Sony BDP-S360

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S360 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wirvana 13-02-2013
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Deze blueray -speler is prima om films mee te kijken.
Heb hem gekocht om een degelijke speler te halen die niet duur is.
En daar stond hij voor een kleine prijs bij BCC.

Ik had eigenlijk verwacht dat er geen grote verschillen in een speler zouden zitten.
Maar vandaag speelde ik een cd met deze speler af, WAT een akelig geluid!
Heel plat zonder warmte, je zou bijna zeggen dat de ziel eruit was.
Dit weet mijn cd-speler gelukkig heel wat beter te doen.

Al met al een prima speler voor zijn geld

ReneRene 01-02-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Ik heb deze sony blu-ray BDP-S360 paar dagen in huis en moet zeggen dat het een goede kwaliteit blu-ray speler is.
De blu-ray BDP-S360 is in te stellen voor alle soorten type TV.
Ik heb deze Speler op Full HD ingesteld en op een Full HD LCD staan en het beeld van een blu-ray film is zeer mooi met hoge kwaliteit en deze speler draait zelf DVD met een goede kwaliteit door de progressieve scan 1080P.
Mooie is dat de speler ook DVD-R of RW en ook DVD+R of RW aan kunt.
Ik heb de speler op mijn internet modem aangesloten voor BL-Live en dat de software van deze speler bijgewerkt wordt doordat de speler zelf de Update zoekt en zelf installeert.
Ik moet zeggen dat deze speler een echter aanrader is.

joers1 27-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Heb 'm nu 3 dagen in huis en bevalt me werkelijk uitstekend.
Mooie vormgeving (al is dat persoonlijk) en degelijk afgewerkt. Meer dan voldoende ansluitmogelijkheden.

Beeldkwaliteit is verbuffend als je een oude dvd-speler op een 37"-lcd gewend bent. Werkelijk schitterend.
geluid ben ik iets minder tevreden over, maar dat komt omdat ik geen HD-receiver heb (een model uit 2003) en de blu-ray middels een digitale coax-kabel hebmoeten aansluiten, daardoor geen hd-audio. Maar dat ligt niet aan de speler. geluid is nog altijd héél dik in orde.

Johnno 24-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Heb deze speler sinds zaterdag
in huis, was onderdeel van de
Sony set BDV-360FS met actieve
sub-woofer.

De blue-ray speler is prima, wat ook voor de gehele set van
toepassing is, en heeft een
heleboel (aansluit)mogelijk-
heden voor verschillende
doeleinden.

Naar mijn inziens een goede
prijs-/kwaliteits verhouding
een aanrader dus.

jg43 18-11-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Heb de speler net in huis maar heb al eerder een exemplaar kunnen testen.Om te beginnen een fraai uiterlijk met hoogglans kunstof wegklapbaar front.Net de B-R schijf van Wall-e getest met DTS-HD Master geluid via mijn Onkyo 507 HD receiver, uitstekend beeld en geluid. Ook dvd van the Eagles Hell Freezes Over getest wederom uitstekend beeld en geluid.Cd`s afspelen doet hij ook prima met zowel tracknummer als tijds- aanduiding.Ik kan me voorstellen dat sommige vinden dat deze speler te weinig`kan` maar voor mij bied deze speler precies voldoende bv DIVX heb ik nog nooit gebruikt.Conclusie: fraaie speler met uitstekende beeld en geluidskwaliteit! In een duits audioblad krijgt de speler het predikaat `absolute spitzenklasse` en maar 1 punt minder dan de pioneer 320. Ik heb een bij een voor mij bekende internetwinkel gekocht met 2 jaar garantie en uitstekende service

RoyHessel 20-07-2009
Geschreven voor: Sony BDP-S360

Dankzij x.v.Color een perfecte beeld- en kleurenweergave, ook goed te combineren met ieder merk full hd tv. Snelle oplaad tijd.