Arlo 2K - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Tobo01 28-04-2024

Prima camera's met een te duur abonnement

Sinds een paar weken test ik de Arlo Essential 2K Outdoor Camera 2-Pack (white) voor #Reviewclub. Voor wat betreft de kwaliteit en de eenvoud in installatie en gebruik ben ik heel tevreden.
Allereerst installeer je de Arlo Secure app en stel je een paar standaardzaken in. Ondertussen laad je de camera’s op met een USB-kabel. Verbinden met mijn smartphone was heel eenvoudig met de Arlo Secure app. Na het aanmelden in de app, is het een kwestie van de steuntjes ophangen en de camera’s eenvoudig in de steunen te schuiven. Een beetje richten van de camera’s, en het grote werk is gedaan. In de app kun je dan het beeld van de camera’s finetunen. Ook is er een fel LED-lampje en een sirene aanwezig op de camera’s, die naar believen in te stellen zijn.
Het grote gemis aan deze camera’s is echter, dat ik ze niet kan koppelen aan mijn Homey Pro. Een verder nadeel is, dat je bijna verplicht bent, om per camera een abonnement van € 4,99 per maand af te sluiten. Verder prima camera’s.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Goede kwaliteit
  • Accuraat

Minpunten

• Te duur abonnement
  • Geen connectie met Homey Pro

Rickert1993 26-04-2024

leuke camera's overal te plaatsen door de accu en wifi

De installatie is zo gedaan, gewoon doen wat er in de app gevraagd wordt, update draaien en werken doet hij.
Het ophangen van de camera zelfs ligt aan je eigen klus-skills, in mijn geval was het zo gebeurt.
Een voordeel is wel dat de camera’s te richten zijn wanneer ze gemonteerd zitten.
Verder is het beeld uitstekend, de beelden zelf worden niet opgeslagen op een sd kaart maar in de cloud, waar ik dan wel mijn bedenken over heb.
Cameratjes, draaien nu een ruime week en ik heb er zeker geen klachten over, ik laat mijn beelden opslaan op mijn NAS waardoor ik de beelden altijd lokaal heb.

Al met al 2 leuke camera's

Pluspunten

• uitstekend beeld
  • flexibel door de accu

Minpunten

• ingewikkelde app
  • accu, dus opladen