Bestron DHA3203

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron DHA3203 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Diedo 27-09-2014
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Wij zochten een blender en vonden de Bestron er mooi en degelijk uitzien. Welnu, blenden doet de Bestron wel maar wat een oordovend geluid komt er uit dit apparaat. Mijn Dyson stofzuiger (en die maakt al redelijk veel lawaai) maakt minder geluid.

Na verloop van tijd begon de motor te ruiken naar brandlucht wanneer we enkele minuten de blender aan hadden staan.
We hebben met Bestron gemaild (met kopie van de bon) maar de service afdeling gaf aan dat wij niet bij hen moesten zijn.
Dat is niet zo klantvriendelijk als je je zorgen maakt over brandlucht die uit de motor komt en je krijgt dit te horen.

Vervolgens begon de motor te ratelen en alleen maar harder geluid te maken. Op een gegeven moment leek het wel alsof ik mij op de startbaan van een vliegveld bevond wanneer ik aan de blender gebruikte en dan overdrijf ik niet.

We hadden er geen zin meer in om verdere moeite te steken in een eventuele reparatie van de blender want we waren het goed zat. We zijn uiteindelijk gegaan voor een blender van het merk Kenwood en wat zijn we daar superblij mee!!! Een stuk duurder maar o zo prettiger.

salsachick 22-07-2013
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Na 3 jaar was de onderste ring van de sapkan ingescheurd waardoor de sapkan ging lekken. Een mail gestuurd naar Bestron en kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd. Goede service! Verder prima blender,werkt goed en snel.

Iponema 26-02-2010

---------- update review 26-02-2010 ----------
Ik heb verleden week een review geschreven over een blender van Bestron type DHA3203, waarbij het glas barste tijdens het afwassen, ik heb de fabrikant hierover aangeschreven en heb nu vandaag een nieuw glas van ze ontvangen , geheel kosteloos, ze hadden al eerder een bericht aan mij op 17 februari gemailt , ( wij zullen bij wijze van uitzondering de beker gratis aan u leveren, u kunt de beker binnen enkele dagen binnen verwachten), maar ik dacht even afwachten tot ik hem binnen heb gekregen, van daar deze review, fabrikant is Bestron te Den Bosch, getekend Marcel Maas, technical department,
Mijn dank gaat uit naar Bestron.

---------- oude review 15-02-2010 ----------
Ik heb de blender ongeveer 3 jaar weinig gebruikt, maar laatst tijdens het afwassen knapte het glas , ik heb de importeur? fabrikant een mail gestuurd en hoop dat ze mij een nieuw glas gaan geven, omdat dat toch niet mag gebeuren, ik laat het weten hoe de importeur hierop reageert,

Carmen Iponema

mw. de Kok 23-04-2008
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Gisteren voor de 2e keer sinds ik hem in het bezit heb (aug. '07) lekkage aan de onderkant van de kan. Dit keer extreem: de hele onderkant van de kan, incl. het deel waar de mesjes aan vast zitten, was helemaal los komen te zitten!!! Losgetrild dus. Voor de 2e keer dus weer terug naar de winkel ermee. Gelukkig 3 jaar garantie, maar ben het apparaat net als vorige keer dus weer een maand of 2 kwijt. Zit nu te twijfelen of ik een ander merk zal nemen. Hij blendert nl. wel onwijs goed: alles komt er heel fijngemalen uit, incl. appelschillen e.d.

sander078 27-10-2007
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Ik ben maarliefst 2 uur in het bezit geweest van dit apparaat en heb gelukkig mijn geld teruggekregen. Al bij het schoonmaken was het einde verhaal.

Volgens de handleiding moest je de kan reinigen door er warm water in te doen, eventueel met zeep. Toen de kan zich met water vulde ontstond er een scheur van boven naar beneden in de glazen kan. Het glas was gewoon op normale temperatuur (dus niet dat ik er ijs in het gedaan). Dan mag glas natuurlijk NOOIT springen. Ik heb toch al behoorlijk was glaswerk onder mijn warme kraan gehouden maar nog nooit is er bij mij iets gesprongen.

De mogelijkheden stonden me wel aan, wat betreft gebruiksvriendelijkheid heb ik ook niets te klagen, maar degelijkheid? Een dikke onvoldoende. Een product dat met warm water gereinigd moet kunnen worden, mag nooit kapotgaan door warm water. Mijns inziens mag zoiets dan nooit door de eigen productcontrole komen en in de winkel belanden.

Misschien was het een incident, maar ik durfde het niet aan om nog een poging te wagen. Niet kopen dus, of er goed aan denken dat warm water kennelijk grenzen heeft die het boekje je niet vertelt.

Peter de Blender 10-06-2007
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Ik heb deze blender 3 weken geleden gekocht.
Het is een hele fijne blender want hij kan de ijsblokjes heel goed malen wat ik bij mijn vorige blenders soms niet goed kon. hij is 525 watt dus is hij flink krachtig.
als je ijs maakt is het aan te raden om erna de mesjes goed schoon te maken anders kunnen die vast gaan zitten. ik had hiervoor een philips blender maar die voelde toch een stuk minder degelijk aan als deze bestron blender. al met al een hele fijne gebruikvriendelijke en degelijke blender.

Mark tb 27-04-2007
Geschreven voor: Bestron DHA3203

Zéér lang onderzocht en voorbereid en na alles op een rijtje gezet te hebben gekozen voor deze blender.

Wat een fantastisch ding! Alles wat je nodig hebt zit erop, mijn vereisten stonden op papier: icecrusher; pulse functie; antislip; glazen 1,5L beker; meerdere standen; makkelijk schoon te houden en tegen een goede prijs (Euro 35). Deze voldoet zeer goed! Erg krachtig en makkelijk schoon te houden en mooier design dan al die futuristische blenders (maar da's een kwestie van smaak)

Zeker een aanrader!