Pioneer BDP-320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer BDP-320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

emo72 20-07-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Sinds 1 week in het bezit van deze mooie blu-ray speler van pioneer. Ik heb hem nu aangesloten op een Panasonic plasma. Ik kan dus alleen mededelen wat ik tot nu toe heb kunnen ondervinden. Dit is overigens mijn eertse blu ray speler. Aansluiten gaat prima, ik heb een high speed hdmi kabel van Kordz gebruikt. Wat een plaatje in HD. Ik had al gedacht dat dat zo zou zijn, omdat ik al jaren Pioneer apparatuur gebruik. Bij SD zie je dat het beeld over het algeheel oke is, ik zou daar een 8 voor geven. Je kunt namelijk niet verwacvhten dat een film die in 576p is opgenomen net zo strak is als een film die in 1080p is opgenomen.

Uiteindelijk moet hij gaan spelen op de nieuwe panasonic TX-P42V20, mede omdat deze nog eens THX heeft en High Contrast Pro. Een vervolg review zal tegen het eind van het jaar volgen.

suzuki 25-03-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

vind het een prima speler,upscaling voor dvd ziet er prachtig uit.instelmogelijkheden zijn ook voor elkaar, er is veel in te stellen als je je daar even in verdiept.geluid prima en bluray beeld helemaal.Wel is het zo dat de speler het meest tot zijn recht komt met een pioneer tv en reciever.mis alleen de coaxiale uitgang wel.voor de rest speelt hij veel formaten af alle dvd s en ook eigen gebrande is geen probleem.Uiterlijk is ook mooi echt klasse.Updates voor firmware kun je makkelijk via een lankabel op het internet doen of via de site van pioneer een update downloaden en via een cd er opzetten.

Gkramer 27-02-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Mijn eerste BR speler. Mooi beeld maar speelt lang niet alles af. Diverse CDs en DVDs worden niet afgespeeld. ben hier nu al weken over in conclaaf met Pioneer (via audio vakhandel).
Updates ed allemaal al geprobeerd. Alle andere BRspelers van hetzelfde type op voorraad bij de vakhandel hebben hetzelfde resultaat. Zal wel een software probleem zijn want andere merken spelen de CDs en DVDs wel af.
Tevens vind ik dat het erg warm word en traag reageerd.

Wat wel afspeeld....WOW

G.Wijnands 14-02-2010
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Heb nu een week deze speler,maar wat een dijk van een speler, is haarscherp en geeft een mooi stabiel beeld.
Upscalen met deze speler is ook een genot benaderd blueray. Met de pioneer DV-420V was ik al dik tevreden, maar deze doet dat nog even een stuk mooier.
Heb deze aangesloten op een plasma panasonic TX-P42G10 en dit is echt genieten, kan geen LCD TV tegen op.
Na de update laad hij ook sneller een blueraydisc.

Dus Top blueray speler, beeld en geluid perfect. Als je deze speler in huis hebt wil je niks anders. Dikke aanrader.

Svennie 19-08-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Ik heb deze speler nu een weekje en wat een beeld.
Ik heb een HD ready samsung LCD, maar het geeft al prachtig beeld, vooral heel mooie kleuren.
Zelfs de DVD's zien er mooier uit met deze speler, echt een aanrader.
Hiervoor heb ik 2 upscalers gehad, de laatste ook een pioneer, de DV-410, maar de BDP-320 geeft bij de oude DVD's nog een mooier beeld. Met blu-ray schijfjes ziet het er allemaal nog scherper en kleurrijker uit, maar da's logisch he. Eén negatief puntje mss is de afstandbediening, knopjes beetje te klein.
Het geluid is ook beter, maar heb nog geen HD receiver, is nog via optische kabel aangesloten, maar klinkt al beter dan bij m'n vorige spelers. Spijtig dat deze speler geen 5.1 analoge uitgang heeft, voor de rest alleen maar lof over deze speler.
De degelijkheid kan ik natuurlijk nog niet bepalen, maar ik heb al zoveel pioneer stukken staan, waaronder een versterker van 11 jaar, een receiver van 8 jaar, m'n vader een versterker van 20 jaar, allemaal nog zo goed als nieuw, en met deze speler zal't wel niet anders zijn.

beertje1 19-08-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Top blu-ray speler, beeld en geluid perfect. Als je deze speler in huis hebt wil je niks anders. Dikke aanrader.

DeXoN 10-08-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Pracht van een BD speler.

Gebruikte ervoor een PS3 om naar BR te kijken maar heb een 3 tal weken terug de stap gezet om over te gaan naar een stand-alone BR speler en heb er geen minuut spijt van. De beeldkwaliteit is echt beter dan van de PS3.

Waarom iedereen zaagt over de snelheid weet ik niet want met de nieuwe update is ie nu sneller. Voorheen was ie iets trager maar had er geen enkel probleem mee.

De speler is echt stevig gebouwd voor zijn prijs.

Het menu is echt duidelijk en overzichtelijk (snap niet dat mensen dit ingewikkeld kunnen vinden).

Stirboss 17-07-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Ik heb deze speler nu een week aan gesloten op een Marantz SR5003. Werkelijk subliem beeld en dito geluid. Ik heb de BDP-320 via alleen een hi-speed HDMI (1.3a) kabel aan de Marantz gekoppeld. De Marantz zet het HD geluid door naar mijn Mordaunt-short Alumni set en het beeld naar mijn Bravia 1080p. Fantastisch beeld en geluid met blu-ray!! Ook het upscalen naar 1080p van DVD's doet dit apparaat heel erg netjes. Jammer dat ie alleen in het zwart is te verkrijgen.
Als je het menu eenmaal door hebt is het een goede en makkelijke blu-ray speler.
Speelt ook CD's, Data CD's enz. af via de HDMI 1.3a.

Ad van Lieshout 26-06-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Een mooi vormgegeven speler met veel instelmogelijkheden. De beeldkwaliteit is uitstekend, ruisvrij en zonder enige blokvorming. Het geluid gaat gewoon over een normale stereo versterker en klinkt al prima. Ben er dus erg tevreden over.

tonyned23 16-06-2009
Geschreven voor: Pioneer BDP-320

Via één van de webshops uit Tilburg heb ik deze speler aangeschaft op 12-06-2009. Hiervoor heb ik een half jaar lang een Samsung BD-P 2500 gehad.

Het verschil is behoorlijk noemenswaardig te noemen, met name het rustige, stabiele beeld is het sterkste punt van deze speler. Als het beeld van links naar rechts draaid, of vice versa, ging dat met de Samsung vrij schokkerig. Met de Pioneer gaat dit bijna vloeiend. Daarnaast zijn de kleuren natuurlijker en is het beeld ruisvrijer als de Samsung.

Het enige minpuntje is de lange laadtijd, maar goed, voor een film die ongeveer twee uur duurt maakt dat ook niet meer uit!

Niets dan lof en een dikke aanrader.