Outdoorchef Ascona 570MX gasbarbeque / zwart / metaal / rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Outdoorchef Ascona 570MX gasbarbeque / zwart / metaal / rond op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

ronmichel01 11-06-2010
een fantastische bbq, 2 branders en hoogwaardige kwaliteit.
je kunt er heel makkelijk op grillen, er kan niets verbranden en je waant je als een ware Jamie Oliver.
Ook zo makkelijk dat je die trechter kan draaien en je heerlijk kan wokken of pannekoekjes bakken. Heb net met de pizzasteen gewerkt en deze doet dan niet onder voor een echte pizza van de goede Italiaan! ik geef een 10!

janneke1111 14-06-2009
bbq nu 2 jaar in bezit, bevalt zeer goed. lekker groot en snel. wij gebruiken de slowbrander nauwelijks tot niet. in combinatie met pizzasteen maken we heerlijke italiaanse pizza. ik gebruik ook de pan met rooster voor b.v. vis met groenten en dan onderin b.v. wijn met kruiden. kortom heel veel mogelijkheden, zeker in comb. met assecoires.