Baby Brezza Formula Pro Advanced wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Baby Brezza Formula Pro Advanced wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

YT 21-05-2022

Doseert het te veel water of te veel poeder?

Mijn Baby Brezza produceerde iets te veel melk. Ik zette 150 ml, dus verwachtte ~ 165 ml melk, maar kreeg constant 170-175 ml.

Levert het te veel water of te veel poeder?

Ik heb de baby brezza getest op de daadwerkelijke poederdosering:
1. Ik heb de trechter verwijderd
2. plaatste het bovenste deksel van de trechter er weer in, zodat de trechter detector geactiveerd was en nu zowel water als poeder er apart uit kwam.
3. Ik zette twee containers neer, een om het water op te vangen en een om het poeder op te vangen.
4. Ik deed een cyclus voor een fles van 150 ml melk
5. Met mijn NAN HA1-poeder verwachtte ik 22g
6. Het produceerde 21g poeder in mijn container, maar ik lekte ook een zeer kleine hoeveelheid poeder dat gevoelsmatig 1g kon zijn.

Dus mijn conclusie van deze test: Mijn baby brezza levert wel de juiste hoeveelheid poeder, maar levert 5-10 ml te veel water. Weet nog niet hoe ernstig dit is.

Algehele conclusie: Water dosering is iets te veel, melktemperatuur is niet constant: soms te warm, soms precies goed. Behuizing van het apparaat voelt goedkoop aan. Alles bij elkaar geeft het mij geen vertrouwen in de kwaliteit, die ik bij jonge baby's juist extra belangrijk vind.

Pluspunten

• Biedt bemak

Minpunten

• Doseert iets te veel water
  • Voelt aan alles goedkoop aan