Skil 2402

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Skil 2402 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Wout M 07-09-2008
Geschreven voor: Skil 2402

Ik heb deze boormachine als aanbieding gekocht. De beide accu's geladen maar toen ik na een maand de machine ging gebruiken was de accu na 3 schroeven leeg, de tweede accu werkte nog prima.

RoelRoel 19-07-2008
Geschreven voor: Skil 2402

Redelijk product. De batterij is echter wel snel leeg. Toen ik de boormachine een paar maanden niet gebruikt had, waren de batterijen helemaal leeggelopen. Frustrerend als je even snel een klusje wilt doen. Achteraf had ik liever een merkboormachine kunnen kopen, een aanbieding of via een online bouwmarkt oid.

fcs 22-01-2007
Geschreven voor: Skil 2402

Een niet meer dan redelijk apparaat. Dit is mijn tweede accuboor van Skil. De vorige ging net na de garantieperiode stuk. De boor wordt gelukkig geleverd met 2 accu´s. Die heb je ook wel nodig, want ze zijn vrij snel leeg. De kracht om te schroeven is wel goed (tenzij accu leeg raakt...). Gezien de prijs een redelijk alternatief voor mensen die er niet veel gebruik van zullen maken. Vervente klussers kunnen beter een andere accuboor kopen.

Patrick123_ 03-11-2006

Wat een drama van een boormachine. Accu was bij mij al leeg na 3 schroeven in
zacht hout geschroeft te hebben. In steen of hout boren kan je helemaal wel
vergeten, daar heeft ie de kracht niet voor. Ik heb 'm terug gebracht naar de
winkel en mijn geld terug gevraagd. (en gekregen!). Ik gebruik nu weer mijn 8
jaar oude Bosch, die bleek toch niet zo slecht.