Makita 6319DWFE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita 6319DWFE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

JFdeV 10-03-2011
Geschreven voor: Makita 6319DWFE

Gebruik al jaren Makita schroefboormachines en ze horen gewoonweg bij de top. Dit is een heerlijk krachtige machine die een gewone snoerboormachine zo goed als overbodig maakt. De hoogste snelheid maakt boren in gemakkelijk. Bij werken in de laagste versnelling is het koppel enorm en is de handgreep soms geen overbodige luxe. Het vaak wel verstandig om de koppelbegrenzer bij het schroeven niet te hoog in te stellen want anders breek je zo de schroeven af. De accu's houden het best goed vol. De bijgeleverde lader kan trouwens ook gewoon de oudere NiCad accus's laden, altijd handig. Een vriend heeft de 18V versie, op zich is deze nog krachtiger maar de 18V accu maakt de machine ook een stuk zwaarder. 12V is voor mij een goede compromis tussen kracht en gewicht.

pascalvo 08-06-2009
Geschreven voor: Makita 6319DWFE

Heb nu reeds deze accutol 6maanden in gebruik. Accu is echt heel erg goed, blijft vol en de power daarmee ook. Zelden zo'n power uit een 12volt machine weten te halen. Had hem gekocht bij Toolprof en ben echt te spreken over de prijzen die men daar hanteert!

de Klusser 20-01-2007
Geschreven voor: Makita 6319DWFE

Omdat de accu's van mijn Boschmachines aan vervanging toe waren heb ik er voor gekozen maar 2 nieuwe Makita machines aan te schaffen. Deze machines zijn wat groter en zwaarder, maar wat een kracht. Drie mechanische snelheden, 300/550/1600.
Bij zwaar schroefwerk op de laagste snelheid is de extra handgreep geen luxe. Bij een langzame snelheid wordt deze volgehouden bij toenemende belasting. Hoogste snelheid prima voor het boren. Ruim bemeten accu's met 3 Ah en een prima lader. Na ruim 3 maanden kan je eigenlijk geen uitspraak doen over de duurzaamheid, maar gezien de overige kwaliteiten zal dit wel in orde zijn.