Princess 212022 Classic Power Blender

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 212022 Classic Power Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Bolderas 18-07-2015

Zes jaar geleden gekocht. Elk jaar tot anderhalf jaar ging de blender kapot en kreeg ik een nieuwe. Prettig een nieuwe te krijgen, maar je zit wel met het gedoe en even zonder blender (dus de staafmixer maar even gebruiken). Door het ontvangen van een volledig nieuwe gaat de garantie ook weer opnieuw in. Dat is niet het geval bij een reparatie.
Gisteren is de vierde blender kapot gegaan. Maar deze hebben we net over de twee jaar, dus nu is het echt einde verhaal. Uiteraard koop ik dit type niet meer.
Voor dit type hadden we een kleine uitvoering die het wel altijd goed heeft gedaan, tot door eigen fout het glas kapot ging.

acpietersen 12-06-2014

Twee jaar geleden deze blender aangeschaft, net binnen de garantieperiode draaide het asje van de messen door het tandwiel heen. Nieuwe blender gekregen. De nieuwe heeft twee heerlijke smoothies gemaakt en helaas kunstof tandwieltjes al weer compleet weg. Voor ons geen Princess weer.

Henriëtte61 04-09-2012

Na ruim een half jaar draait ie al niet meer ivm versleten. De bon heb ik niet meer, dus geen garantie. Ik was er heel blij mee, maar elk half jaar een nieuwe kopen is niet goed voor portemonnee en millieu, dus ga ik nu maar de braun of philips kopen.

Lala12 10-02-2012

Net 14 dagen in mijn bezit. Onder aan de as kwam altijd al een soort metaalslijpsel met vocht tijdens het gebruik uit de kan? Slijtage van de as? Lekkage bij de messen?
Vandaag willen gebruiken en het apparaat weigert dienst. Morgen terug naar Kijkshop - van mij mag hij retour en als ik de optie krijg kies ik een ander merk.

miranda 11 15-03-2012

Tja ik ben de rubber in de vaatwasser kwijt geraakt nergens meer te vinden, de princess gebeld en vertellen mij dat de rubers niet geleverd kunnen worden ze kunnen wel een niewe kan kleveren kosten 20,95,- kan je net zo goed een nieuwe blender aanschaffen schandalig dat je nieteens een rubbertje kan bestellen.

Nummertje4 07-07-2012

De mijne heeft ook lekkage bij de messen na een paar weken.
Er kom vocht uit.
Volgens de handyman moet ik nieuwe mesje kopen.
Maar waar dat is de vraag en ruilen kan niet mijn moeder is de bon kwijt.
Ik hoop dat ik aan een mesje kom, anders word het een nieuwe ,maar geen prinsess meer dat is geld weg gooien...

Nummertje4 10-07-2012

De mijne heeft ook lekkage bij de messen na een paar weken.
Er kom vocht uit.
Volgens de handyman moet ik nieuwe mesje kopen.
Maar waar dat is de vraag en ruilen kan niet mijn moeder is de bon kwijt.

Hage J 26-10-2011

Blender gekocht bij Mediamarkt. Na 1 maand is de bedieningsknop afgebroken. Waar de knop over het asje schuift is erg dun uitgevoerd. Na telefonisch contact blijkt dat Princess geen onderdelen levert en niet repareren. Bij de Media markt mogen we hem omruilen. We nemen nu maar een ander merk

leonvanmaaren 14-08-2011

Veel geluid. Begint na verloop van tijd te lekken en de kogellagers vallen eruit. Na verloop van tijd is het apparaat onbruikbaar.

DWW 07-11-2010

Ik heb de blender in bezit gehad en blij dat ik er af ben. Het apparaat maakt een hoop lawaai, maar daar is overheen te komen. Na verloop van tijd ging de kan lekken, waardoor de ijzeren onderdelen tussen de kan en de motor gingen stinken bij gebruik en roesten bovendien. Tenslotte kwam er een flintertje ijzer in de smoothie terecht, dat bij consumptie zeker schadelijk zou zijn geweest (en niet alleen voor kinderen).
Advies: niet kopen.

RedQueen 15-10-2010

Als cadeau bij de geboorte van onze zoon hebben wij deze blender van Princess (typenummer 212022) gekregen. Gisteren hebben wij de blender voor het eerst geprobeerd.

Bij het inschakelen van het mechaniek hoorden wij een droge harde tik waar wij niet echt acht op sloegen. Pas bij uitschenken bleek de gehele kan gebarsten en was een deel van het glas versplinterd.

Wij zijn hier erg van geschrokken, voor hetzelfde geld voeren wij ons kind glasscherven, en die staan niet in de schijf van 5 zal ik maar zeggen.

Wij zijn in het geheel niet tevreden over het genoemde product en zijn in hoge mate verbaast dat “Princess” in keukenapparatuur glas gebruikt dat niet is gehard en zeker niet van borosilicaat of pyrex is gemaakt.

Wij vragen ons zelfs af of de toegepaste glassoort überhaupt geschikt en toegestaan is voor consumptiemateriaal gezien het feit dat het versplinterd. Dit product is levensgevaarlijk!

Anoniem 21-11-2013

Bij onze blender is er ook spontaan een barst in hetvglas ontstaan, nooit meer Princess

asu 02-08-2010

gedurende 1 zomer 3 x gebruikt voor het maken van smoothies. deze zomer van de plank gehaald en het ding weigert. geen beweging in te krijgen.

zonder van het geld..
nooit meer een Princess product voor mij....

Anoniem 01-02-2010

ik heb deze blender twee maanden. nu is het asje waaraan de de massen zitten aan het slijten en gaat hij lekken, en ik heb er gehoorbeschermers bij nodig. jammer het is een krachtig apparaat en ik was er erg tevreden over.er zit 24 maanden garantie op dus breng ik hem nog wel een keer of tien terug naar de kijkshop.en de messen kunne er wel uit maar begin ik niet aan. dat zit met een speciaal klemmetje.laat dat maar beter zitten.

G. Roelofs 15-02-2009

Wij hebben deze blender gekocht omdat wij onze zoon(4mnd) vers fruit wilden gaan geven. Deze blender is echter niet geschikt voor kleine hoeveelheden. Hier kwamen wij pas achter nadat we deze blender gekocht hadden op basis van de goede reviews op kieskeurig.nl.

Verder is het wel een degelijk apparaat. De kan is echter wel zwaar en groot, dit is niet echt makkelijk bij het afwassen.

Lub 09-02-2009

Een paar weken in bezit en diverse keren gebruikt tot volle tevredenheid.
Krachtig genoeg om alle soorten fruit te mixen en in een paar tellen gereed.
Gemakkelijk schoon te maken zonder allerlei onderdelen te demonteren.
De prijs is verrassend laag voor de 750 watt motor in vergelijking met andere merken.
Kortom: prima apparaat voor een lage prijs.

lievesenne 20-12-2008

Deze blender als prijs gewonnen. Eerste indruk is heel goed. Een degelijk apparaat, voldoende inhoud, en heel gemakkelijk in en uit elkaar te halen.