Philips AVENT SCF223/02 ultra soft-fopspeen - Reviews

• Test panel 8.6 nov 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AVENT SCF223/02 ultra soft-fopspeen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Monique7791 22-11-2022

Philips roze speen

Ik heb deze speen mogen testen en het bevalt prima. Het zuiggedeelte is zacht en het gedeelte wat om haar mondje valt is stevig maar niet te hard. Er zit een leuke speelse tekening op de speen wat het leuk maakt om naar te kijken. Ideale speen die je makkelijk schoon kunt maken

Pluspunten

• Zacht
  • Goed materiaal

Saar92 30-10-2022

Perfecte speen voor mijn dochter

Dit is de enige speen die mijn dochter accepteert na verschillende merken te hebben geprobeerd. Erg fijne speen met leuke printjes!

Pluspunten

• Makkelijke acceptatie
  • Leuk design

Minpunten

• Wat meer pasteltinten zou leuk zijn

m*********@g******** 30-10-2022

Phillips Avent

Ik ben een van de gelukkige mama's die deze speentjes mocht testen. Ik vindt de speentjes er mooi uit zien je ziet aan het materiaal dat het een speen uit het 'luxer' segment is.

Mijn oudste 2 heeft de speen al vanaf de geboorte. En sinds de geboorte heeft hij alleen de Phillips ultra soft speen gewild. Een nadeel is echter wel, als je kindje snel tandjes krijgt en op de speen bijt is hij zoo door midden lek of kapot.

Mijn jongste 1 heeft echter nooit een speen gehad en ook gewild echter wil hij wel de Phillips ultra soft speen. Hier is hij dol op en loopt hij de hele dag mee!

Pluspunten

• Mooi model mooie materialen
  • Zacht doet niet zeer om het mondje
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Bij kindjes met tandjes snel lek

w**********@h********** 28-10-2022

Schattige nuttige speentjes

Ik ben een van de blije mama's die deze speentjes heeft ontvangen en die mijn lieve dochter heeft mogen testen. Omdat zij zelf een andere speen gewend is, was het voor haar even wennen. Mondje in mondje uit en ernaar kijken. Maar zeker een fijne speen die ook tijdens het slapen in haar mondje blijft. Mooie kleuren en print.

• Kleuren
  • Gewicht

Neliss 28-10-2022

Fijne zachte speen, ontwerp kan mooier

Mooi product, fijn zacht en dat vond mijn dochter fijn.
Ontwerp laat grafisch wel wat te wensen over, als ik het product met deze bedrukking in de winkel zou zien liggen had ik het niet gekocht.

Pluspunten

• Zacht
  • Ergonomisch

Minpunten

• Niet echt mooi

mlein 27-10-2022

avent speen

ik heb de spenen van avent mogen testen. onze dochter heeft veel zuigebehoefte en heeft vanaf de geboorte maar 1 favoriete speen deze is nu voor haar leeftijd te klein en niet ideaal meer. de grotere variant van de desbetreffende merk accepteerde ze niet net zoals vele andere merken die uiteindelijk gewoon in de kast belanden . onze dochter heeft deze speen geaccepteerd en wij zijn daar ook erg tevreden over. behalve de vrolijke printjes ook nog eens gemakkelijk te reinigen en op te bergen in het bij geleverde doosje.

m**************@g******** 24-10-2022

Avent speen

Ik heb voor deze speen gekozen omdat onze dochter veel zuigbehoefte had als baby maar na de eerste maanden niet meer een geschikte speen accepteerde die ze eerst wel accepteren deed. Die speen was ook te klein geworden dus was niet meer geschikt en de grotere variant accepteerde ze niet van dat merk. Wonder boven wonder accepteerde ze deze speen wel en hebben wij de ideale speen voor onze dochter gevonden.

Pluspunten

• Makkelijk te reinigen
  • Niet te groot

Friso 24-10-2022

Bevalt goed, mooi design

Mooie roze speen, lief design en de baby is stil, eigenlijk alles wat je wilt :).

• Goed te pakken

Chantaldp 24-10-2022

Fantastische spenen

Ik heb dit product mogen testen.
Wat een fantastische speen is dit!
Mijn dochter had in het begin difrax spenen, maar die spuugde ze zelf de hele tijd uit.
Door de platte speen pakte ze hem gelijk en houdt ze hem ook in. Ik zou zelf bij een volgende baby gelijk nu avent kopen ik wil niets anders meer :)

Pluspunten

• Leuke designs
  • Kan altijd een knuffeldoekje aan

p**************@g******** 24-10-2022

Verrassend goed!

Wij hebben de Philips AVENT spenen mogen testen en ik was hier eerst heel sceptisch over, omdat mijn dochter altijd ronde spenen heeft en plattere spenen pakt ze niet.
Nu dacht ik het is het proberen waard bij de Philips AVENT spenen en wat denk je? Ze pakt ze gewoon! Nooit gedacht! Ze zijn orthodontisch getest dus beter dan de ronde spenen, makkelijk te steriliseren door gebruik van een bijgeleverd bakje, zijn lekker zacht en flexibel en het huisje kan goed luchten, waardoor er niet snel uitslag ontstaat.

Pluspunten

• Zacht
  • Orthodontisch
  • Lucht doorlatend

m*************@h********** 24-10-2022

Top speen

Ik heb dit product een aantal dagen mogen testen en ik moet zeggen dat het goed werkt. Het speentje is zacht, makkelijk schoon te maken en de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Er zit een leuke tekening op de speen waardoor het ook
Nog leuk is om naar te kijken. Het speentje blijft makkelijk in haar mondje zitten en ook als ze huilt en ik de speen gebruik is ze elke keer vrijwel meteen stil. Kortom top produkt

Pluspunten

• Zacht
  • Uiterlijk
  • Stevig materiaal