Metabo BSZ 9.6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Metabo BSZ 9.6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

koenraad_metabo 19-01-2007
Geschreven voor: Metabo BSZ 9.6

Leuke krachtige machine die ongetwijfeld veel mensen goed bevalt.
Mij echter niet.
Ik heb deze machine in juni 2006 gekocht. Ik heb hem enkele keren gebruikt en de machine vertoonde speling in de kop. En dan een boortje erin en hij slingert alle kanten op.
Retour gedaan en beroep op garantie gedaan. Toen machine terugkwam (men had de gehele kop vervangen) had hij nog steeds speling.
Opnieuw terug naar Metabo. Bijna 2 weken later kwam hij weer terug. En ja hoor, weer niet goed.
Nu slingerde de gehele kop. Met een boortje erin zou je er welhaast duizelig van worden.
Nu was ik er helemaal zat van. Waar ik hem gekocht had vond het ook onbegrijpelijk. Zij hebben Metabo gebeld. Volgens Metabo viel het in de marge., en zij vonden het goed zo.
Verkoopmedewerker vond het onbegrijpelijk van Metabo. Metabo medewerker zeker een slechte dag.
Ik heb mijn geld teruggekregen en ga op zoek naar een Bosch blauw of Makita.

groeten, Koen

Crispian 28-11-2005
Geschreven voor: Metabo BSZ 9.6

Het apparaat voelt erg degelijk aan en is heerlijk in evenwicht. Ook onder
minder optimale hoeken kun je hem dus goed bedienen.

Krachtige motor die precies is te doseren (ondanks lagere voltage meer
trekkracht dan andere machientjes). De L/R-schakelaar zit op een fijne plek
en is met 1 vinger te bedienen. Verder laadt de accu in krap 30 minuten op.

Kort gezegd: een machine zonder toeters en bellen, maar wat hij doet, doet hij
goed.