DeWalt DC740KA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de DeWalt DC740KA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wiekiwi 27-07-2010
Geschreven voor: DeWalt DC740KA

Na een tijd klussen met apparaten van Black & Decker en Bosch, dit instapmodel van DeWalt aangeschaft. Een heel fijne schroefboormachine en een wereld van verschil met m'n voorgaande machines.

Bij het boren met langere boren merk ik alleen een hele lichte "zwieber", alsof de boorkop niet helemaal recht uitgelijnd is t.o.v. de motor.

De accu's gaan redelijk lang mee (zeker voor 1,3mAh) en ze zijn snel weer opgeladen. Je kan de accu gewoon in de machine laten zitten bij het opbergen zonder dat hij leegloopt.

De koffer is handig en degelijk, je kan een boor of bit in de machine laten zitten bij het opbergen. De koffer laat ook wat ruimte over voor een extra bittensetje.

wim44 24-09-2006
Geschreven voor: DeWalt DC740KA

Ongelooflijk klein maar suppersterk toestel,batterij gaat zeer lang mee ook
onder zware belasting met lange schroeven!