WANSCAM JW0011 - zwart - IP-camera WiFi buiten dagnacht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de WANSCAM JW0011 - zwart - IP-camera WiFi buiten dagnacht op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Z00L00K 26-09-2015

Dit is niet zo'n beste ipcamera, en dit alles komt voornamelijk door de ontzettend slechte firmware die erop staat. Probleem 1. ik probeerde een statisch ip adres in te geven dit lukte niet omdat ik telkens de Error "not valit dns1" krijg laat er nou helemaal geen mogelijkheid bestaan om de juiste dns in te voeren? Bug in firmware? deze mogelijkheid zijn ze vergeten, uiteindelijk opgelost door zelf in scripts te gaan zitten rommelen.
Probleem 2. ik wil via FTP beelden uploaden naar mijn NAS, werkt gewoon weg niet ! en ik ben nog steeds zoekend naar een oplossing!! Probleem 3. S'nachts is het beeld niet om aan te zien het beeld is overbelicht door het infrarood licht (Opengemaakt en 90% van de infrarood leds afgeplakt)
Probleem 4. het zou mooi zijn als de camera een mailtje zou sturen wanneer er beweging word gedetecteerd, ik krijg het helaas niet aan de praat.

tja wat kan ik er verder nog over deze camera vertellen het beeld overdag is duidelijk en scherp? daar is dan ook alles wel mee gezegd jammer genoeg werken de belangrijkste functies niet !!