Samsung Blu-ray Disc Player

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Blu-ray Disc Player op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

appl_mola 26-03-2008
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

Prima speler. Tenminste als hij de schijven wilt afspelen. Steeds meer titels weigert de BD-P1000 af te spelen. Terwijl de Amerikanen inmiddels al kunnen beschikken over firmware versie 1.5 moeten wij het doen met 1.3. Teleurstellende support tot op heden voor mensen die vroeg in de wereld van Blu-ray zijn gestapt. Daarom voor mogelijkheden een dikke onvoldoende. Helaas.

xufeng 31-01-2008
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

ik heb deze product maar een paar dagen in bezit, had heel veel problemen met afspelen,firmware geupdate verliep goed,films met logo van Sony Pictures Home Entertainment zoals swat,stealth,kungfu hustler,spiderman 3,tears of the sun kunnen niet afspelen.pirates of the caribbean 3 krijg je eerst slide show te zien , en het duurt ontzetten lang voordat die kan afspelen.gebrande dvds en andere blu-ray disc kunnen vlekkeloos afspelen.

PieVo 19-12-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

Heel erg mooie bluray-speler. Ik heb het beeld via een hdmi aangesloten op een acer hd ready, het geluid zit aangesloten op een logitech set. Het resultaat is verbluffend. Haarscherp beeld en erg mooi geluid. Een erg groot verschil met gewone dolby surround of DTS.

Ook de upscalling van 'oude' dvd's is erg mooi, het beeld ziet er wel degelijk veel beter uit. Kortom, voor mensen met een HD-ready, denk ik dat deze dvd-speler gezien zijn prijs erg aantrekkelijk is. Bij een full-hd tv kan er misschien wel wat verschil zijn, maar dat kan ik niet beoordelen.

Firmware-update verloopt vlekkeloos en ik ben nog geen dvd's of bluray disc tegen gekomen die niet wilde draaien.

L. Meerkerk 29-07-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

In het begin wat problemen met 3 Blu-Ray films die niet afgespeeld werden door deze speler.
Deze films waren: Hellboy, Pirates of the Car. 1 + 2
Na een firmware update (de laatste op de Samsung site)
werkte het gelukkig wel allemaal weer.

Verder prima apparaat en geweldig beeld op mijn Full HD LCD tv.
Ook het geluid is, zoals verwacht mag worden, prima!!

wien smeets 26-06-2007

Prima aparaat.
heb hem net 5 weken ,en heb al 38 BR DVD s .
Geen probleem met de hardware , en de software.
Moest alleen 300 km (enkele reis)rijden , voor er een op de kop te kunnen tikken.

Eddy Mievis 20-06-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

Ik had reeds een hd dvd speler en nu heb ik ook de stap gezet naar blu ray. Ik heb gekozen voor het model van Samsung omdat dit in mijn oordeel één van de betere spelers is op de markt(die nog betaalbaar geworden is ook nog)
Mijn eerste ervaringen met het toestel zijn positief behalve het feit dat ik al onmiddellijk een software update heb moeten uitvoeren omdat het toestel geen van beide pirates films wou afspelen!(pirates of the carribean 1 en 2) Is op zijn minst een beetje vreemd voor een nieuw toestel! Verder is het ook allerminst makkelijk om het toestel van nieuwe software te voorzien, je moet verschillende stappen doorlopen en bij de Samsung servicedienst weet men nauwelijks waarover het gaat! Bij hd dvd is dat een stuk makkelijker, want je plugt de ethernetkabel gewoon achteraan in het toestel en de software wordt geupdate! Deze procedure moet je minstens één keer om de twee maanden uitvoeren. Doe je dit niet dan riskeer je compatibiliteitsproblemen met toekomstige
hd dvd's! Dit is dus blijkbaar ook het geval bij blu ray!
Het is ook jammer dat in tegenstelling tot bvb hd dvd
blu ray wel regiocodes voert dus je zit met regio A voor de VS, regio B voor Europa en Australie en regio C voor Azie! Toch ben ik van oordeel dat Blu ray het op termijn zal halen van hd dvd, al was het maar dat de groten zoals Sony, Philips, Samsung en Panasonic enkel kiezen voor het blu ray formaat.
Het is ook jammer dat vanaf oktober of november 2007
een aantal specificaties van blu ray zullen bijgewerkt
worden zodat kopers van een huidig blu ray toestel
bepaalde functies niet meer zullen kunnen gebruiken
van toekomstige blu ray discs! Hopelijk is dat probleem dan ook op te lossen met een software update, maar hier bestaan veel twijfels over.

marcel_ned 15-05-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

deze speler nu enkele dagen in huis en moet zeggen super! beeld is waanzinnig mooi en doet normale dvd's upgraden naar 1080p dus beter als normale dvd. blue ray is gewoon perfect en speelt alles af. ook foto;s via de cardreaders is superscherp.

Ria 701 18-04-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

heb deze speler nu 6 weken in huis en best veel gebruikt.Mooiste kwaliteit natuurlijk met blu-ray disc's
Maar ook dvd's speelt ie perfect af.Ook mooi is de mogelijkheid om div.geheugenstick's af te spelen(foto's).Ik ben zeer tevreden.
Heb geprobeerd om gebrande cd's en dvd's af te spelen.Dit doet ie gewoon goed.De kwaliteit is dan natuurlijk wel minder.

karel56 15-04-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

prima speler lekker simpele bediening en perfect beeld en geluid.

g waardijk 25-01-2007
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

puik spelertje. erg goed beeld. alleen moeilijk om blu-ray films te krijgen.

rtoonen 26-12-2006
Geschreven voor: Samsung Blu-ray Disc Player

De eerste review van een BD-speler.
4 dagen geleden gekocht en nog steeds onder de indruk van het beeld i.c.m. een
Pioneer 506 plasmascherm. Nadeel: ik ben nu verpest, gewone DVD ziet er nu niet
meer uit, vergeleken bij BD-schijven. De speler speelt gewone DVD's trouwens
beter af dan mijn vorige speler (Sony NS930). Het up-scalen naar 1080i en
gebruik van een HDMI-aansluiting leidt tot een nog beter beeld. BD-schijven
zien er gewoon fantastisch uit en klinken ook fantastisch dankzij de hogere
bitrates die worden toegepast. Ik koop geen gewone DVD's meer....
Mogelijkheden van het toestel zijn goed, helaas wordt slechts bij de laatste
DVD onthouden waar je bent gebleven met kijken. Mijn trouwe Sony onthoudt er
40. Verder geen negatieve zaken gevonden. Opstarten en laden van een disc gaat
redelijk vlot.