De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HR2764/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Bjornbbb 16-07-2024

Fijne blender voor dagelijks gebruik

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Deze blender is perfect voor het maken van shakes en smoothy’s. Beide opzetdeksels met messen malen alle soorten diepvriesfruit, noten en zelfs ijsblokjes zeer fijn. De blender wordt met verschillende maten opzetbekers geleverd, het enige nadeel hiervan is dat er geen inhoud op de bekers staat.

Pluspunten

• Compact
  • krachtige motor
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• vrij korte snoer
  • Maakt veel herrie

Miss.Brabo 10-07-2024

Krachtige blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Ik heb deze fijne blender een aantal weken mogen testen en hij bevalt heel goed. We hebben heerlijke smoothies en sapjes bereid. Ook grote stukken fruit worden in een paar seconden verwerkt. Met één beker (gevuld met fruit tot het maximum) vul je zo twee grote glazen. De blender maakt een robuuste indruk en heeft een mooi design. Let op: er zit geen start/stop-knop op, de blender begint bij een draai aan de beker. De lange kabel geeft veel bewegingsvrijheid in de keuken. Er zit een app bij, maar deze hebben wij zelf niet gebruikt, voor ons waren de recepten niet heel vernieuwend of bijzonder.

• Vaatwasmachinebestendig
  • Razendsnel

Minpunten

• App heeft niet veel toegevoegde waarde

EvavanderHammen 09-07-2024

Top blender!

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Wat een fijne blender! Hij is erg makkelijk in gebruik en onderhoud. Bijna alle onderdelen kunnen in de vaatwasser. Hij is enorm krachtig en kan zelfs ijsblokjes vermalen.

Daarnaast is de beker middels de bijgeleverde deksel makkelijk mee te nemen zodat je ook onderweg kunt genieten.

Het is heel fijn dat er ook diverse maten bekers te verkrijgen zijn. Let hier wel op met aankopen, deze hebben ze niet altijd allemaal dus lees de beschrijving goed om teleurstelling te voorkomen.

Zeker een aanrader die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk in gebruik
  • To-go deksel
  • Meerdere formaten bekers mogelijk
  • Vaatwasserbestendig

Minpunten

• Niet altijd goed te zien welke bekers erbij zitten

j**************@g******** 08-07-2024
Geschreven voor: Philips HR2764/00

Mocht het product testen, erg fijn om ijskoffie te maken of een lekker smootie.
Hakt ijs, noten, bevroren fruit alsof het zacht fruit is.
Kan een drinkbeker van gemaakt worden door de extra dop die erbij zit, hierdoor kan de smootie of ijskoffie overal mee naar toe om te drinken tijdens werk, na het sporten.
Na gebruik kan ie in de vaatwasser das ook extra fijn.
En de recepten app om je eigen recepten in de zetten of recepten van andere te gebruiken is erg handig
Ik vind het een topproduct

Coba 08-07-2024

Mooi en krachtig

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Ik zag deze Blender en wilde het heel graag testen voor mijn zoon omdat hij sporter is een graag shakes neemt. Via Kieskeurig/Reshift kreeg ik die kans. Het is een hele mooie Blender, mooi uiterlijk, niet te groot maar wel heel krachtig. Hij kan in de afwasmachine maar met de hand wassen gaat net zo makkelijk en dan is het zo weer klaar voor gebruik. De bijbehorende app vond ik verrassend want het brengt je op ideeën voor recepten waar ik nog niet aan dacht.

Pluspunten

• Krachtig

Jopiewaal 05-07-2024

Krachtpatser

Krachtpatser deze blender,

Pluspunten
Krachtige motor
Eenvoudig reinigen
Stevige grote kan
Afwasmachine

Minpunt
Gemis aan/uit knop

Erg blij dat ik deze blender mocht testen via review.nl
De Philips 5000 HR2764 word ook nog eens geleverd met een handige drinkdop.
De blender is een echte krachtpatser, die noten en zelfs ijsblokjes in een mum van tijd (60sec.) Fijn maalt.
Super handig is ook de nutriU-app die bij deze blender hoort.
Heb je zelf even geen ideeën of inspiratie, dan staan hier veel gezonde en vooral lekkere recepten in.
Smoothies, shakes, sauzen, alles ligt nu binnen handbereik.
Schoon maken kost totaal geen moeite en hij kan zelfs in de vaatwasser.
Enige minpunt is een gebrek aan een aan/uit knop, verder een absolute aanrader

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Eenvoudig te reinigen
  • Grote mengbeker
  • Afwasmachine bestendig

Minpunten

• Gemis aan/uit knop

Branco1998 03-07-2024

Krachtige blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

De Philips blender is een uitstekende keuze voor wie van gemak en efficiëntie houdt. Hij verwerkt zonder moeite alle soorten fruit en groenten, of het nu harde appels of zachte bananen zijn. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en vereist geen ingewikkelde handelingen. Wat ik vooral waardeer, is hoe simpel hij schoon te maken is; een snelle spoeling en hij is weer klaar voor gebruik. Perfect voor wie dagelijks verse smoothies of gezonde soepen wil maken.

j***************@g******** 29-06-2024

Philips blender 5000 series

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Wat een geweldig apparaat is dit, blend alles tot een gladde massa zelf als het bevroren is in een handomdraai. Het apparaat heeft geen aan/uit knop wat erg handig is en ook qua grootte pas het prima op het aanrecht.

Via de app zijn er nog tal van heerlijke recepten die geprobeerd kunnen worden, dus voorlopig ben ik nog wel even zoet met van alles te maken. Er zit ook een deksel bij de beker, handig om wat je gemaakt hebt mee te nemen voor onderweg enz.

Een klein nadeel: Nadat ik het gedeelte met de messen in de vaatwasser had gedaan was er water in gekomen, die was ik voortaan met de hand maar af :-) de beker gaat overigens prima.

Pluspunten

• Snelle blender
  • App
  • Vaatwasser bestendig

Ria80 24-06-2024

Fijne blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Ik heb deze blender mogen testen via Review.nl
Ik zocht een nieuwe blender voor het maken van mijn gezonde smoothies. Ik wilde wel graag een blender die krachtig genoeg was voor het malen van bevroren fruit. Gelukkig heeft deze blender met de Pro blend plus technologie daar totaal geen problemen mee. Ik heb al verschillende heerlijke smoothies bereid. Al was de eerste keer even zoeken hoe hij werkt, aangezien een standaard aan/uit knop ontbreekt.
Ik heb ook een kijkje genomen op de NutriU app van Philips. Hier heb ik nog wat inspiratie opgedaan voor wat nieuwe smoothies.
Ik ben aangenaam verrast door deze blender en kan hem dan ook zeker aanraden.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Mooi model

Thunder800 21-06-2024

Goede blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

De Philips 5000 Series Personal Blender is een gamechanger in mijn keuken. Het is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken met duidelijke bedieningselementen die het mixen tot een genot maken. Opruimen gaat snel dankzij de vaatwasmachinebestendige onderdelen, een functie die ik waardeer vanwege het gemak. De NutriU-app is een fantastische metgezel en biedt talloze receptideeën die tegemoetkomen aan uiteenlopende voorkeuren en voedingsbehoeften.

Qua ontwerp is hij strak en modern, hij voegt een vleugje elegantie toe aan mijn aanrecht en voelt tegelijkertijd robuust en goed gebouwd aan. Zowel voor gezondheidsliefhebbers of voor drukke professionals (zoals ik) die het bereiden van maaltijden wil vereenvoudigen, past deze blender perfect bij het bereiden van maaltijden. Hij presteert op alle fronten met zijn efficiëntie en stijl.

Pluspunten

• Mooi
  • Krachtig

Minpunten

• Maakt enig lawaai

MLa67 15-06-2024

Hele fijne blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Review.nl gaf mij de kans om de Philips 5000 Series Personal Blender HR2764/00 uit te proberen. Deze blender is met 800 watt een powertool met een mooi slank design. Past ook op mijn kleine aanrecht. Bevroren fruit en ijsklonten zijn geen probleem en voor leuke recepten kijk je even in de Nutriu-app van Phillips.
De beker is van stevig materiaal en de blender heeft zuignappen die alles goed vastzuigen aan de ondergrond. Dat is heel prettig. Bij de beker wordt een drinkdeksel geleverd zodat je de beker kunt meenemen, al is deze wat aan de grote kant voor een meeneembeker. Een kleinere extra beker wordt geleverd bij een andere variant van de 5000 Series of is te bestellen bij Philips.
De blender heeft geen aan/uit-knop, maar gaat aan zodra je de beker vastzet. Al met al een hele stevige en prettige blender die ik gerust durf aanbevelen.

Pluspunten

• krachtige motor
  • stevige zuignappen
  • stevige beker

Minpunten

• maakt een beetje geluid, maar niet eens zoveel

isha1 15-06-2024
Geschreven voor: Philips HR2764/00

Hele sterke blender. Met gemak krijgt deze krachtige blender, grote stukken bevroren fruit, tot een heerlijke gladde smoothie. De beker is lekker groot, groot genoeg voor flinke smoothies voor 2 personen. Wel is het belangrijk om de beker niet te vol te doen. Vooral als je veel fruit, havermout en weinig of geen vocht in de beker doet, dan is het lastig blenden. Dan kun je beter in kleine porties blenden, of er wat melk/ water bij doen. Ik ben blij met deze blender. Ik gebruik hem bijna iedere dag.

Shirly 15-06-2024
Geschreven voor: Philips HR2764/00

Ik heb onlangs de Philips blender aangeschaft en ik ben zeer tevreden over dit apparaat.
Het gebruiksgemak is echt top. Daarnaast is de blender heel gemakkelijk schoon te maken,aangezien de onderdelen vaatwasmachinebestendig zijn. Dit bespaart mij veel tijd en moeite.
Wat ik ook erg handig vind, is de NutriU-app die bij deze blender hoort. Hierin vind je inspiratie voor heerlijke recepten die je met de blender kunt maken. Dit heeft mij al veel nieuwe ideeën gegeven voor gezonde smoothies en shakes.Het strakke en moderne uiterlijk geeft een luxe uitstraling.
Al met al ben ik zeer tevreden over de Philips blender en zou ik deze zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een kwalitatief goede blender.

Pluspunten

• sterke motor
  • vaatsawmachine bestending

Minpunten

• geen aan/uit knop

Mysteriewoman 12-06-2024

Sterke blender

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Wat een fijne, sterke en handzame blender is deze Philips Personal Blender. Dankzij het compacte formaat neemt hij niet veel ruimte in, en doordat er alleen maar één beker bij zit heb je ook geen overbodige losse onderdelen. Het design is lekker strak zodat je hem eventueel op je aanrecht kan laten staan. Tijdens het testen ervoer ik hoe sterk de motor is. Je mag maximaal 1 minuut blenden maar die tijd heb je absoluut niet nodig wamt dan is je product allang de gewenste dikte. Ik heb zowel droge als natte producten geblend en het het gaat allemaal even gemakkelijk. Van je havermout even meel maken is echt een fluitje van een cent. De HomeID app waar je het apparaat kan toevoegen en daardoor veel recepten te zien krijgt die je kan maken met je blender. Hierin staan ook veel recepten voor andere Philips apparaten zoals bijvoorbeeld de airfreyer. Het apparaat is gebruiksvriendelijk, je doet de producten in de beker, draait de messendop erop en zet hem om de kop in de machine dan indrukken en draaien en blenden maar. Wat mij ook opviel is dat hij veel minder lawaai maakt dan onze grote blender wat zeker een pluspunt is want vanwege het lawaai gebruiken we die andere niet. Onder aan de motor zitten zuignappen wat voor extra stabiliteit zorgt. De losse onderdelen zijn vaatwasbestendig wat het schoonmaken vergemakkelijkt. Pas wel op met de messen want die zijn echt heel scherp. De beker heeft nog een apart deksel met schenktuit zodat je je smoothie mee kan nemen. Ik raad deze blender zeker aan.

Pluspunten

• Snel resultaat
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Beker te groot voor kleine hoeveelheden

jacksc 11-06-2024

Zeer krachtige motor

Geschreven voor: Philips HR2764/00

Heb deze blnder mogen testen, hierbij mijn ervaring.

Ik heb al talloze keukenapparaten van Philips in huis en ik was ook niet teleurgesteld in deze. Het is geweldig om alles wat je maar kunt bedenken te mixen en zonder problemen onder de knie te krijgen.

Met deze mixer heb ik fruit, fruit, noten en al het andere in die zin heel goed kunnen verwerken. De mixer is extreem krachtig en maakt alles wat tussen de messen komt klein. Er zijn geen stukken meer over. De mixer kan dit gemakkelijk en zonder veel moeite aan. Zelfs ijsblokjes veroorzaken hiervoor geen problemen.

Ben erg tevreden over het resultaat dat de mixer levert. Het is precies wat je wilt dat het is. Ik heb hele lekkere smoothies en eiwitshakes kunnen maken die gewoon hemels smaken.
Er past veel in de beker zodat je niet te veel en niet te weinig hebt. Het hoogtepunt is het deksel van de mok. Het heeft een dop waardoor de drank direct vervormd kan worden zonder dat je hem hoeft bij te vullen.

De accessoires zijn heel gemakkelijk schoon te maken. Alle onderdelen kunnen worden verwijderd en alles is heel gemakkelijk toegankelijk zodat alles volledig kan worden gereinigd. Dit kost weinig tot geen moeite, wat betekent dat je elke dag prachtige smoothies kunt bereiden. Ook het schoonmaken in de vaatwasser werkte zonder problemen.
Het ontwerp is erg aantrekkelijk en mooi. Het past goed in de keuken en is niet vervelend.

Zoals gebruikelijk bij Phillips is de kwaliteit uitstekend. Ook deze mixer stelde niet teleur. De afwerking is onberispelijk en laat een uitzonderlijk hoogwaardige indruk achter. Het plastic is robuust, alle onderdelen passen heel goed en er is niets dat rond of op het apparaat ritselt of wiebelt.

Ik ben helemaal tevreden over de mixer en heb niets te klagen. Het kan niet beter. Alles was geweldig.

Pluspunten

• Motor
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Prijs