De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Zibro Laser FF30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

janneman1941 18-01-2010
Geschreven voor: Zibro Laser FF30

Een week in bezit gehad. Warmte opbrengst zeer teleurstellend de FF30 zou voor een ruimte voor minimaal 40 kub. geschikt zijn. In de praktijk: een blokhut afmeting 4X4 m, wanddikte 5 cm : dubbele ramen , geisoleerde vloer, tochtvrij.
Met een buitenlucht temperatuur van 0 graden Celsius duurde het 4 uur, brandend in zijn hoogste stand, om op 17 graden te komen.Dus ongeschikt voor het verwarmen van een blokhut.

lex63 29-10-2011

janneman.

De vraag hoe hoog je die blokhut, Vergeet niet als die blokhut totaal afgekoeld alles door en door ijskoud is dan heeft de kachel wel 24 uur nodig om de hele boel op te warmen dan vind ik het nog netjes dat binnen 4 uur het 17 graden was.

Als die kachel een etmaal heeft gebrand dan hoeft de kachel het alleen bij te houden.

Vergeet niet alles was koud is geeft ook koude lucht af.

Ik gebruik deze Zibro kachel op een boot en ben hier zeer tevreden over. Geen olielucht meer in de boot wat ik bij een losstaande laser kachel van zibro wel had.

Mijn kachel brand nu eind Oktober 16 uur per dag. Hij gaat uit als ik naar bed ga en weer aan als ik op sta.

Binnen 1 uur is alles weer door en door warm. Als het kouder gaat worden dan blijft hij 24 uur per dag aan.

Kortom regelmatig stoken en als het vriest 24 uur per dag laten branden. Beter dan hem op zijn staart te trappen.

Lex