Panasonic DMP-BD85

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMP-BD85 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Peter_BR 07-04-2011
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD85

Ik heb de meest recente firmware (1.70) en hiermee doet de speler het perfect. Beeld kwaliteit is uitstekend ook voor DVD. Geluid is ook goed voor het afspelen van CD's. (beter als mijn Harman Kardon).
Het opstarten van een blu-ray disk is niet heel snel maar het is acceptabel.

gonzo1 27-08-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD85

Heb hem hier ook,maar +DL is een probleem,die pakt hij niet
Verschillende merken erin gehad het blijft knudde,ook het CD geluid vind ik slecht.

RolandT 01-08-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD85

Dit toestel gekozen agv de vele goede reviews in de gespecialiseerde pers en inderdaad het beeld en geluid zijn echt fantastisch.

Draadloze verbinding met internet is zeer eenvoudig.

IK kan fotos van mijn PC (over draadloos internet) spelen met de bd85 op mijn TV. Gaat (nog?) niet voor mp3, dat zou pas de max zijn.

Robstuart 25-06-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD85

Deze speler met name gekozen voor zijn uitmuntende kwaliteiten op DVD gebied.

Ik heb talrijke DVD's die me zeer dierbaar zijn. op het 46" Panasonic Plasma scherm bleef ik mijn DVD's als nog nooit tevoren. Wat een scherpte, wat een kleuren. Wist niet dat de upscaling en de 4.4.4 processor zoveel bijdragen tot een totaal nieuwe beleving van DVD's

Bluray is vanzelfsprekend erg goed en gestoken scherp maar de verrassing zit in het weergeven van DVD's

Een min puntje ontdekt. De 12 video opnames van mij JVC camcorder worden via de SDCARD als een grote file ingelezen en niet als 12 individuele files. Op de Panasonic TV gaat dit wel goed maar deze speler gaat er dus anders mee om. Weet nog niet waaraan dit ligt.

arjan13121970 10-04-2010
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD85

Ik heb de speler gisteren aangeschaft (bij een officiele Panasonic-dealer) en vanmorgen geinstalleerd. Ik zal daarom een korte review plaatsen. Het opruimen van het verpakkingsmateriaal duurt langer dan het installeren, want dat is (bij mij) alleen de stroomkabel en de hdmikabel. Het uiterlijk zal ik niet beoordelen, omdat ik die niet belangrijk vind. De speler staat achter een deur in een kast. Het beeld en het geluid zijn gewoon erg goed van een blu-ray of dvd. Hij is aangesloten op een Marantz 7001 receiver en van hieruit gaat het beeld naar een nieuw Panasconic plasma scherm en de kleuren knallen je tegemoet. Het geluid van een cd vind ik tegenvallen. Geen probleem, want daar heb ik hem niet voor gekocht. Het geluid gaat thuis over normale luidsprekers en niet via de tv. Mijn reden om deze te kopen is puur en alleen, omdat Panasonic gewoon goede spullen maakt. Philips komt er bij niet meer in na een dure teleurstelling. LCDTV van EUR 2.000,- niet meer reparabel na iets meer dan drie jaar en geen coulance. Waardering mogelijkheden zet ik nu op een 7 neer, want dat moet nog worden uitgedokterd. Degelijkheid "gok"ik op een 9.