Weber Q220 Station gasbarbeque / zwart / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Weber Q220 Station gasbarbeque / zwart / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

mj-tje1960 07-09-2010

Ik wilde heel graag een gas BBQ maar heb lang getwijfeld vanwege de prijs. Nu heb ik deze BBQ in de nazomer sale gekocht bij Intratuin. Er ging 40% af en kostte toen
€ 299,00 Maar helaas hadden ze alleen nog het showmodel en mocht ik het voor € 160,00 hebben omdat de doos, boekje en een borsteltje ontbrak.
Super koopje dus! Inmiddels al diverse keren
gebruikt en ben super tevreden. Het vlees smaakt heerlijk, ik proef nauwelijks verschil met een briketten BBQ. Snel en makkelijk te bedienen. Je hoeft niet meer te wachten tot je vuurtje eindelijk gereed is. En ook makkelijk schoon te maken, met de juiste middelen.
Ook het onderstel is erg handig, is goed verrijdbaar en stevig. De werkbladen zijn ook ideaal om van alles op te zetten. Bij mij buigen ze niet door zoals iemand eerder shreef. Ik zet er zelfs een schaal op met één kilo vlees en dat blijft goed staan.
Ik hoef er nu niet meer een apart tafeltje naast te zetten voor het vlees zoals voorheen.
We gebruiken deze BBQ nu vaker dan toen we nog zo'n briketten BBQ hadden.
Echt een aanrader!

petmirfin 30-05-2013

Hallo,
Ik heb deze BBQ ook gekocht, ik ben even benieuwd met welke middelen u deze schoonmaakt. En werken de middelen echt goed?

Peter

Grillmeister 27-06-2010

Geen gedoe met kolen, maar wel een smakelijke BBQ? Dit is een goede keuze. Smaak verschilt overigens wel, zeker bij ongekruid vlees, maar is niet zo kunstmatig als verwacht. Aflegplanken van kunstof stellen echter teluer, 1 bord er op en ze buigen al.

Robert1967 13-07-2008

Was al langer op zoek naar een gas bqq, omdat ik genoeg had rond al het gedoe met een briketten bbq. Ik wist van vrienden en familie dat de smaak gewoon niet verschilt of je nou een briketten of gas bbq hebt.

Goed georiënteerd en al snel vielen de goedkope gas bbq van rond de 200 euro af. Gammel en volgens mij roesten ze na 1 zomer onder je vandaan. Deze Weber blonk uit door degelijkheid, design en uitstraling. Nog even getwijfeld de Q320 met 2 branders te kopen, maar voor mijn gebruik is de Q220 (met onderstel) voldoende. Resultaat is echt super. Steaks, worstjes, vis en andere dingen geprobeerd en het resultaat op deze bbq is door de branders en het ontwerp erg goed.

TheoF 07-09-2007

Erg mooi vormgegeven zware bbq, door onderstel makkelijkte verplaatsen. Zware grillplaat en erg mooi bakresultaat. Temperatuur goed in te stellen door thermometer.

Loes2006 16-08-2006

Heb hiervoor een weber smokey joe gehad (overigens nog steeds). Is mijn eerste
gas barbeque en hij bevalt zeer goed. De elektronische ontsteking en het
temperatuur meterje zijn handige hulpmiddelen. Heb er een gasfles van 5 liter
(zo'n groene) bijgekocht.
Het grillrooster is zwaar en wordt goed egaal warm. Met de dichte deksel geen
verbrande sate-tjes meer en lekker snel.
Hij staat constant buiten en we gebruiken hem nu ook vaak om het vlees te
bakken inplaats van in de pan.

Schoonmaken vind ik niet zo'n punt. Het rooster is het meeste werk, maar omdat
het redelijk glad van vorm is en uitneembaar, an je dit goed reinigen. De bak
zelf heeft een wegwerp lekbakje en de rest is zo schoon.