Sony BDP-S350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joop1937 01-03-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Ik heb deze Sony BDP-S350B gekocht.
De winkel die hem leverde heeft hem aan gesloten en heb hem nu 2 weken in huis .Het is een beer van een speler, echt een aanrader hij speel alles af. Van te voren heb ik gekeken op kieskeurig en daar kwam hij met een 8,5 uit de bus, dus een dijk van een speler.

Timonikeboy 13-02-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Ik heb deze Blu-ray speler nu ongeveer een half jaar.

Hi is geweldig.
Ik heb in de Woonkamer een 40inch Sony Bravia TV en ik dacht zou het niet het beste zijn om ook een Sony blu-ray speler te kopen.

Maar ik dacht dat die veel te duur waren.

maar deze is echt niet duur voor een Sony maar hij levert wel de echte Sony Degelijkheid en Kwaliteit

Beeld is Megascherp en Geluid is Prachtig.

het is echt een aanrader

P.R. 25-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Ik heb ook een blue rayspeler van sony SDP-350 hij doet het prima ik kan er alles mee afspelen ook zelf gebrande dvd,s die geen blueray zijn dus gewone dvd geeft een prachtig beeld.Enkel het geluit is inderdaat niet hard maar voor de rest is ie erg goed vind ik het geluid daar ben ik nog niet goed mee in de weer geweest het kan zijn dat ik het niet goed doe ik ben namelijk niet van de theorie maar van de praktijk lezen is niks voor mij maar de sony ins voor mij een schitterent apperaat.Mijn monitor heeft maar een wat wel tweer keer natuurlijk.
Grt.Piet.

Reind415 07-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Fraaie speler met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Klachten over ruis liggen aan de blu-ray disc, niet aan de speler. Speler aangesloten met lanverbinding: updates komen automatisch binnen. Geen idee waar de updates voor dienen want de speler heeft nog nooit iets geweigerd en functioneert logisch en correct.

Willem1705 05-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Heel goed beeld en veel beter geluid dan mijn eerdere Sony dvd-speler. Veel meer lage tonen. Het lukt me alleen niet om 4:3 beeldformaat te selecteren. Hij maakt overal breedbeeld van. De kwaliteit is goed, maar je mist dan een deel van het beeld.

Harry12222 01-07-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Echt een super mooie speler!
Mensen die problemen hebben met ruis moeten hun tv instellingen controleren. Ruisfilters etc...

De ruis bij sommige films is te wijten aan de blue ray zelf. Check ook de reviews van filsm op http://bluray.highdefdigest.com

freddy23 12-06-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Superstabiel en verbluffend goed beeld.
Briljante klank ook met muziek CD's
24P mogelijkheid en perfecte connectivity met sony tv uiteraard. (40S4000 full HD)
Ik had eerst een LG 370 in huis maar dit gaf toch problemen met de samenwerking. (via HDMI)
Wat schokkerig beeld in bewegingen en geen 24P mogelijkheid, althans de tv gaf dit niet aan in het display wat hij wel automatisch aan moet geven.
Upscaling is geweldig.
De gewone DVD casino royal ziet eruit alsof het Blu Ray is!
De sony is wel wat langzamer dan de LG370 maar het gaat tenslotte om de beeldkwaliteit.

jacobine g 14-05-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Tot nu toe alleen problemen gehad. Deed hij het eindelijk weer na de update speelt hij geen blu rays meer af. Belachelijk trouwens dat je zo'n ding zo snel moet updaten.
Op de momenten dat hij het deed was het beeld wel prachtig Heb een pioneer Lx6090

edwardkarin 12-04-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Sinds vrijdag 10 april heb ik dit apparaat in huis, in een woord beeldkwaliteit met een blu-ray is adembenemend goed, en gaat relatief snel lijkt hetzelfde als met een DVD-video, dit in combinatie met mijn philips lcd t.v. full-hd.
Ik heb tot nu toe een relatief goedkope HDMI-kabel gebruikt van 1 meter, ik twijfel aan het verschil met een duurder type kabel, als ik nu mijn beeldkwaliteit beoordeel.
Afspelen van een DVD-video en een audio-CD gaat moeiteloos en snel.
Het zg. 'upscalen' is mij nog niet opgevallen, als ik dezelfde DVD-video afspeel in mijn DVD speler deze is verbonden met een 'component-kabel' lijkt de beeldkwaliteit hetzelfde te zijn, kan zijn dat ik de instellingen van mijn Blu-ray speler nog niet juist hebt ingesteld?
Ik heb de uitgang HDMI op 1080p staan.
Ik heb de speler nog tekort om alles goed te kunnen beoordelen qua beeldkwaliteit/mogelijkheden.
Verder is de bediening eenvoudig, beschrijving is duidelijk, afstandsbediening is degelijk.
Apparaat zelf ziet er degelijk uit, er hadden wat mij betreft wel mooie 'hifi' pootjes onder gemogen dat geeft toch een wat meer 'hi-end' uitstraling.
Het is mooi apparaat, en waarom geen blu-ray speler als men toch wil kiezen voor een vervangende DVD speler, dat is het tevens ook.

Mars 01-04-2009

Uitstekend apparaat!

Echter net de NL-versie van de BBC-Box Earth-serie bekeken. En erg slechte beeldkwaliteit in de donkere scenes. Met name de aflevering Caves is niet om aan te zien. Dit ligt m.i. niet aan de BR-speler maar aan de content van de discs. Terwijl dit met HD - camera's is geschoten. De film Earth is overigens wel haarscherp.

De speler is een pareltje om te zien en is erg gebruikersvriendelijk. Aangesloten op de KDL 40W4000 en feest.

Luc9 01-03-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Heb de Sony 350 aangeschaft omdat ik dan mijn AVCHD films kan kijken, had eerst de LG 300 maar die speelde mijn AVCHD films niet af, de Sony 350 doet dat prima, ook de gewone dvd's geweldig, ook de speler zelf ziet er goed uit en bijna geruisloos, de Sony playstation 3 leest nog meer dan de 350, vandaag consumentengids ontvangen de LG 300 1ste Sony playstation 3 2de Panasonic gedeeld 2de Sony 350 6de, duren merken van rond de 1000 euro zijn niets beter dan de goedkoperen.

Sondervorst Kris 27-02-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Intussen heb ik deze blu ray speler een weekje in mijn bezit. Prachtige BR weergave op een Philips 37PFL7403 Full HD tv. Adembenemend om te zien. Eenmaal deze stap gemaakt wil je niet meer terug. Qua design is het (voor mij althans) wat minder. Ik mis een beetje de degelijke uitstraling van een BR speler. Het ziet er allemaal wat speelgoedachtig uit. gewicht is 2x niks, daar maakt ik me behoorlijk zorgen over! Mijn eerste Pioneer dvd speler had een meer solide look toenertijd. In deze prijsklasse is het misschien wel een aanvaardbaar iets. Denon etc. ziet er een stuk degelijker gebouwd uit maar dat vertaald zich in de aankooprijs van zulke toestellen natuurlijk.
Verder gelukkig niets dan goeie punten wat prestaties betreft. Eenmaal aangesloten meteen een firmwire update gedaan zoals voorgesteld door Sony om BD-live te kunnen gebruiken (al ben ik dat niet meteen van plan) Installatie ging behoorlijk vlot, geen moeilijkheden met beeld of geluidsinstellingen enz.
Eerste keer dat je de speler gaat aansluiten vraagt het toestel zelf alles wat hoeft ingesteld te worden. Resolutie , beeldscherm type etc.
Audio klinkt erg strak dmv. digitale coax output. Voorlopig gewoon DD en dts decodering op receiver. standaard DD of dts klinkt alvast iets gedetailleerder met BR dan wat je van dvd gewoon bent. Misschien een minpuntje aan de hele nieuwe technologie is de opstarttijd van voornamelijk BR discs. Afhankelijk van disc tot disc maar wel storend als je jaren snel laden van dvd's gewoon bent. Naar het schijnt niks abnormaals wat dat betreft. Ik lees wel meer over laadtijden van BR discs die uiteenlopend kunnen zijn. Met dvd's loopt het allemaal wat vlotter qua laden. Upscaling is bijzonder goed en zeker een meerwaarde voor het bekijken van een sd dvd!
Mijn oude onkyo dvd speler komt dichtbij het zelfde resultaat voor upscaling maar haalt het net niet door het ontbreken van een HDMI uitgang. Gelukkig neemt de Philips tv ook het standaard aangeboden signaal via scart rgb grondig onder handen.
Wie een nieuwe dvd speler wil aanschaffen mag gerust een kijkje nemen naar deze budgetvriendelijke BR speler van sony, op die manier ben je klaar om vroeg of laat de misschien onvermijdelijke stap naar BR te nemen. Futureproof zeg maar.
Al bij al een mooie speler voor een mooie prijs te vinden! Top in deze prijsklasse

ReneL 15-02-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Echt een geweldige speler !
Regelmatig lees je dat blue ray je een geheel nieuwe kijkervaring oplevert en daar is niets aan overdreven.
Ik heb al enige tijd een JVC FullHD 100Hz LCD TV, een JVC cinemaset met Dolby en DTS decoders en een SAMSUNG HD tuner. Daarnaast heb ik Ziggo als leverancier voor het kabelsignaal en heb ik het volledige digitale pakket inclusief de 4 HD zenders.
De beeldkwaliteit en geluidskwaliteit van deze BlueRay speler is identiek aan de HD zenders, echt subliem !!
Ik heb de films Pearl Harbor en Basic Instinct erbij aangeschaft en je weet echt niet wat je overkomt, wat een verschil, zo mooi.
Tip:
Om de geluidsdecoders van je set echter te laten gebruiken, is het wel vereist dat er handmatig wat instellingen gedaan moeten worden.
1. Verbind de speler via een optische kabel met je cinemaset.
2. De 'Audio Output Priority' onder Audio settings dient op Coaxial/Optical gezet te worden.
3. Onder 'Dolby Digital' dient voor Dolby Digital gekozen te worden.
4. Onder 'DTS' dient voor DTS gekozen te worden.
Deze vier stappen zijn benodigd, anders worden deze signalen NIET doorgegeven !

hein 09 14-02-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Sinds kort hebben wij de blu-ray speler sonybdp-s350b het is geweldig echt genieten.
Wij hebben ook een paar natuur films gekocht geweldig.
Alles doet het perfect, even wennen met het gebruik ,maar dat gaat nu ook prima en dan voor de prijs .

vandaalen 25-01-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

van de week deze blue ray speler gekocht.vanmiddag uitgepakt en geinstalleerd
allereerst de blue ray the polar express afgespeeld ,daar ik deze ook op dvd hebt had ik een goede a/b vergelijking
deze blue ray kon mij niet overtuigen .daarna de blue ray the last drop ,deze kon mij eveneens overtuigen .als derde dvd andre rieu in australie
geupscaled naar 720 en 1080
wat een afgang ,de kwaliteit van mij sony dvd recorder is vele malen beter via scart
kortom voor mij is het blue ray avontuur over,vanavond ingepakt
en morgen retour naar de winkel
ik houd het even nog bij mijn oude dvd speler

David1965 25-01-2009

Waanzinnig goed apparaat!!!!

Tip: Sluit de Blue-Ray speler met een optische of digitale kabel aan op uw home cinema set.

Stel in: geluid uitgang via optical/coaxial kabel

en stel in: Dolby digital aan
en DTS aan (deze staan namelijk STANDAARD op UIT !!)

geluid via HDMI en TV geeft geen dolby digital en/of DTS geluid.

IT 19-01-2009

Hallo allemaal,

sinds een 3 maand in het bezit van de Sony BDP S-350.
Heb geruime tijd gekeken naar een geschikte blu-ray speler, aangezien ik over een FullHD tv beschik.

Mijn keuze voor de Sony is als volgt: beter dan PS3 + allerlei acties. Je moet overigens wel houden van dat blauwe frontje, ik vind het persoonlijk wel strak staan. Daarnaast heb ik 6 blu ray's gekregen via Sony en nog eens 10 via een winkelactie.

Ik heb de Sony aangesloten via een HDMI kabel naar de TV en optisch naar de 5.1 audio-receiver. Nog niet met verbonden met het internet.

Beleving vraagt u? Gewoonweg fantastisch, haarscherp beeld EN geluid! Gebruiksvriendelijk, soepel en snel door menu's kunnen navigeren en met de Quickstart optie bijna direct aan (+/- 6 seconden!!!!!!)

Heb tevens het apparaat geupdate via het branden van een cd (zie ook bovenstaand). Kostte me wel 3 cd's (bij 2 pogingen was het niet goed gegaan en de cd was niet afgesloten :P), maar u weet: 3 maal scheepsrecht... Heb nu firmware 010 er op zitten, welke BD-live content kan tonen. Ook dit ging heel snel, na 5 min was het klaar! Ben van plan om binnenkort een kabel naar de speler aan te leggen.

Al met al een zeer goed apparaat en zeker icm de verschillende acties meer dan de moeite waard (heb 16 blu ray's, uitgaande van een gem. prijs van € 20,- per stuk, drukt de kostprijs van de speler aardig!)...
Mocht u overwegen om een blu ray speler aan te schaffen, bekijk zeker deze even... Hij's het geld meer dan waard!

Hart 13-01-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S350

De speler heb ik gratis gehad met 6 blurayfilms bij mijn nieuwe Sony LCD KDL-46Z4500.

De combinatie van deze Speler met de Sony LCD is verbluffend.
Het beeld is haarscherp en de bediening zeer gemakkelijk.

Ook normale dvd's met 1080p upscaling zien er gewoon verbluffend mooi uit !! (merkbaar beter dan op oude dvd speler )

De Blurayspeler is verbonden met een HDMI oehlbach kabel.
Het Xcrossbarmenu wordt automatisch overgenomen en geintergreerd door de Sony LCD
( een kind kan de was )

Het geluid is optisch verbonden met het audiosysteem.
Ook verbluffend mooi geluid uit de bluraydisc, dvd of audioCD.

Bediening is kinderlijk eenvoudig en op de afstandbediening is alles aanwezig ( hij bediend ook onze Sony LCD tv )

Ik heb de speler ook via internet verbonden via BDlive.
Effe een usb 2GIG geheugenstick gehaald en geplaats aan de achterzijde van de speler.
Update uitgevoerd ( automatisch via internet )
Bluray dvd erin ( film 21 ) en via menu naar BDlive gegaan.
Daarna gaat er een wereld open van extra functies van de Blurayfilm en divers extra trailers via BDlive server van Sony. Later zullen er nog veel meer extra's komen volgens Sony.

Tov van andere merken Blurayspelers is deze speler zeer snel met opstarten (minder dan 10 seconden ) en bedienen ( doch kan het op sommige punten toch nog sneller.)Bij andere merken loopt dit in de minuten !!

Conlusie: super beeld, mooi geluid & makkelijke bediening.

Degelijkheid is nog niet over te ordelen, werkt tot nu toe allemaal prima

Borry52 31-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Perfecte speler. Heb hem aangesloten op mijn Denon AVR3808 receiver met HDMI.
Dolby TruHD, DTS-HD Master Audio werken alleen via HDMI en niet op Coaxial of Optical dus heb ik die maar weer verwijderd.
Mijn Philips LCD TV van vier jaar oud is alleen 1080i maar gaat er goed mee om, dus ook niet schokkerig met camera zwenkingen.
Ondanks mijn oude TV een geweldig beeld en via mijn receiver een nog geweldiger geluid, vooral Dolby TruHD en DTS-HD Master Audio.
Alleen jammer dat,als je de film stop zet en je wilt verder kijken, je weer van voor af aan moet beginnen.
Ben tot nu toe zeer tevreden.

markiemark123 27-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Ik heb deze speler sinds een paar weken in bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwaliteit van beeld en geluid.
De menu's zijn duidelijk en de speler is zodoende goed af te stellen naar behoefte.
Het is alleen wennen als men een blue-ray schijfje erin doet, dan duurt het even voordat je de film kan opstarten omdat hij flink wat data moet inladen van de schijf af.
Maar eenmaal opgestart, dan is het beeld EN geluid van zeer hoge kwalitiet.
Natuurlijk wel op een FULL HD scherm.

Conclusie, zeer goed apparaat.

Joopdepoop 27-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Speler aangeschaft met gratis 16 blu-ray's. Aantrekkelijk dus 1 meegenomen. Uit de doos gehaald en aangesloten. Aansluiten ging vrij makkelijk, HDMI naar de TV en optische kabel naar de JVC NX-F4 2.1 set. Na het snel installeer menu, wat trouwens makkelijk te volgen is ook als je er geen verstand van hebt.

Een blu-ray in gedaan. De film 300 als eerst. Oei wat shrok ik toen de film begon. Overal korrels!! Snel naar mijn instellingen gegaan en alles stond goed. Had zelfs de ruis onderdrukking aanstaan en toch zo slecht beeld. Ik op internet opgezocht, wat blijkt nou. De film 300 is op DVD mooi maar op blu-ray is de film bagger omdat deze met een te slechte camera is opgenomen.

Na een kreet van opluchting stopte ik er een andere blu-ray in. Dit maal was het de film I AM LEGEND. Man man wat een verschil met de vorige film. Alles haarscherp en wat een details, ongelooflijk. Je kan gewoon bij iemand de baardharen en zweetdruppels tellen.

Kortom er was dus niks mis met de Blu-ray speler maar met de film 300. Dus niet elke film op blu-ray is ook echt blu-ray kwaliteit, pas hier dus voor op.

De speler zelf werkt goed. Het laden duurt wel iets langer als bij DVD maar vind het niet storend. Ik heb eerder het idee dat het aan de schijf ligt dan aan de speler. The dark knight laad bij mij 15 seconden ongeveer terwijl Ice Age in no time begint. Als ik die film aan het kijken ben en zet hem na een uur uit, kan ik de volgende keer weer verder kijken. Ook dit werkt niet bij The Dark Knight, evenals dat hij niet automatisch de nederlandse ondertiteling pakt. Dus dit verschild per film.

Het geluid is ook erg goed in combinatie met een home cinema set of reciever. Als je een reciever hebt die de DTSHD ondersteunt moet het geluid helemaal geweldig zijn.

conclusie: Goed apparaat, stil, niet die lelijke blauwe kleur op de foto maar donkerblauw/zwart, compact vergelijken met zijn voorganger, werkt goed met bravia sync terwijl ik een panasonic TV heb :-)

runner 24-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Bij een winkelketen die de laagste prijs garandeert de speler gekocht voor een prijs die zelfs internetaanbieders niet halen. Er zelfs nog 4 blu ray discs bij gekregen en dan de 6 die je van Sony krijgt. Superdeal! Heel eenvoudig aan te sluiten, super geluid en beeld via hdmi op mijn FullHD Philips. Zeer tevreden. Discs starten snel op. Aanrader voor iedereen die een blu ray speler wil aanschaffen!

ganndlas 22-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

Wij hebben een tijdje terug deze Blu-Ray speler gekocht. Hij verschilt ruim 200 euro met de BDP-S550, terwijl hier nauwelijks verschil in zit:
(1) De Sony Blu-Ray spelers hebben extra geheugen nodig om BD Live content af te spelen. Met de BDP-S550 wordt deze meegeleverd, met de BDP-S350 niet.
(2) De Sony BDP-S350 vereist een firmware update voor het bekijken van BD Live content. Dit lijkt mij geen probleem gezien je voor BD Live je Blu-Ray speler toch op het internet hebt aangesloten.
(3) De Sony BDP-S550 is voorzien van analoog surround out. Dus een stekkertje per speaker. Wij hebben geen surround set en de meeste surround sets maken tegenwoordig gebruik van optische kabels, dus dit leek ons ook niet nodig.

Wij kochten deze speler met 10 films erbij. Hier zaten maar een paar leuke tussen, dat terzijde :) .

Geluidskwaliteit:
Toen wij hem uitgepakt en aangesloten hadden maar gelijk even wat CD's afgespeeld. Het klonk een stuk beter dan onze oude DVD speler! Het was zelfs even wennen, maar het geluid is toch echt stukken beter.
Wel moet gezegd worden dat deze Blu-Ray speler surround (dus wel stereo!) analoog uitgangen mist.
Wat ik nog even kwijt wil is dat de analoge CD uitvoer duidelijk zachter is dan de analoge BD uitvoer. Ik heb geen optie kunnen vinden om de CD iets harder te zetten. Dat wordt dus steeds het volume van 2 naar 7 switchen op onze versterker...

Beeldkwaliteit:
Vrij moeilijk te zeggen, omdat beeld natuurlijk ook weer per TV verschilt. Wij hebben de Blu-Ray speler aangesloten op een Sony 40V3000 met een Monster HDMI 1000 (Ofzoiets :P ) kabel. En RADAR ga ons nou niet wijs maken dat dat niets scheelt, want wij hebben zovaak een digitaal signaal over een niet hoogwaardig kabel gegooid en dat verschil is er wel degelijk. Terug naar de beeldkwaliteit, in een woord fantastisch! Onze oude DVD speler die d.m.v. een gouden SCART kabel was aangesloten (wat NIET HD is, in tegenstelling tot wat veel mensen denken) gaf kartelingen in de ondertiteling, dat is nu gelukkig verleden tijd.

Mogelijkheden:
De mogelijkheden zijn prima. Leuk van de combinatie met onze TV is de Bravia sync, waarmee je apparatuur tegelijk aan kunt zetten...

Gebruiksgemak:
... Waardoor mijn moeder nu niet meer begrijpt welke afstandsbediening ze nou moet gebruiken, terwijl ze toch echt allebei gebruikt kunnen worden XD . Maar voor wie de DVD speler gewent is, moet dit geen problemen opleveren. Let wel op! Zowel de BDP-S350 als de duurdere BDP-S550 missen doorspoel/terugspoel knopjes op de voorkant. Dit is jammer, want hierdoor wordt de CD speler functionaliteit een beetje te niet gedaan. Het opstarten van de TV is gelukkig niet nodig, je kan gewoon de afstandsbediening gebruiken. Wel jammer, want de andere nodige knopjes zijn wel op het apparaat zelf te vinden.

Vormgeving:
De BDP-S350 ziet er prachtig uit! Ik heb het al eens voorbij zien komen, zo blauw als op de foto is hij in het echt niet. Hij is vrij zwart met een hele lichte blauw tint. De fel blauwe 24P True Cinema LED kan storend zijn. Hij is 17 inch (42 centimeter) breed dus hij paste mooi boven onze andere Sony apparatuur. Jammer dat Ziggo ons verplicht zo'n lelijke grijze Humax met losse afstandsbediening er boven te zetten, het is niet anders.

Ik kan iedereen deze Blu-Ray speler aanbevelen. Ik had graag overal een 10 neer willen zetten, maar er zijn toch een paar belangrijke puntjes waar je op moet letten voor de aankoop:

(1) Fel blauwe led bij 24P True Cinema output. Voor de LCD zit een raampje, waardoor deze niet storend is.
(2) Niet meegeleverde geheugenkaart, die vereist is voor het kijken van Blu-Ray live. Nu denk ik persoonlijk niet dat iedereen op trailers en extra scènes zit te wachten. Het is bij deze Blu-Ray speler vereist een firmware update te doen voor het kijken van BD-Live content, maar dit lijkt mij geen probleem.
(3) Verschil in output volume bij CD/BD. Het is niet storend, maar wel opvallend.
(4) De voorkant is voorzien van een speel, pauze en stop knop, maar mist raar genoeg doorspoelen en terugspoelen.
(5) Geen analoge surround uitvoer, maar hea daarvoor koop je dan ook een BDP-S550.

Kortom eindelijk eens een goede budget Blu-Ray speler! En nu de films in de winkel komen te liggen rond de 15 euro (goed zoeken) en steeds meer mensen beschikken over een HD-TV, wordt het toch echt aantrekkelijk om af te stappen van de DVD speler.

Erg aantrekkelijk zijn overigens ook de actief van meegeleverde DVD's. Sony heeft momenteel een actie een geeft van zichzelf uit 6 films mee met de Blu-Ray speler. Vraag het wel na, want sommige winkels geven maar 3 films mee, maar sommige zelfs 10!

De acties van 3 BD films halen 2 betalen beginnen nu ook steeds meer te komen.

kingkong 22-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

gisteren avond kadootjes uit gepakt bij de boom .wilde graag een blu-ray speler en wat dachtje mijn kado was de blu-ray speler van het merk sony de BDP-S350 toppie toch .heb de speler direct aan gesloten en geinstalleerd ging van zelf de kabels er in stroom er op en via de setup die direct in beeld komt is het een fluitje van een cent.
heb niets gemerkt dat het lang duurd met het laden van een blu-ray disk of dvd .gaat perfect . gebruik hem trouwens alleen maar voor orginele dvds en blu-ray disk .

Casey-B 20-12-2008
Geschreven voor: Sony BDP-S350

We hebben bewust gekozen voor een blu-ray speler van het merk Sony, omdat we hiervoor jarenlang zonder enig probleem een dvd-speler van dit merk hebben gehad. Deze speler bevalt ons erg goed. Hij is met een HDMI kabel rechtstreeks aangesloten op onze tv (Panasonic 32LZD85), en het geluid is coaxiaal verbonden met onze (Sony)Dolby 5.1 geluidsinstallatie. Onze CD-verzameling kan er probleemloos (en glashelder) op worden afgespeeld. Onze verzameling DVD's idem. Het dvd-beeld wordt via de 1080P functie duidelijk zichtbaar beter weergegeven (dan bij een DVD-speler). Het afspelen van een blu-ray disc levert verbluffend mooie beelden op. Ongelooflijk scherp, je wilt inderdaad nooit meer iets anders in huis (als je hier eenmaal aan gewend bent!). Enige nadeel dat wij ervaren is de relatief lange 'load'-tijd van een blu-ray disc (dat zal te maken hebben met de grootte van het bestand dat geladen moet worden door de speler). We kunnen hier echter goed mee leven, omdat het beeldresultaat uiteindelijk alles weer vergoedt. Wat ons betreft: een aanrader!