AEG BS 12 C Li (1,5 Ah/Li-Ion/2 accu's)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG BS 12 C Li (1,5 Ah/Li-Ion/2 accu's) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j56 28-11-2011

Aan te bevelen! Superhandig en compact. Stopt accuut als accu leeg is. Schrik daar niet van. Stop de accu in de lader en daarna weer volop in gebruik. Adviseer wel een machine te kopen met 2 accu's. Ik heb nu 1 accu en juist op het moment dat je het niet kan gebruiken is de machine niet meer bruikbaar. Maar ja.. een bakje koffie of wat opruimen en het half uurtje is zo voorbij.
( Accu loopt niet langzaam leeg zoals de accu van vroeger. )

JPK 20-03-2010

Een zeer degelijk apparaat. Inmiddels heb ik er enige klussen mee gedaan. De accuboor wordt in een stevige koffer geleverd. Hij is erg compact, al is het handvat wat dik, bij gemiddeld tot grote handen geeft dit een stevige grip, bij kleine handen lijkt me het niet fijn. De accuboor is namelijk redelijk zwaar voor zijn omvang. Het lampje is veel handiger dan ik dacht (gaat aan tijdens het draaien). De accu laadt snel en houdt het lang vol. Het is raar dat als de accu leegraakt, het lijkt alsof de aanuitschakelaar het soms niet goed doet. Als je dat weet, dan weet je dat er niets aan de hand is, maar de accu moet worden verwisseld. Het is erg fijn dat de accuboor zo klein is, op moeilijke plekken is hij daarom goed te gebruiken. De draaikracht kan worden ingesteld, in erg veel stappen. Verder zijn er geen instelopties, maar alles werkt prima. Gekocht via E-bay in Duitsland voor 99 EUR; ik heb een blauw exemplaar (weet niet waarom....). Maakt een zeer degelijke indruk.

kurris 01-12-2013

Bijna 4 jaar in gebruik nu. Loop toch tegen een probleem aan, al enige tijd, maar nu wordt het vervelend. De machine hapert regelmatig (of eigenlijk, onregelmatig). Probleem lijkt de schakelaar te zijn. uit elkaar geschroefd, schakelaar gedemonteerd (twee lastige veertjes zitten erin) en schoongemaakt. De klemmetjes waarmee de schakelaar (boven- en onderzijde aan elkaar zitten) breken gemakkelijk af.
Werkt nu weer, maar valt toch wat tegen als je het relatief beperkte hobby-gebruik meeweegt.
1 accu laadt zo nu en dan slecht op (lader geeft dan defecte accu aan) en de lader is extreem temperatuur gevoelig. Als het even wat fris is, of de accu koud, geeft hij aan niet te laden.