Princess 212014 Classic Compact Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212014 Classic Compact Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Jos baan 05-04-2015

Leuk apparaat zeer lage prijs maar daar is de kwalitijt ook naar .
Mijn vrouw wilde geen duurdere en ik heb gewaarschuwd dat de draaiknop het niet lang zou uithouden nou ik had gelijk want die was na 2 weken al overleden
De rubber ring in het ding lekt als je ook maar iets verkeerd doet met het gevolg dat alles onder zit en is stuk als er al naar kijkt . Beter dat Princess er een zakje met onderdelen bij doet in de doos .
Verder om een mikshake of zo te maken goed ding maar veel meer moet je er niet mee doen
Wil je onderdelen bij Princess bestellen zijn ze niet beschikbaar dus zelf maar wat gemaakt

MVermeulen 25-11-2011

Vorig jaar deze blender gekregen. De eerste kon na 1 maand terug, omdat de draaiknop op een gegeven moment los liet (puur door materiaal dat al lam was). Toen een tweede gehaald. Deze heeft het bijna een jaar relatief goed gedaan (let wel, ingevroren fruit had hij absoluut moeite mee, zachtere fruitsoorten niet). Deze blender heeft nu sinds twee maanden ook kuren, blendert niet goed meer, en vanochtend zelfs rookontwikkeling. GEEN AANRADER.

MarliesZ 16-06-2011

De reviews zo lezend lijkt het er op dat het een lot in de loterij is als je een goed functionerend apparaat hebt.
Ik heb mijn apparaat vandaag gekocht. Uiteraard gelijk uitgeprobeerd. Keurig volgens de gebruiksaanwijzing. Kleine stukjes (kleiner dan op het voorbeeld) met zacht fruit (mango, perzik). En hij werkt NIET. Het maalt niet. Hij snijdt niet goed en er gebeurt niet veel. Uiteindelijk alles er weer uit gehaald en de staafmixer gebruikt.
Ik ben verbaasd: hoe kan een bedrijf een apparaat maken dat niet functioneert? Zonde van al het materiaal/milieu! Dus score op alles een 1. Morgen gaat hij weer terug en ik wil zelfs geen andere.

Johan Ellen 12-08-2013

Precies hetzelfde verhaal. Zelfs een banaan kan die niet aan. Ronduit een flutding. Gaat vandaag nog weer retour. Johan

annet29 09-05-2009

Slechte ervaring met deze blender! De eerste was al na een week kapot, waarschijnlijk doorgebrand en de vervanger vertoonde meteen vanaf het begin al contact-problemen, hij deed het vaker niet dan wel. Waarschijnlijk een beetje te goed beveiligd, want als ik de glazen kan schuin hield en er dan tegenaan duwde,maakte hij wel contact....maar dit is natuurlijk niet de bedoeling!!Bij de Marskramer vertelde ze me, dat deze wederom opgestuurd moest worden naar Princess en ik ben hem nu al een week of 5 kwijt!!Heb inmiddels een andere gekocht(philips)en hoop,dat ik mijn geld terugkrijg! Slechte service ook van de Marskramer, koop er nooit iets weer!!

Jorrick 07-03-2009

Mooie, niet al te grote en vooral goedkope blender. Maalt redelijk fijn maar soms hou je toch wat grotere stukjes selderij of appel. Misschien een kwestie van wat langer blenden en ook niet echt een ramp. Verder makkelijk te reinigen (niet in de vaatwasser! maar gewoon met de hand).

bennekom 16-12-2008

blender nu 3 maanden in bezit, en tot nu toe veel plezier van! Het is een van de goedkoopste, maar functioneert tot nog toe prima. Alles wordt zeer fijn vermalen, en vooral met een scheutje yoghurt maak je de lekkerste shakes. 1 puntje van kritiek; de rubber ring die vrijkomt als je de mesjes losdraait van de beker is snel verdwenen in de vaatwasser..... Verder zeker een aanrader voor krap 30 euro!

Marijn14 19-07-2007

Goed degelijk apparaat. Als je deze al na een paar keer kapot krijgt dan hoor je gewoon niet in de buurt te komen van keuken apparaten.
Hij is makkelijk schoon te krijgen. Alleen had ik de beker graag wat vaster gehad op het voetstuk. Maar daar heb ik nog geen nadelen van ondervonden.

Janneke 10-03-2007

Ik ben blij met de blender! Hij is makkelijk in gebruik, goed schoon te maken, en de onderkant erop draaien is heus niet zo moeilijk. De deksel klemt niet echt, da's wel iets minder, maar voor die prijs, kan je hem ook eventjes vasthouden als je hem echt vol hebt gepropt.
Ben zeer tevreden, over vrijwel alle princess producten die ik in huis heb.

Borren 03-01-2007

Na een week in bezit al kapot. Na schoonmaken de ring van de houder er niet
goed aangedraaid. Het sap droop eruit. Apparaat van binnen en buiten nat. En
uiteraard doet het ding het niet meer. Handig zo'n watergevoelig apparaat in de
keuken.

Miss saar 10-07-2006

na 1x is het rubber ringetje al stuk tussen de mesjes en de glazen beker...
heeft dat met dat aandraaien te maken?? want verder issie wel mooi! mooie maat
ook, niet te groot, niet te klein

Jollyton 16-06-2006

Een voor zijn prijs prima, gebruiksvriendelijk en makelijk schoon te houden
apparaat. Controleer wel of bij het eerste gebruik de bodem van de mengbeker
goed is aangedraaid.