Denver Wildcamera met Nachtzicht - 4K Ultra HD - 50MP - LCD Scherm - Waterdicht - WCT8016 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver Wildcamera met Nachtzicht - 4K Ultra HD - 50MP - LCD Scherm - Waterdicht - WCT8016 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

demortel11 17-07-2024

waterdicht en goed beeld

Heb een nieuwe hobby, in de nacht goed zicht snel te installeren en is waterdicht, wel belangrijk deze zomer. alleen het beeld is soms niet duidelijk. Prijs - kwaliteit verhouding is bijzonder goed.

Pluspunten

• snel te installeren
  • waterdicht
  • in de nacht goed beeld

Minpunten

• soms beeld onduidelijk

Jannemanpronk 17-07-2024

Prima nachtcamera

Opzich een prima camera, het beeld is soms een beetje korrelig, de software werkt prima verder. Erg leuk om te hebben, we hebben al diverse dieren gespot in de tuin.

Globetropper 17-07-2024

Leuk om de nachtleven in je tuin te volgen

Leuk om te installeren als je vlakbij de bos woont, dacht ik. En ja, er gebeurd veel in de nacht in mijn kleine tuin.
Het nachtzicht is best goed, en als is de kwaliteit van foto's en videos niet de allebeste, zijn ze goed genoeg voor de prijs categorie. Ondanks de hevige regen afgelopen dagen , bewijst de camera dat die waterproof is. Instellen vraag wat uitzoek werk, maar is niet erg ingewikkeld.
Volgende keer wel een met Wifi verbinding kopen, kan je direct terug kijken op je laptop of telefoon. Nu is het net extra moeite.
Jammer dat er geen accu of opladbare baterijen inzitten, maar moet je zelf 8 AA plaatsen.

Pluspunten

• waterproef

Minpunten

• baterijen plaatsen

Hdvd 17-07-2024

perfecte wildcam

Deze wildcamera levert scherpe video's, zelfs 's nachts en bij regen. Het ophangsysteem maakt installatie en verplaatsing naar andere locaties in onze tuin eenvoudig. We hebben al leuke opnames van verschillende dieren gemaakt en het is geweldig om 's ochtends te zien wat er 's nachts langs is gekomen. Kortom: zeer tevreden met deze camera.

Pluspunten

• uitstekende nachtfunctie
  • makkelijk te installeren
  • weerbestendig

Minpunten

• batterijduur