Ring Pan-Tilt Indoor Camera - Wit - Draai- en kantelbaar - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed sep 2024
  • Test panel 8.7 sep 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

m***********@m****** 24-09-2024

Ik heb dit product een tijdje mogen testen en ik raad het product aan anderen. De beeldkwaliteit is goed, het design ziet er prima uit en de functie dat je geluiden kunt horen en je kan praten via de camera is ook erg handig.

Natjuh 17-09-2024

Aanrader!!

Al een tijdje maakten wij met veel plezier gebruik van de Ring deurbel en buitencamera. We misten alleen nog een binnen camera. Super blij verrast zijn we door deze Ring-Pan-Tilt indoor camera. Je kunt hem ophangen maar wij hebben hem boven op de kast gezet. Stekker in het stopcontact en hij doet het, ideaal. Door de besturen van de camera in de app hebben we een mooi overzicht over heel onze woonkamer. Ook in het donker werkt deze camera perfect en heb je goed zicht.

Pluspunten

• Plug en play
  • Draaibare carmera
  • Goed zicht in de nacht

Roosiris 15-09-2024

Ring indoor camera

Ik ben over het algemeen tevreden met de Ring pan tilt indoor camera. De beeldkwaliteit is uitstekend en de spraakoptie werkt goed. We gebruiken hem vooral voor onze hond. Het is handig te horen of ze blaft en via de spraakoptie kunnen we haar corrigeren. Wel vind ik het jammer dat het lastig is om de camera te besturen met verschillende ringaccounts. Gelukkig hebben we als oplossing bedacht om ingelogd te zijn op 2 telefoons op hetzelfde account, zodat we beide toegang hebben tot de camera.

Pluspunten

• Spraakoptie
  • Beeldkwaliteit
  • Makkelijke app

Minpunten

• Abonnement ring
  • Niet handig met verschillende accounts

henriboes 13-09-2024

Review Ring Pan Tilt Camera

Fijne handige camera.
Alles zat keurig in het doosje, de installatie ging vlekkeloos.
Beeldkwaliteit is goed en bedienen van het draaien van de camera gaat soepel. Wel vind ik het persoonlijk jammer dat de voet niet echt wat gewicht heeft. Zet je de camera bijvoorbeeld op een traptrede en je gaat hem dan laten draaien dan valt de camera op.
Verder ben ik er erg blij mee. Ideaal om onze hondjes te bewaken.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Gemakkelijk te personaliseren

Minpunten

• Voetje is vrij licht

Frans030 13-09-2024

goed beeld en soepele bewegingen

wij hebben de camera een tijdje mogen testen.
de installatie van de camera was erg gemakkelijk. we hebben al meerdere ring producten, dus het toevoegen was erg simpel.
De camera geeft een klein beetje een vertekend beeld. je ziet daarentegen wel een breed stuk van de kamer. Het draaien van de camera gaat soepel en maakt niet teveel geluid. het bereik is ook groot, waardoor we altijd onze hond wel weer vinden :)
helaas kan de camera (of de app) niet iets of iemand volgen, dus het is altijd wel even zoeken als de hond niet in zijn mandje ligt.
het beeld is wel helder en goed. ook 's nachts zien (en horen) we goed wat er thuis gebeurd. het terug spreken is wel wat aan de zachtere kant. we gebruiken de functie niet echt, dus voor ons is dat niet hinderlijk.
het blijft wel zo dat voor een volledige ervaring, ook met meldingen, je de app met abonnement nodig hebt.

Pluspunten

• installatie gemak
  • zacht geluid bij bewegen
  • helder beeld en geluid

Minpunten

• vrij log apparaat
  • abonnement voor volledige functies
  • terug spreken is vrij zacht

Oof 13-09-2024

Fijne indoor camera

De Ring indoor camera is een geweldige toevoeging aan ons huis! De installatie verliep moeiteloos en binnen enkele minuten hadden we hem werkend. Wat ik vooral handig vind, is dat je de camera makkelijk op afstand kunt bedienen via de app. Het design is klein en onopvallend, waardoor hij perfect in elk interieur past. De nachtvisie is echt indrukwekkend en geeft zelfs in het donker een goed helder beeld. Een leuke extra is dat je tegen je huisdieren kunt praten en hun reacties kunt horen. Al met al, een fantastische camera die ik iedereen zou aanraden! De camera geeft met een blauw lampje aan wanneer er beweging is gedetecteerd en je krijgt hier vervolgens een melding van op je telefoon. Deze meldingen kun je evt uit zetten. De camera heeft 1 x gehad dat we het zicht niet konden stellen maar bij het opnieuw opstarten van de app was dit opgelost. We hebben deze camera met veel plezier mogen testen en kunnen deze camera zeker aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Helder beeld en geluid

Einstein24 13-09-2024

Geweldige camera voor mooie prijs

Als tester van de Ring pan-tilt indoor beveiligingscamera ben ik zeer tevreden met de veelzijdigheid en functionaliteit van dit product. De 360 graden draai- en kantelcapaciteit maakt het eenvoudig om elk hoekje van ons huis in de gaten te houden, vooral als het gaat om onze geliefde hond. De privacykap geeft ons ook een gevoel van comfort, wetende dat we ons niet constant bekeken voelen in ons eigen huis. De kleurennachtzicht functie is bijzonder nuttig, waardoor we onze hond zelfs 's nachts goed in de gaten kunnen houden. De tweerichtingsspreekcapaciteit stelt ons in staat om eenvoudig te communiceren met onze viervoeter, of om te reageren op onverwachte geluiden of bewegingen in ons huis. Al met al biedt deze camera een uitstekende balans tussen veiligheid en privacy, waardoor we ons veilig en comfortabel voelen zonder het hele huis vol te hoeven hangen met camera's.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Goede beelden op telefoon

Minpunten

• Abonnement van ring nodig

Wesly W 13-09-2024

Mooie pan tilt upgrade van de indoor camera

De ring camera voor binnen met de pan/tilt functie was wat er nog miste binnen het aanbod van camera bij Ring.
De camera zit zoals altijd mooi en stevig verpakt in een logische verpakking. Het uitpakken is eenvoudig en de kwetsbare delen zijn extra beschermd.
Het installeren kan op 2 manieren, je bevestigd de camera een de wand of plafond met schroefjes of je gebruikt de standaard. Hierbij is het wel opletten met de stugge kabel, de camera is namelijk erg licht waardoor de kabel de positie van de camera kan veranderen.
Het installeren is een fluitje van een cent, je installeert de Ring app als je dat nog niet gedaan hebt en vervolgens klik je op camera toevoegen en de app geeft aan dat je de QR code op de camera moet scannen. Van daaruit gaat vrijwel alles vanzelf. De camera wordt verbonden met de chime pro waardoor je verbinding hebt met het Ring netwerk of je gebruikt je eigen wifi netwerk. Ik gebruik de chime pro als een soort van extender in mijn thuisnetwerk.
Eenmaal geïnstalleerd is de camera heel eenvoudig in gebruik en is de beeldkwaliteit prima. Wat opvalt is dat wel de nachtsensor erg veel licht produceert waardoor het lijkt alsof je nog ergens een lamp hebt branden, dit vertekend wel veel. Daarnaast is de pan tilt functie eenvoudig met pijltjes in de app te bedienen. Na het ronddraaien keert de camera weer terug in de begin stand. Dit is echter wel jammer omdat je de camera niet ergens op kunt richten en laten focussen. Ook bij beweging volgt de camera de bewegende dingen niet. Dat is wel een gemiste kans of het wordt later misschien een premium optie.
Het twee weg audio geluid is matig, als je rustig praat dan is het verstaanbaar maar niet meer dan dat, het volume is niet in te stellen en er zit een vervelende kraak in het geluid. Het alarm is hard maar met dubbele beglazing is het buiten nauwelijks hoorbaar. Wel kun je afzonderlijk de andere camera’s ook inschakelen met alarm of het Ring alarmsysteem koppelen.
Ik heb dit product in een aanschaf actie mogen testen en concludeer dat de pan tilt een mooie upgrade is van de indoor camera die ik al had. De beeldkwaliteit is prima maar kan wel echt beter. Ook het volgen van bewegende beelden is wel een gemiste kans. De honden bewegen veel en om deze nu telkens handmatig te volgen is geen optie.
Onder de streep een prima camera en ik ben blij met deze toevoeging.

Pluspunten

• Pan tilt functie
  • Eenvoudige bediening
  • Eenvoudige installatie
  • Klein en licht

Minpunten

• Stugge kabel
  • Geen bewegings volg optie
  • Nachtzicht (teveel licht)
  • Tweewegaudio

ThePino 11-09-2024

Echte aanrader voor een binnen camera

Wat een super fijne en praktische camera is dit zeg! Ideaal zoals in ons geval om onze hond in de gaten te kunnen houden, maar ook uiteraard om ons huis te beveiligen.
Het gebruik is perfect via de Ring app, ideaal dat je alle Ring producten in 1 app kan beheren!
Het installeren was echt een makkie, via de app spreekt het allemaal voor zich, gewoon alle stappen doorlopen en klaar ben je.
De kwaliteit is voldoende, beeld en geluid had wel iets beter gekund, maar voor deze prijs/kwaliteit verhouding is het helemaal prima!
Heb deze camera mogen testen via Review.nl.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Eenvoudig te bedienen
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Proefabonnement Ring stoort een beetje

Désiree 09-09-2024

Ontzettend goed, jammer dat je een abonnement nodig bent

Ik ben onlangs in het bezit gekomen van de Ring Pan-Tilt Indoor Camera en ik ben ontzettend onder de indruk! De camera heeft een scherpe beeldkwaliteit en het pan- en tiltmechanisme zorgt ervoor dat ik elke hoek van de kamer kan bekijken. Ook de bewegingsdetectie werkt perfect, wat me een extra gevoel van veiligheid geeft. Het installeren was eenvoudig en de bijbehorende app is gebruiksvriendelijk. Ik kan nu met een gerust hart mijn hond in de gaten houden wanneer ze alleen thuis is. Ik ben super tevreden met dit product en heb het mogen testen!

Pluspunten

• Pan-Tilt
  • Beeld kwaliteit

Minpunten

• Abonnement

Bikerboytex 08-09-2024

Mooie ring pan&tilt

Super mooie camera, slim design. Losstaand plaatsbaar en door het gewicht in de voet valt deze niet om, ook niet als de camera geheel in de laagste positie wordt gezet. Installeren gaat gemakkelijk, vragenlijst helpt met installatie en instellen van de functies. Perfect om op afstand mijn huisdier in de gaten te houden. Heb deze mogen testen voor review.nl en deze is beslist een aanbeveling waard, ikzelf kan na deze periode al niet meer zonder.

Pluspunten

• Installatie
  • Gebruiksvriendelijk

B.coelman 08-09-2024

Bevalt enorm goed, ik raad het absoluut aan

Ik ben enorm tevreden over dit product!
Ik heb al een ring deurbel, dus dit was de perfecte toevoeging aan huis.
Wij wilde graag een overzicht van wat er in de woonkamer gebeurd met onze katten alleen in huis. Deze Ring Pan Tilt indoor camera heeft een vis lens en laat ruimtelijk alles duidelijk zien dat er gebeurd. Het is super simpel in gebruik en je kan alles haarfijn volgen via de ring app. Het is gemakkelijk te installeren en je kan zelf de camera draaien op afstand mocht je van positie willen veranderen. De producten van Ring stellen mij nooit teleur en zou dit absoluut aanraden voor ieder die zich toch iets veiliger in huis wilt voelen. Ik heb dit product via Reviews.nl mogen testen en kan niet meer zonder de ring pan.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie design

r********@g******** 05-09-2024

Ring Pan-Tilt Indoor Camera

De Ring Pan-Tilt Indoor camera heb ik enkele weken mogen testen.De camera kan op twee manieren worden bevestigd:vrijstaand op een vlak oppervlak of aan de muur.De montage is eenvoudig, en de benodigde hardware is inbegrepen. Voor een wandmontage kun je de camera veilig vastschroeven.De positie van de camera kan daarna via de Ring-app worden aangepast, waardoor je een flexibel zichtveld hebt. We hebben daardoor goed in de gaten kunnen houden dat de kat niet op de bank springt.Alle verdere instellingen en functies, zoals het instellen van de bewegingszones en het bekijken van beelden , worden volledig via de app uitgevoerd.

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Helder beeld

Minpunten

• Beperkte mogelijkheden zonder abonnement

Will038 05-09-2024

Top indoor camera

Inmiddels test ik deze indoor camera alweer een paar weken want heb deze mogen testen, maar ben er super tevreden over. De kwaliteit van zowel het materiaal als het beeld van de camera is super goed. Je gebruikt de camera gemakkelijk via de app en deze is ook erg makkelijk te installeren en de camera is goed in te stellen. Alles werkt zoals je verwacht en spreekt voor zich. Hij is gemakkelijk in gebruik en goed te installeren. Een echte aanrader voor iedereen die een binnencamera zoekt die gemakkelijk aansluit op het Ring netwerk!

Pluspunten

• kwaliteit
  • opties

van de Veen 03-09-2024

Top camera voor goede prijs

Na de Ring Pan-Tilt indoor camera een tijd te hebben getest voor review.nl, kan ik zeggen dat het een solide toevoeging is aan het Ring-assortiment. De camera werkt soepel zoals je mag verwachten van Ring. Hoewel het geen 4K-resolutie biedt, is de beeldkwaliteit meer dan voldoende voor wat je ervoor betaalt. De draai- en kantelfunctie maakt het mogelijk om met één camera een grote ruimte te bekijken, wat erg handig is. Ik heb de camera gekoppeld aan een Philips Hue smart schakelaar, zodat deze alleen stroom krijgt wanneer het alarm op "afwezig" staat. Zo voorkom ik dat er onnodig opnames worden gemaakt. De installatie was eenvoudig en hij werkt naadloos samen met de rest van mijn Ring-apparatuur.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Overall kwaliteit is goed
  • Alles zien vanuit 1 punt

Minpunten

• Beeldkwaliteit niet super hoog

Estherdm 02-09-2024

Mooie beelden, ook nachtbeelden!

Ik heb de ring camera nu een paar weken kunnen gebruiken en ben er tevreden. Na uitpakken kon hij super eenvoudig geïnstalleerd worden.

Ik vind de bijbehorende app van Ring alles behalve fijn. Een onoverzichtelijke, onduidelijk app. Andere apps voor mijn smart home apparaten werken makkelijker en zijn aan elkaar te koppelen. Dat kan met Ring niet, wat ik een nadeel vind.

Maar goed, installatie verliep prima en na wat zoeken in de app leek alles goed ingesteld te zijn.

We konden de camera gelijk testen. De beelden zijn echt super mooi! Ook in de nacht maakt de camera mooie beelden. De bewegingsmeldingen zijn handig en de mogelijkheid om specifieke zones in te stellen is een mooie feature.

Ik vind de privacy kap heel handig, die doe je er handmatig op. Maar dan ben je ook zeker dat niemand mee kan kijken. De camera registreert meteen dat hij er op gezet is, maar hij kan er niet met de app vanaf gehaald worden. Dus even onthouden om dat te doen voor je hem wilt gebruiken, het kan namelijk niet op afstand!

Wij gebruiken de camera om de hond in de gaten te kunnen houden. Ik had gehoopt dat hij mee zou draaien als mijn hond door de kamer loopt, maar dat doet hij helaas niet.
Ik dacht dat ik daarbij iets niet goed ingesteld had, maar dat bleek niet het geval. Hij kan dit blijkbaar niet. Dat is wel een groot minpunt. En vooral heel bijzonder, want de camera kan wel in alle richtingen bewegen. Maar dus alleen handmatig, niet door iemand te volgen.

Al met al is de Ring camera een goede keuze als je op zoek bent naar een camera met een uitstekende beeldkwaliteit en handige bewegingsmeldingen die ook in alle richtingen kan draaien. De eenvoudige installatie is ook een groot pluspunt. Helaas laat de app te wensen over en is het jammer dat er geen motion tracking functie is. Als je bereid bent om wat meer te betalen voor een uitgebreidere app en extra functies, dan zijn er wellicht betere opties op de markt.

Ik heb de camera mogen testen via kieskeurig/review.nl

Pluspunten

• Mooie beelden
  • kan in alle richtingen draaien
  • scherpe nachtbeelden

Minpunten

• geen motion tracking
  • geen fijne app

Adriamam 01-09-2024

Tevreden met de indoor camera. Zeer makkelijk te installeren en gebruiken. De camera detecteert beweging en je krijgt melding op je app. Je kunt via de app de camera besturen links/rechts ook kun je inspreken via de app.
De beelden zijn scherp en het geluid goed hoorbaar en verstaanbaar.
Ik heb de camera mogen testen.

Ancolo 30-08-2024

Goede kwaliteit camera met goede beeldkwaliteit.

De Ring Pan-Tilt Indoor Camera is een absolute aanrader! De installatie verliep zeer vlot, vooral omdat ik de Ring app al gebruikte. Het toevoegen van deze camera was een fluitje van een cent. Wat ik echt waardeer, is de uitgebreide instelmogelijkheden, zoals het definiëren van het bewegingsgebied en het aanpassen van meldingen. Ook het koppelen met andere Ring producten ging moeiteloos. De camera reageert snel en betrouwbaar, en het draaien van links naar rechts en van boven naar beneden werkt perfect. De beeldkwaliteit is goed ook in donkere omstandigheden. Het apparaat voelt stevig en duurzaam aan, wat bijdraagt aan een gevoel van kwaliteit. Wat ik nog mis is het automatisch volgen van een persoon die in het bewegingsgebied is. Ik ben ontzettend blij dat ik deze camera mocht testen en ben oprecht enthousiast over de prestaties.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Goede beeldkwaliteit
  • Snelle reactie
  • Veel instelmogelijkheden
  • Eenvoudige montage

Minpunten

• Geen volgfunctie

Aardbeibloem 30-08-2024

Top product voor hele ruimte of combi binnen/buiten

De Ring Pan tilt is precie alles wat ik miste bij de vorige versie. Nu kun je de camera laten draaien etc. Waardoor je echt de hele ruimte in de gaten kan houden. Kortom prima product!