dat het bereik en de geluidskwaliteit zo goed zijn. Bedankt hiervoor.

Jose34 04-02-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Deze babyfoon gebruik ik nu +/- 3 maanden en heeft nog niet een keer gestoord. Hij is makkelijk in het gebruik en voorzien van vele nuttige extra's zoals de op afstand bedienbare verlichting, de leuke muziekjes en temperatuuraanduiding in de kamer.
Ik ben erg tevreden en daarom is deze babyfoon een echte aanrader.

Ina71 31-01-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Geen ingewikkelde functies. Eenvoudig in gebruik, het is één oogopslag is duidelijk hoe het apparaat werkt.
Zit verlichting op die je via de ouderunit aan en uit kunt schakelen, net als het afspelen van liedjes.

Geluid en ontvangst is erg goed.

Ik gebruik deze babyfoon nu enkele maanden en ben zeer tevreden.

john2010 22-01-2009
Geschreven voor: ISI mini DBI-22

Ideale babyfoon. Goed geluid, prettige instellingen en nachtlampje plus slaapliedjes.

Bereik is prima en zonder storingen. Werkt op de batterijen meer dan 9 uur.
ben er erg gelukkig mee.