LG HRX570

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG HRX570 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

freb 10-12-2011
Geschreven voor: LG HRX570

Het klinkt allemaal mooi, installeren gaat makkelijk, maar na een paar dagen beginnen de problemen. Heb de kanalen opnieuw in moeten stellen, opnemen lukt niet meer. De nieuwe firmware heeft geen verbeteringen gegeven, na advies van de helpdesk.
Kan het apparaat helaas niet meer terug brengen.
De C+ kaart weer terug gedaan in de tv, is ook makkelijker omdat je dan maar een afstandsbediening nodig hebt.
Ik gebruik de lg allen nog om dvd en blu-Ray's tebekijken.

Hans0000 17-10-2011
Geschreven voor: LG HRX570

Apparaat werkt na enig gepuzzel goed.
Spoelen gaat zeer snel bij opgenomen programma's er kan zelfs een tijd worden ingevoerd waar dan naar toe wordt gesprongen.
Apparaat kan heel veel meer als je even de tijd neemt om alles uit te zoeken.

MPS63 11-11-2011

Hallo Hans,

Hoe werkt dat snelle spoelen of naar een tijd springen?

Ik heb het niet gevonden...

Bij voorbaat dank,

MPS

MIBweb 05-10-2011
Geschreven voor: LG HRX570

goed apparaat voor afspelen van Blurays.
problemen met CI+ waren er in het begin, lijken nu verholpen.
als je het apparaat koopt om opnames mee te maken en je wilt dat het afspelen fijn werkt, zou ik dit apparaat niet aanraden. het vroegere VHS systeem werkte nog beter.
spoelen gaat erg moeizaam, het apparaat reageert erg traag op de afstandsbediening, ook onthoudt ie niet waar je bent gebleven als je um uitzet, als je dan bijv 45 minuten verder wilt spoelen, ben je daar 10 minuten mee bezig, en als het het spoelen wilt stopzetten schiet ie enorm door. bij LG zelf zeggen ze dat dit erbij hoort. hopelijk bij een volgend model verholpen, of evt bij een upgrade van de firmware (hopelijk).

IvoKr. 23-09-2011
Geschreven voor: LG HRX570

Ik ben tevreden over dit apparaat. Alleen af en toe een hapering bij de digitale tv. Het geluid is super, vooral via surround systeem. Ook de 3D-functie is leuk.
De beeldkwaliteit bij blu-ray is echt geweldig, maar dus een wat lager cijfer gegeven vanwege de haperingen bij het doorgeven van de digitale kabel.

Luuke 30-04-2011
Geschreven voor: LG HRX570

Of de hapering in het geluid 1 à 2 keer per film aan deze machine ligt of aan mijn receiver weet ik niet, maar los van daarvan vind ik het prima klinken. Wat erg jammer is dat de digitale TV op mijn apparaat niet goed functioneert en vol storingen zit. Na tests blijkt dit niet aan mijn bekabeling te liggen. Bovendien doen andere decoders het bij mij prima. Het tweede LG apparaat dat ik ooit in mijn bezit heb, en samen zijn ze nu al 5x ter reparatie verstuurd. Zegt wellicht iets over het merk...

leoveelonderweg1 30-03-2011
Geschreven voor: LG HRX570

Helaas na 2 weken gaat hij toch terug naar de winkel.Dit i.v.m. niet opnemen van sommige (NL1,2,3 ?!via ziggo)digitale kanalen. Had hem daar juist voor aangeschaft. Erg jammer. Het Apparaat ziet er mooi en degelijk uit. Is erg makkelijk te installeren via een eenvoudige wizard. Beeldkwaliteit van ingebouwde digitale ontvanger is redelijk, haalt het echter niet bij de losse digitale ontvangers van Humax en Samsung. Beeldkwaliteit van Blu-Ray is echter wel erg goed. Wat ook positief opvalt is de snelheid van de wireless connectie b/g/N, erg goed en makkelijk installeren. Helaas is het openen van Foto's van 4000x3000 pixels en hoger niet mogelijk. Ook het afspelen van WMV bestanden lukt niet. Verder een prima maschine voor weinig geld. Echt jammer dat voor mij het opnemen niet goed gaat.