BLACK+DECKER EPC14CABK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BLACK+DECKER EPC14CABK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

yrrej 11-05-2014
Geschreven voor: BLACK+DECKER EPC14CABK

Ik heb hem nu een jaar, als kado gehad. Weinig gebruikt want ik verbouw niet zoveel meer. De knop voor links-om rechts-om zat vast, iets harder drukken is dan het gevolg. Binnenin zat iets klem ofzo en is afbroken, Gevolg is dattie alleen nog rechtsom draait. Gelukkig nog garantie. Dus eens kijken hoelang het duurt voordat hij hersteld is. 2 accu's erbij is ideaal. Het oranje plastic oogt niet echt robuust. Je kunt hem traploos steeds sneller laten draaien. Al met al ben ik er blij mee, De vorige heb ik 15jaar flink afgetakeld en is eigenlijk door de verzwakte accu niet meer werkbaar(ook niet meer verkrijgbaar). Dus ik denk ondanks de lage waardering wel een goede koop.