Ferm CDM1041

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ferm CDM1041 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Manuel13 25-02-2007
Geschreven voor: Ferm CDM1041

Ik heb deze accuboormachine nu een week in mijn bezit en toch al wel redelijk veel mee gedaan. Hij is gebruiksvriendelijk en heeft genoeg kracht, ook om te boren. De grip is goed. een klein minpuntje vindt ik de bevestiging van het bitje. het is er heel stroef uit te krijgen maar dat is te verwaarlozen tegen de kwaliteit van de machine. Kortom voor een redelijk bedrag heb je een prima machine.

H@ns.net 20-01-2007
Geschreven voor: Ferm CDM1041

Voorop gesteld de kwaliteit/prijs verhouding, deze is bij deze machine dik in orde. Ik heb zelf altijd dure machines gehad (Makita, Bosch(blauwe serie), Hitachi). Deze machines zullen op de lange duur wel beter zijn, maar je moet ook bedenken dat de laatst genoemde apparaten ook het 5 tot 10-voudige kosten.
Maar even terug naar de machine waar het over gaat.
Ik heb deze machine nu reeds meer dan een jaar in gebruik, ik gebruik hem wel alleen maar voor thuisgebruik maar met een hele verbouwing e.d. achter de rug doet het apparaat het nog prima. Ik ben daarom vol lof over deze machine.