Bosch PSB 700 RE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSB 700 RE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

L.J.M 18-07-2009
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

Ik heb deze boormachine al anderhalf jaar,en veel gebruikt.Ben dik tevreden over de prestaties.Vooral de klop doet het zeer goed.In een eerder review staat dat de snelspankop niet te vervangen is maar dit kan wel,kijk de gebruiksaanwijzing hier maar op na.

jvdp 27-12-2008
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

Heb de de machine nu 2 jaar , gebruik die zeer regelmatig en hij doet het uitstekend. Het snelspanmechaisme doet hij nog steeds zeer goed en is bijzonder makkelijk in gebruik. Ik heb er ook vrij veel mee geschroefd en de kracht is uitstekend in te stellen en doseerbaar.Ook het boren in beton gaat goed

jvdp 16-08-2012

Heb de machinen nu 4 jaar . L-R mechanisme werkt nu slecht maar verder doet de machine het zeer goed.
Deze is intensief gebruikt

Rob Bosch 11-01-2008
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

De snelspanknop werkt na enige tijd niet meer. Boor wordt tijdens gebruik steeds strakker vastgeklemd door de kop en kan uiteindelijk niet meer losgedraaid. De kop is niet te vervangen, dus de machine is onbruikbaar.

Ronald Jonker 14-08-2012

Ik heb dezelfde ervaring als rob. Ook bij mij zit de snelspanhouder vast. Geen beweging meer in te krijgen. Dat zou ik niet van Bosch verwachten. Een tegenvaller

J.R. Borest 28-10-2007
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

een prima boormachine met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het snelspansysteem werkt erg goed. Verder is de boormachine zeer eenvoudig in gebruik.

michiel950 10-10-2006
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

Goede boormachine met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met name het
snelspansysteem werkt bijzonder goed en snel. In de klopboorstand zijn ook
echte betonnen muren geen probleem.

rickvl 07-10-2005
Geschreven voor: Bosch PSB 700 RE

Deze boormachine is perfect voor het betere boorwerk. genoeg power en
accessoires. Snelspan mogelijk is heerlijk als ik snel van boortjes wil
wisselen.
Voor dit geld, een perfecte boormachine!