Makita HR2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita HR2020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AntoniDeurne 26-03-2013
Geschreven voor: Makita HR2020

Ik heb deze boorhamer nu een paar weken (voor thuisgebruik). Ik heb de HR2020 gebruikt voor het boren van gaten in het plafond, in tussenmuren en in dragende muren. En het werkt perfect! De keuze tussen gewoon boren en klopboren is erg prettig. Het enige puntje van aandacht vind ik de bijgeleverde koffer: ik heb bij Makita een borenset en een snelspan borenkop besteld en die passen allebei in de koffer maar het kan allemaal toch maar net, dus daar hadden ze beter over na kunnen denken vind ik. Nu ligt het er een beetje los in.

albert pijnappels 13-01-2012
Geschreven voor: Makita HR2020

Ik was al een klein vermogen kwijt aan peper betonboortjes voor een gewone klopboor. Uiteinde ook nog mijn snelspankop nsar het hiernamaals geholpen. Met deze machine hen ik al minstens 100 gaten in de (zelfde) beton geboord. Nog steeds met een boortje. Laats ook 3 meter leiding ingebeiteld, wederom in beton. Ging meer prima. Met deze machine hoe je de rest van gereedschap ook heel. Ik geef gewoon een tien voor alles. Er zijn wel sterkere machines, maar die zijn zwaarder en moeilijker te doseren en dan kom je uit bij de buurman

Spoon1 07-08-2011
Geschreven voor: Makita HR2020

Na jaren geklooi met een klopboormachine....gierend en rokend gaatjes in plafonds proberen te maken en na 10min amper een halve cm diep te zijn geraakt..... Een verademing.... 3 gaten in keihard betonnen plafond binnen een minuut..... Super apparaat. Iets duurder dan de concurrentie maar het resultaat maakt alles goed.

Chris2011 23-01-2011
Geschreven voor: Makita HR2020

Gaten geboord van 8 mmm met mijn zware Bosch klopboor in betondek (kanaalplaatvloer). Lukt nauwelijks en kost zeer veel kracht.
Met de Makita HR2020 een fluitje van een cent. Amper druk en als boter er door. Zet wel een stofbril op als je boven je hoofd werkt. Kabel van 4 meter is handig.
Huren is natuurlijk goedkoper voor af en toe gebruik maar halen/terugbrengen kost tijd en het verhuurbedrijf is niet altijd open.