Panasonic Blu-Ray disk player DMP-BD10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Blu-Ray disk player DMP-BD10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DannyF 18-01-2008

Ik heb de Panasonic een aantal dagen gleden aangeschaft. Installatie, menu instellingen e.d. erg simpel. Uitstekend beeld en geluid, met name ook bij DVD's. De Lord of the Rings is op deze speler opeens nog veel spannender.

perfect apparaat!!

JackUr 26-10-2007

Eigenlijk heb ik de ideale combinatie. Naast de blu-ray speler heb ik ook de digitale receiver (SA-XR700), de speciale speakerset (SB TP1000) en bekijk ik alles op de TH-50PV70 (plasma). Het hele blu-ray setje van Panasonic dus. Het resultaat: GEWELDIG!!!

Inmiddels heb ik een aantal blu-ray films bekeken. Beeld is magnifiek, evenals het geluid. De beleving is heel intens. Nadeel is wel dat ik pas echt voluit kan gaan als mijn buren niet aanwezig zijn. Momenteel op -15 db en nog steeds geen vervorming van het geluid merkbaar. Buiten op straat hoort iedereen Toto door mijn speakers galmen.

Wat wel opviel is dat muziek DVD's zonder DTS erg vlak beginnen te klinken.

Erg blij met de aankoop!

middelkoop 29-09-2007

ik heb deze speler nu 1week in huis ben erg tevreden alleen de afstandbeding is erg groot speelt alles goed af alleen in begin met een blu ray disk onder in de tv een groene balk speler uit gedaan en weer aan toen was het weg maar verder is het een goed speler

rene.kooijmans 20-08-2007

De strijd tussen HD DVD en Blu Ray is nog niet gestreden, maar wat mij betreft gaat Blu ray met de eer strijken. Sinds een paar dagen deze topmachine van Panasonic in huis en wat een beeld, wat een geluid, wat een mogelijkheden. Om te testen ice age 2 bluraydisc er bij gekocht en je kan de haartjes op de mammoet tellen. Ik moet er wel bij zeggen dat deze op de Panasonic receiver SA XR700 en de lcd tv van panasonic tx32lx70 aangesloten via hdmi. Ik ben helemaal weg van dit apparaat. Waarom mag ik geen 10+ geven. Verder vreet deze machine ook nog eens alle schijfjes van + en - naar rw, dl, mp3 en jpeg. Als ik dan toch iets negatiefs moet zeggen. Hij is aan de prijs, maar aan de andere kant krijg je er ook wel wat voor!