De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link Tapo C425 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ejansen 10-07-2024

Geeft ook snachts een goed beeld!

Geschreven voor: TP-Link Tapo C425

De camera is met veel opties uitgerust, zo komt het met een magnetische houder en schroefjes zodat je het op gewenste manier kunt monteren. De camera heeft een ingebouwde accu en kan daardoor totaal draadloos worden opgehangen. Lekker makkelijk voor als je geen gaten wilt boren en/of hem snel wilt verhangen. De camera heeft een 2K beeldsensor die gemakkelijk mensen, dieren of andere objecten herkend. Je krijgt dan ook via de app meldingen als er wat wordt gedetecteerd. De camera beschikt over een infrarood sensor voor nachtbeeld. Ook kun je hiervoor de spot lichten gebruiken voor volledig kleurenbeeld snacht, al gaat dit wel ten koste van de batterij duur. Tot nu toe ben ik zeer te spreken over de batterij duur en blijft hij lang aan staan, ik kijk er ook niet continue op (1 a 2 per dag). Verder is deze camera weersbestendig en makkelijk schoon te maken gezien het een mooi strak design heeft. Ook de installatie was zeer gemakkelijk

Pluspunten

• batterijduur
  • beeldkwaliteit
  • makkelijke montage
  • makkelijke app installatie

Minpunten

• korte usb oplaadkabel
  • opladen duurt lang

Emstelon 10-07-2024

Goed werkende beveiligingscamera

Geschreven voor: TP-Link Tapo C425

Ik heb deze beveiligingscamera een paar weken mogen testen. Ik vind het een mooi product, dat ook eenvoudig schoon te houden i.
Deze camera is zeer eenvoudig met de Tapo app te installeren, stapsgewijs wordt je steeds verder geholpen.
2 richtingscommunicatie mogelijk, extra lamp, bij detectie wordt beeld opgenomen op micro sd kaart of in Cloud.
De beeldkwaliteit is echt super, heel duidelijk zowel overdag als 's nachts. Veel instelmogelijkheden zoals detectiebereik, bewegingsdetectie, persoonsdetectie, voertuigdetectie en detectiezones. In de app kan je ook de batterijstatus in de gaten houden. Tot 300 dagen werking afhankelijk gebruik. Lekker zonder stroomaansluiting of internetkabel.
Zeker een aanrader met deze grote batterijcapaciteit. Na een paar weken slechts 7% verbruikt.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Geen stroompunt nodig
  • Overal te plaatsen
  • Fraai model
  • Veel instelmogelijkheden

j**************@g******** 10-07-2024

Bevalt erg goed, zeker een aanrader.

Geschreven voor: TP-Link Tapo C425

Ik heb de Tapo C425 een aantal weken mogen testen, wat me in deze camera aansprak was de ingebouwde accu.
Omdat ik de camera los van het huis op wilde hangen, was de voeding daarnaartoe nogal een probleem.
Of hij werkelijk 300 dagen meegaat betwijfel ik, maar door de magnetische bevestiging is het geen probleem om hem er eerder af te nemen om op te laden.
Het is een kleine en bescheiden camera die gelukkig geen ongewenste aandacht zal trekken, want door zijn magnetische bevestiging is diefstal door plaatsing op makkelijk te bereiken plaatsen wel een dingetje.
De eenvoudig in te stellen zones, waarbinnen hij moet alarmeren c.q. opnemen voorkomt onnodige meldingen, deze meldingen komen via de eenvoudig te bedienen app op mijn telefoon.
Het beeld is in één woord geweldig en zeker ook ’s nachts bij weinig licht.
Een aanrader dus, zeker voor die prijs.

Remdamann 08-07-2024

Buitencamera. Op accu en wifi dus overal te plaatsen.

Geschreven voor: TP-Link Tapo C425

Het installeren was erg eenvoudig en het werkt goed op mijn 2.4 GHz Wifi netwerk.
Het monteren buiten gaat eenvoudig en kan op verschillende manieren. Op een metalen ondergrond super eenvoudig met de magnetische houder. Ook op 50 meter afstand is de wifi verbinding prima.

De app werk erg intuïtief en helpt goed door de stappen van installeren.
Helaas werkte mijn MicroSD kaart niet in het apparaat. Het is verstandig om goed op de website van Tado na te kijken welke soorten en merken geheugen kaarten compatible zijn.

Het instellen van verschillende zones voor auto’s, beweging, personen en dieren werkt goed en de AI helpt dit redelijk goed herkennen zodat je niet al te veel onnodige meldingen krijgt.
Bij inzoomen wordt het beeld wel iets minder scherp, maar in lijn met de ingestelde resolutie.

Na één week gebruik is bij gemiddeld gebruik en beweging de batterij slecht 5% leeg geraakt. Dus het lijkt er op dat deze lang mee gaat.

Erg tevreden met het gebruik.

Pluspunten

• Goed beeld
  • ook zonder abbonement beelden opslaan op SD kaart
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Pakt niet alle MicroSD kaarten