Siemens MB91101

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens MB91101 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

godfried2 25-07-2010
Geschreven voor: Siemens MB91101

Ik heb deze blender nu drie jaren. Deksel kapot na één jaar, door hem met de hand vast te houden bleef hij functioneren. Nu is de binnen beker gescheurd door warme vloeistof, moet echter kunnen. Nieuwe beker kost E60 en deksel E20. Dus maar een nieuwe blender kopen, maar wel een andere.

Duco2 01-12-2007
Geschreven voor: Siemens MB91101

Ik ben het eens met Fabian. Apparaat is zeer fragiel en eigenlijk een absolute afrader. Vorm gaat hier voor functie en dat is niet geschikt voor de keuken. De vergrendeling van het deksel is bij mij 2 keer gebroken. Een farce!!!

knik 03-03-2007
Geschreven voor: Siemens MB91101

Prima apparaat, ik gebruik hem eigenlijk alleen voor fruit, om smoothies te maken en groenten te pureren. Hij maalt alles in minder dan een minuut tot moes en is heel gemakkelijk schoon te maken. Ik spoel hem direkt af na gebruik, af en toe zet ik hem in de afwasmachine. Hij maakt wel een enorm lawaai, maar volgens mij doen alle blenders met dit vermogen dat. Maakt de rest van de familie 's ochtends wakker, ook handig! Bovendien heb ik meerdere apparaten uit deze serie en staat hij heel mooi op het aanrecht... Het oog wil ook wat.

Fabian van der Knaap 25-02-2007
Geschreven voor: Siemens MB91101

Mooi design, echter deze blender heeft een paar hele grote minpunten !!. Hij zou geschikt moeten zijn voor het crushen van ijs. Dit gaat een aantal keren goed, maar dan scheurt de kunstof kan. Verder is de vergrendeling van het deksel zo fragiel uitgevoerd dat de pennentjes die voor deze vergrendeling zorgen al snel afbreken. Daarnaast is het ook nog zo dat de onderdelen dermate duur zijn dat dit de moeite niet meer loont ( ruim 70 euro voor nieuwe kan met deksel).
Mijn conclusie; mooi om naar te kijken maar niet gebruiken !!!
Is zijn hoge prijs absoluut niet waard.

jacobine 27 12-01-2007
Geschreven voor: Siemens MB91101

Het is echt een blender.
Alles maalt hij zelfs tot pap als je wilt.
Het maakt niet uit wat je er in stopt echt alles pureerd hij. Van vlees t/m
groente niks is te veel.
Het enige kleine nadeel is vindt ik dat je de uien wel fijn krijgt in de blende
,maar niet tot moes (niet iedereen houdt bij ons van uien) Maar verder een
super ding en echt zijn geld waard.

Borren 11-01-2007
Geschreven voor: Siemens MB91101

Dit is een toppertje! Degelijk, strak, mooi, praktisch etc. Makkelijk schoon te
maken en ook geschikt voor de vaatwasser. Echt waar voor je geld!

angel99 09-01-2006
Geschreven voor: Siemens MB91101

een mooi design en goede kwaliteit

MIsschien wel een duurdere prijsklasen maar je hebt wel waar voor je geld.