Weber Performer Touch-N-Go houtskool barbecue / zwart / metaal / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Performer Touch-N-Go houtskool barbecue / zwart / metaal / rond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

eddy10 30-12-2011
hoy hier nog een keer de performer is nog steeds super gebruik hem zomers en winters echt toppie en als er wat is doet weber ook niet moeilijk goede garantie lekker op roken en grillen aanrader

smoke2007 29-05-2010
had een beetje schrik om deze bbq te kopen.aangezien ik gewoon was om een bbq te gebruiken met verstelbaar rooster.maar ik ben zeer aangenaam verast over deze bbq.wat een top produkt.hier kan zelfs een bbq leek mee aan de slag.1 duw op te knop en hij is aan de bbq.zeer tevreden.2 weken in gebruik en al 4 keer gebruikt.degelijkheid kan ik nog niets overzeggen.maar de garantie voorwaarden zijn zeer goed.

eddy10 22-11-2008
de weber performer is een geweldig mooie bbq hij is lekker groot dus je kan er heel veel kanten mee op de starter op gas is geweldig binnen 10 min bbqen wel duur maar hoop er dan ook lang te gebruiken je kan er ook op roken dus super dit is mijn derde weber bbq eerste was een 47 silver tweede was een 47 platinum nu de 57 performer dus ik braad al vele jaren zomers en in de winter

Tom Coronel 13-07-2005
Echt een topper. Erg handig zijn het tafeltje en de thermometer. Ook de
afvalbak is makkelijk. Gas even aan zetten, 15 minuten wachten en de kooltjes
zijn warm, gas weer uit en je kan normaal verder bbq-en. Nadeel is dat je de
temperatuur moeilijker kan regelen dan bij een gasbarbecue zoals de Weber
Genesis.

christalex 17-02-2012

Hallo Tom het is geen afvalbak maar een bak m je briketten vochtvrij in te bewaren.

Druif 10-07-2005
Mooi, snel op Temperatuur dankzij het gas opstartsysteem.
Dus wel de lekkere smaak van de houtskool!