Luvion Deluxe-100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Luvion Deluxe-100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

SF74 19-08-2011
Geschreven voor: Luvion Deluxe-100

Dit toestel twee jaar in bezit. Wat een problemen en slechte service. Net aangeschaft was de oplader kapot, ik kreeg na drie weken een nieuwe na veel gezeur.

Terugpraatfunctie heeft nooit gewerkt.

Regelmatig gaat de babyfoon niet aan. Je moet dan de contactjes even schoonmaken, als dat niet werkt, laat de babyfoon een keer vallen.

Bereik is slecht, nog geen 20m.

Geluid is triest, valt vaak weg of uit.

Kortom kies iets anders!

Ge

w.aardeloos 12-11-2010
Geschreven voor: Luvion Deluxe-100

Waardeloos apparaat en vooral waardeloze service. Het is een duur apparaat waar je service bij mag verwachten. Het bereik moet je echt TESTEN voor je het apparaat koopt en bedingen dat je je geld terug krijgt. Dat doen ze namelijk anders niet en dan zit je met een peperduur apparaat dat het NIET doet, zoals ik. WAARDELOOS!

Kev007 08-08-2010
Geschreven voor: Luvion Deluxe-100

We gebruiken deze dect babyfoon nu 14 maanden en zijn tevreden. Erg goed geluid zonder enige storing. Afstand is ook goed.

lijn4 14-03-2010
Geschreven voor: Luvion Deluxe-100

We hebben de babyfoon nu 1,5 jaar in gebruik. De babyfoon werkte de eerste 2 maanden echt perfect maar na 2 maanden was het over! Bereik valt voortdurend weg; in de meeste gevallen als ons kindje geluid maakt/ huilt. Het geluidsniveau plussen we steeds meer op omdat je anders helemaal niets meer waarneemt. Ook de batterijen gaan nu steeds sneller leeg, al na 1,5 uur. Je denkt dat alles rustig is, de gebruikelijke lampjes branden, maar ondertussen is de babyfoon gewoon vastgelopen. Voor ons een grote teleurstelling!!

maarten9 31-03-2009
Geschreven voor: Luvion Deluxe-100

Prima ding, in stevige doos ontvangen. Makkelijk te installeren en aan te zetten. Het bereik is gewoon heel goed te noemen. Zelfs in de paardenschuur hoor ik alles nog. Ik denk hemelsbreed z'on 200 meter maar ook 3 muren ertussen.

Wat opvalt is dat het geluid gewoon echt helder is en dat je aan de hand van gevoeligheid kan bepalen wanneer je je kleine wilt horen (of wanneer de Led-lampjes aangaan..van groen tot rood). Heb de ouderunit ook al een keer laten vallen maar naast een krasje niets anders...het is dect dus geen enkele storing verder.

Als je op zoek bent naar een goede degelijke babyfoon met een goed bereik en uitzonderlijk geluid maar zonder franjes dan is deze babyfoon een goede koop.