Philips 5000 series HR3041/00 Blender - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series HR3041/00 Blender op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Judith 10-07-2024

Fijne blender!

De Philips 5000 Series Blender HR3041/00 is een geweldige aanwinst in mijn keuken. Bijna dagelijks gebruik ik hem om heerlijke, gezonde smoothies te maken met spinazie, havermout kokoswater en bevroren fruit. Het gebruiksgemak van deze blender is top; hij is eenvoudig in elkaar te zetten en de verschillende snelheden maken het mogelijk om zelfs bevroren fruit moeiteloos te verwerken. Het geluid is daarbij helemaal niet storend. Wat ik ook fijn vind, is de blend-and-go-beker, perfect voor een snelle smoothie voor één persoon of twee kleine porties die je meteen kunt meenemen. Onderhoud is een fluitje van een cent, want alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Let er wel op dat je het mesgedeelte goed strak aandraait om lekken te voorkomen. Al met al geef ik deze blender een 9,0!

Pluspunten

• Vaatwasserbestendig
  • Hoge kwaliteit materiaal

Ladygina 03-07-2024

Een keukenhulp met echte spierballen

Ik mocht deze Blender voor 2 weken testen en vindt hem echt geweldig. Een blender maakt natuurlijk altijd veel lawaai maar deze is al veel stiller als mijn laatste. Alles aan het apparaat en de toebehoren is heel degelijk en kan wel tegen een stootje. Ik heb smoothies, soep, saus, taartvulling en nog meer in de blender gemaakt om een zo breed mogelijk beeld te kunnen krijgen voor de beoordeling, en ik zal hem zeker aanraden. Geen klontjes in mijn taartvulling, ijsblokjes voor de ijskoffie fijnmalen was geen enkel probleem, en als je klaar bent is hij in de vaatwasser zo weer schoon. Als mijn laatste blender niet ook al en Phillips blender was waar ik super tevreden over was dan had mij deze zeker overtuigt om er een te kopen. Klein minpuntje is dat ik de Blend-en-go-beker heel groot vindt om mee op pad te nemen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijk te reinigen
  • Super krachtig
  • Staat stevig door zuignappen aan de onderkant
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Erg grote Blend-en -go -beker
  • Kleine opening om producten toe te voegen

Jena 03-07-2024

Blender van phillips 5000 serie

Ik heb de blender mogen testen. Hij is sterk in de moter, blijft door de zuignappen goed op de plaats.kon er zelfs ijsblokjes mee klein krijgen. Ook de kan lekt niet. Heb er zelfs soep in gepureerd. Ik had nog nooit de combi van de blender gehad. Maar wat is dat handig. En ook makkelijk in gebruik. Daarom kan ik deze blender van Philips echt aanbevelen

QR17 03-07-2024

Positieve Review: Philips HR3041/00 Blender

Als jonge ouders zijn we altijd op zoek naar handige en veelzijdige keukenapparaten, en de Philips HR3041/00 blender uit de 5000-serie heeft onze verwachtingen overtroffen! Deze blender heeft niet alleen ons, maar ook ons zoontje van 1,5 jaar blij gemaakt.

De krachtige motor van 1.200 watt en de extra dikke ProBlend Plus-messen maken het blenden van harde ingrediënten zoals bevroren fruit, ijsblokjes en noten een fluitje van een cent. We maken dagelijks gezonde smoothies en eiwitshakes, en zelfs dips en soepen, zonder enige moeite. De meegeleverde stamper is een geweldige toevoeging om grovere ingrediënten naar beneden te duwen zonder water toe te voegen, wat zorgt voor een perfecte consistentie.

De kan van 2 liter biedt ruim voldoende capaciteit voor grotere porties, ideaal voor ons gezin. De ribbels in de kan zorgen ervoor dat vloeibare ingrediënten continu terug naar de messen worden geleid, wat resulteert in een gelijkmatig gemengd en glad eindproduct. De handige blend-en-go-beker is perfect voor drukke ochtenden; we kunnen onze smoothie direct in de beker blenden, het lekvrije deksel erop klikken en klaar om mee te nemen!

Wat het schoonmaken betreft, kan het niet eenvoudiger. De handmatige reinigingsstand en de vaatwasmachinebestendige onderdelen maken het schoonmaakproces snel en moeiteloos, wat vooral handig is met een klein kind in huis.

Kortom, de Philips HR3041/00 blender heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt en zorgt ervoor dat we als gezin kunnen genieten van gezonde, zelfgemaakte dranken en gerechten. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een krachtige, veelzijdige en gebruiksvriendelijke blender!

Pluspunten

• 2 L
  • Krachtig
  • Makkelijk schoon

D. Mollemans 03-07-2024

Fijne blender voor eenvoudige smoothie

Ik wilde deze blender heel graag testen omdat de meeste blenders die ik gebruikt heb geen harde of bevroren producten aankunnen zonder dat er extra water of melk oid bij moest of dat je de bevroren producten even moest laten ontdooien.

Ook deze blender bleef regelmatig hangen. Dus extra melk, (kokos)water toevoegen was nodig om alles goed te mixen.

Dus wil je bijv acaïbowl maken of smoothie bowl die je niet drinkt maar eet dan is deze helaas niet krachtig genoeg. De verschillende snelheden zijn fijn. Maar ik merk dat je toch vaak in hoogste stand mixed.

Voor smoothies, milkshakes etc is hij zeker zeer geschikt.

Pluspunten

• Stevigheid
  • Makkelijk reinigen

Minpunten

• Niet geschikt voor smoothiebowls
  • Glazen kan erg zwaar

t***********@g******** 03-07-2024

Top apparaat!

Wat een fantastisch apparaat!!

Deze blender voldoet aan alle eisen.
Bevroren fruit en ijs wordt zonder enig probleem verpulverd en na toevoeging van een zuivelproduct en eventueel vers fruit heb je een heerlijke smoothie.
De machine straalt luxe uit onder andere door een prachtige glazen kan waarin je wel voor 5 personen een smoothie kunt maken.
Ook heb ik een keer beslag met banaan gemaakt, en ook dat is geen enkel probleem voor deze krachtpatser.
Een kleine smoothie kun je ook gemakkelijk maken met de bijgeleverde “to go” beker.
Deze werkt als een bullit!

Schoonmaken is een peuleschil, warm water in de kan, beetje afwasmiddel erbij en 2 minuutjes laten draaien.
Naspoelen en afdrogen en hij is weer klaar voor gebruik.
De zuignappen onder de blender zorgt ervoor dat hij geen kant uitgaat.

Pluspunten

• Grote glazen kan
  • Kleine to go beker.

JilR 01-07-2024

Enorm goede blender geschikt voor verschillende ingrediënten

Afgelopen weken heb ik de Philips 5000 Series Blender HR3041/00 mogen testen, om hierna een eerlijke review te mogen schrijven.

Het apparaat is erg makkelijk in gebruik. Er zijn verschillende standen waardoor de blender ook uitermate geschikt is voor hardere ingrediënten zoals diepvries fruit of noten. Dit vind ik een absolute plus! De blender zelf is van glas waardoor deze ook geschikt is voor het pureren van warme gerechten zoals soep.

Het glazen opzetstuk is vaatwasbestendig. Hierdoor is het product makkelijk schoon te maken. Wel maakt deze glazen kan het apparaat zwaar.

Bij de blender is een to-go beker bijgeleverd. Deze is van hoogwaardige kwaliteit. Deze beker is van stevig plastic en lekt niet. Bovendien trekt de smaak van het plastic niet in de smoothie. Dit komt soms voor bij dergelijke to-go bekers maar absoluut niet bij deze van Philips.

Door de verschillende standen/snelheden is de blender geschikt voor het vermalen van veel producten. Tot nu toe heb ik hier smoothies, amandelmelk en een purreersoep in gemaakt. Al deze recepten kwamen er goed gepureerd uit zonder stukken.

Pluspunt: handige app met super veel recepten ter inspiratie!
Verbeterpunt: een handleiding welke snelheden je voor welke producten kunt gebruiken (bijv noten, fruit maar ook smoothies vs amandelmelk) zou een goede aanvulling zijn

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Geschikt voor warme gerechten
  • Stevig

Minpunten

• Geen handleiding voor snelheden
  • Zwaar

Mooie goede blender 30-06-2024

Mooie goede blender

Mooie goede blender. Door zuignappen vast op het aanrecht. Blender werkt goed. Nadeel is de redelijk zware beker.
Door app diverse recepten beschikbaar.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Door zuignappen vast op aanrecht
  • Via app verschillende recepten beschikbaar

Minpunten

• Redelijk zware beker

c********@m****** 28-06-2024

Super apparaat handig sterk geluid wel hard makkelijk schoon te maken opletten rubbertje laat weleens los bij de deksel

PriscillavA 27-06-2024

Mooie en krachtige blender

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen om vervolgens hierover mijn mening te geven. Het eerste wat opviel na ontvangst is het uiterlijk van het product. Het blijft natuurlijk een blender maar het onderstel heeft wel degelijk een chique uitstraling door kleur en materiaalgebruik. De blender is makkelijk in gebruik; 1 knop waarmee je alle standen kunt bedienen. Doet wat hij moet doen en ook het gebruik van ijsklontjes en bevroren fruit om bijvoorbeeld in smoothies te verwerken is geen probleem voor deze blender. Blijven geen stukken achter en alles wordt mooi homogeen ‘geblenderd’. De to-go beker die wordt meegeleverd kun je rechtstreeks op de blender zetten om het gewenste product te bereiden. Dus geen gedoe van overschenken. Erg fijn. Overigens kunnen bijna alle onderdelen van de blender de vaatwasser in dus ook achteraf geen gedoe met schoonmaken. Wat ik soms wel een dingetje vind, is de rubberen ring die je moet plaatsen naast de messen, het plaatsen is zo gepiept maar om de ring er weer uit te krijgen (als het de vaatwasser in gaat) is wel een gepriegel. Maar overall erg tevreden.

Pluspunten

• Maalt ook ijsblokjes
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Rubbering wat lastig los te halen

Vogels 26-06-2024

Zeer fijne blender

Deze Philips 5000 Series Blender HR3041/00 hebben wij mogen testen. Toen de doos binnenkwam, gaf het product al een professioneel beeld af. Tijdens het uitpakken was alles afzonderlijk in de doos verpakt en kwam de kwaliteit van de blender gelijk naar voren. Stevige glazen blender met scherpe messen onderin. De deksel van de blender is goed lekvrij waardoor tijdens het mixen niks van de smoothie ontsnapt.

Het product is heel makkelijk te gebruiken, zeker met de bijgeleverde instructie over de verschillende mixstanden en snelheden. De glazen blender is goed en zonder moeite vast te klikken in de blender zelf. Door de verschillende snelheden en mogelijkheden is er een goed onderscheidt te maken in bevroren producten en niet bevroren producten. Het instructieformulier geeft dit ook mooi weer. Al met al een blender met echt heel veel kracht.

Daarbij zijn wij erg tevreden over de resultaten van de blender. Eerst bevroren fruit erin en dit ‘crushen’, daarna een banaan en sap naar keuze toevoegen. Als dit eenmaal gemixt is tot gladde smoothie, is deze van heerlijke dikte en zachte smaak.

Uiteindelijk als je teveel smoothie hebt gemaakt, kan dit makkelijk in de Blend-and-go-beker gedaan worden voor onderweg maar ook om te bewaren in de koelkast.

Een fijne blender om te gebruiken om de meest heerlijke vruchtensmoothies te maken.

Pluspunten

• Sterk
  • Degelijk
  • Goed resultaat

Minpunten

• Kan zwaar zijn

b***************@g******** 26-06-2024

Geweldig apparaat!

Wat een prachtig apparaat! Staat heel mooi in onze nieuwe keuken. Wij maken graag smoothies en de Philips 5000 is daar perfect voor. Ik twijfelde eerst over of het groot genoeg is maar er zit een grote glazen mengkan bij waarin je met gemak 1,5L smoothie, soep of saus kan maken. Ik raad dit apparaat ten zeerste aan!

Pluspunten

• Grote mengkom
  • Bijhorend reisbeker

Minpunten

• Glazen kan is wel zwaar, geen minpunt

Phantasy_Star 25-06-2024

luxueuze blender voor iedereen

Eerste indruk bij het openen van de doos. alles compact en goed verpakt. breekbare onderdelen zaten stevig in het karton om beschadiging te voorkomen. Een stukje karton meer of minder was niet belangrijk, de bescherming van het toestel zelf daarentegen wel. Dus super om mee te starten.

De machine zelf dan.
De kan is stevig maar zwaar. Hier werd geopteerd om het gevoel van luxe te geven aan de gebruiker. De motorblok valt qua gewicht mee maar ziet en voelt wel luxueus aan. Groot pluspunt hierbij zijn de zuignappen aan de onderkant die voorkomen dat de machine tijdens het gebruik gaat verschuiven.
Bijgeleverde hulpstukken zijn van eveneens degelijke kwaliteit. De meegeleverde maatbeker-to-go is meer dan groot genoeg en is kwalitatief.

Gebruik van de machine.
Crushen van ijs gebeurd in 1,2,3. Tot zover zelfs dat je zou denken dat je geschaafd ijs hebt zoals je vaak tegenkomt in Azië op de lokale markten.
Maken van smoothies is dankrij de trapsgewijs snelheidsregelaar ideaal. wil je nog wat stukjes fruit in je smoothie of wil je een fluweelzacht drankje, in een handomdraai is het gebeurd.

Verder ben ik momenteel nog niet geraakt in de test maar milksahes maken lijkt mij een peulschil voor deze machine. Hakken van noten zal ook in een oogwenk gebeuren. Kortom, ik zie er naaruit om deze machine verder te ontdekken, zeker als ik soep zal beginnen maken in de herfst.

In ieder geval is deze machine qua prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Pluspunten

• inhoud
  • kwaliteit machine
  • gebruiksgemak

Minpunten

• lawaai

r*****************@g******** 21-06-2024

Blend it

Het is een mooi apparaat met een shice uitstraling. De drukknop op het apparaat maakt het ook net wat speelser. Hij blend het eten erg goed. Geen klontjes of stukjes die overblijven ook niet bij een korte mixtijd. De beker die erbij zit met drink dop is erg handig omdat als je bijv. Een smoothie maakt voor een persoon hoef je de glazen kan niet vies te maken en kun je hem na het blenden meteen menemen. Scheelt ook weer afwas !
Het voelt erg stevig en degelijk aan dat is een pluspunt. De timer op de machine is erg handig voor als je iets wat langer wilt laten blenden en je handen vrij hebt om andere dingen in de keuken te doen.

Ik vind het apparaat wel erg veel lawaai maken. En zou fijn zijn als er een apparaat werd ontworpen met minder geluid. Ook is het apparaat aan de zware kant als je hem op de plank wilt zetten boven je hoofd.
De kabel zou naar mijn mening ietsje langer mogen om het gebruik met weinig stopcontacten in je keuken makkelijker te maken.