LG BD670

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG BD670 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

e.m.v.bakkum 29-12-2013
Geschreven voor: LG BD670

bijna nooit gebruikt de eerste is al vervangen dezelfde dag de nieuwe werkte goed 3 films ,maar na een jaar niet gebruikt te hebben centreerd hij de dvd niet meer dit was bij de eerste ook het geval nu geen garantie meer dus container werk waardeloos apparaat dus

Mr. Acapulco 30-12-2013

Beetje een vreemd verhaal.
3 films gedraaid en dan een jaar de kast in zonder er meer naar om te kijken?
Na een jaar geen garantie meer?
LG geeft hier 2 jaar garantie op dus na een jaar zou je toch nog een jaar hebben?
Ik heb totaal geen problemen met dit apparaat.
Vermoed dan ook dat het apparaat onjuist behandeld wordt.

Peter Berling 03-04-2012
Geschreven voor: LG BD670

Heb hem net als vervanging van LG BD660, die was na 2 maanden al stuk en niet te repareren, moest 4 weken wachten op de reparatie maar kreeg wel een nieuwe, de LG BD670, volgens mij is hij bijna het zelfde als BD660, hoop dat deze het langer doet, heb alleen weer een LG genomen omdat ik de smart tv van LG ook heb en heb dan het idee dat alles beter op elkaar afgestemd is, updates
kunnen alleen via WIFI of de ethernet kabel die zijn soms nodig voor kleine aanpassingen en regio codes waar mee een aantal modellen van LG problemen mee hebben en dan niet meer spelen regio code 2 is wat we hier hebben maar dat moet van uit de fabriek toch goed ingesteld staan, we wachten af.

zoey22062009 11-02-2012
Geschreven voor: LG BD670

Ze beloven veel, maar de usb werkt niet, je zou films kunnen afspelen maar het werkt niet, je zou via wi-fi bestanden kunnen bekijken via je eigen pc, maar werkt niet. Miskoop van de maand, het enige wat wel werkt is de dvd speler

zoey22062009 13-04-2012

Ik ben die zoey22062009.

Ik heb het geprobeerd, maar het doet het gewoon niet. Dus ik blijf er gewoon bij. Miskoop van de maand. Nooit meer iets van LG kopen

Peter Berling 13-04-2012

ik denk dat het apparaat een update nodig heeft, wel vreemd dat de ene het wel nodig heeft en de andere niet dat heeft volgens mij met de instelling vanaf fabriek te maken, moet wel zeggen dat de 3D weergave veel rustiger is dan de 660 die ik eerst had

Mr. Acapulco 12-02-2012

Je zou ook kunnen kijken of je bestanden wel ondersteund worden door deze speler.
Wanneer je de usb stick hebt ingestoken moet je even wachten totdat deze herkend wordt.
Wanneer je deze stick voorzien hebt van MP3 bestanden worden deze vanzelf afgespeeld.

Heb je Avi en/of DIVX dan moet je even wachten totdat het popup scherm op tv getoond wordt en dan kiezen voor video. Simpeler kan het eigenlijk niet!

Met deze speler kan je DVD's bekijken maar antuurlijk ook blue-ray in perfwecgte kwaliteit weergegeven.

Ik vermoed dat je de speler niet de kans gegeven hebt om geheel op te starten.
Speler is pas helemaal op gestart wanneer de grote pictogramma zichtbaar in beeld verschijnen.
Heb de speler al meer dan een half jaar in gebruik.
En nergens geen centje last van.

tjeerddeh 29-01-2012
Geschreven voor: LG BD670

Op zich een goede bluray speler van LG maar de de deglijk is absoluut ver onder de maat. LG accepteert zelfs dat er gerepareerde "nieuwe" blu ray spelers op de markt zijn die echter snel weer in reparatie moeten zoals ik heb gemerkt met mijn LG 670 speler. Gekocht in november 2011 en na 1 of 2 keer spelen wilde de speler niet meer opstarten. De service van LG is daarbij ver onder de maat. Men neemt geen verantwoordelijkheid en zorgt pas een maand na "reparatie" voor terugbetaling via de internetwinkel..

Mr. Acapulco 30-01-2012

Ik heb dit apparaat van 20-06-'11 in huis.
Ben er nog steeds erg over te spreken.
Elke dag staat hij wel aan en gebruik hem ook als cd/dvd en MP3 speler.
Daarnaast draai ik ook heel veel avi en Divx bestanden af vanaf de USB stick.
Werkt allemaal perfect.

Enig min puntje blijft wel dat hij op het display niet aan geeft welk nummer de track heeft wat afgespeelt wordt.

Frans1473 17-01-2012
Geschreven voor: LG BD670

Ik had deze BR besteld bij PLASMA_DISCOUNTER begin DEC.maar nooit ontvangen en mijn geld moet ik nog steeds terug ontvangen, dus een flop.Een snelle jongen
wat auto's betreft, maar de administratie in zijn bedrijf, is verre van dat dus kijk uit.

Bij BCC in een dag besteld en ontvangen aangesloten via HDMI en versterker en werkt perfect, lof voor LG en weer en zeer goed product,ik had daarvoor de BD390 die ook heel goed is, maar geen 3D had.
Dus een aanrader voor iedereen.
De updates lopen ook online heel goed en veilig.

Mr. Acapulco 18-01-2012

Je kan aan de shop review zien dat ze qua levering en aftersales best slecht zijn.

Lees maar eens op:

hjs11 03-01-2012
Geschreven voor: LG BD670

Plug&play werkt zeer goed. Even updaten en de beveiligingscode van je router ingeven, en je bent online.

Zeer uitgebreide Blu ray speler. Bestanden vanaf je pc met het bijgeleverde programma makkelijk weergeven/afspelen op je tv (video/audio/afbeeldingen), apps als Youtube, buienradar, TomTom filenieuws zijn al geïnstalleerd.

Zoekopdrachten intikken is wel wat omslachtig, maar dat hou je toch met een normale afstandbediening. Bediening met smartphone is hier mogelijk makkelijker in.

Wat mij betreft wel jammer dat er (nog) geen facebook-app beschikbaar is.

Let wel: de 3D-functie werkt alleen op 3D televiesies! Bij reguliere HD-tv`s heb je hier dus niet veel aan.

voor 120 euro gekocht bij de MM.

zoey22062009 11-02-2012

Bij werkt niets, alleen de dvd speler, waardeloos ding

framol 26-12-2011
Geschreven voor: LG BD670

Deze gekocht vanwege de goede prijs en omdat ie zo plat is. 1e exemplaar kon ik gelijk terugbrengen want die deed het niet. Kon mijn geld terugkrijgen bij MM maar wilde toch dezelfde weer meenemen.
Die deed het wel. Prima apparaat, simpel te bedienen, uitstekende beeldkwaliteit. Internet, diverse standaard apps aanwezig w.o Buienradar, Videoland.
Ook mogelijkheid voor MP3 maar maak ikzelf geen gebruik van.
Kortom dik tevreden.

Jverdoorn 26-12-2011

Doet internet het!! Bij ons zegt hij in het scherm binnenkort beschikbaar.Doen wij iets fout???
Kan wel op youtube en buienradar.
Heb hem wel geupdated.

CarineBo 01-09-2011
Geschreven voor: LG BD670

Ik kreeg deze ter vervanging van de LG BD390 (was niet meer te repareren). Qua degelijkheid vond ik de 390 toch een robuustere, degelijkere indruk maken. Dit is wel een erg iel apparaatje. Het geluid is naar mijn gevoel ook iets minder. Verder valt het mij op dat bij het afspelen van AVI bestanden het beeld een beetje flakkert bij donkere opnames. Qua gebruiksgemak is het echter een prima apparaat. Scherpte is ook prima.

Mr. Acapulco 20-06-2011
Geschreven voor: LG BD670

Is mijn eerste Blue-Ray speler en moet zeggen dat het apparaat meer doet dan wat ik ervan verwachte.
Zo maakt ie makkelijk verbinding met Internet en worden de evt. benodigde updates netjes geïnstalleerd.
Speelt moeiteloos Divx, avi bestanden af.
Maar geeft ook mijn zelf gebrande dvd's prachtig weer.
Het upscale naar 1080 beeldlijnen is duidelijk merkbaar want geeft nu een veel betere en gedetailleerder beeldweergave.

Ik heb expres gewacht met het geven van een review.
Nadat ik wat updates en gebruikersmogelijkheden bekeken had.

Hou er evt. wel rekening met de aanschaf dat het hier niet om een mediaplayer gaat maar om een speler met wat beperkte media mogelijkheden.

Vind het geluid prima klinken.
Ik geef een 9 voor mogelijkheden want dit had een 10 kunnen zijn wanneer deze speler uitgevoerd zal zijn met een digitale coax uitgang.

Voor degelijkheid krijgt de speler een 9 omdat het nog onbekend is wat de levensduur voor zo'n apparaat als deze zal zijn.

Hoe de 3D weergave is kan ik helaas niet testen i.v.m. geen 3D tv.
Heb gewacht met de aanschaf van een blue-Ray speler totdat de kinderziektes er een beetje uit waren.
gebruik hem nu (nog) hoofdzakelijk voor het afspelen van dvd's en muziek via de USB stick.

rimaba 15-05-2011

Makkelijk te installeren.
Internet werkte in één keer. Is wel eens anders.
Muziek en foto's via netwerk gaat uitstekend.
Audio cd moest ik wennen aan geluid. Leek mij iets hoger/scheller als vorige speler.
Video afspelen via netwerk nog niet gelukt. Herkent bestanden niet. Ook iso bestanden niet.