Harman Kardon HD 980

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HD 980 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Ver44 09-11-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HD 980

Heb deze cd speler nu 20 maanden. Is de afgelopen 2 maanden 2 maal gerepareerd. De cd's bleven hangen en dit bij originele onbeschadigde cd's.
Nu weer hetzelfde euvel.
Indien de speler zelfs correct gerepareerd zou zijn mag je bij zo'n speler een langere ongestoorde levensduur verwachten

Justus32 09-02-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HD 980

Als audiofanaat kan ik mij zelf als een kritische beoordelaar beschouwen. Deze Harman CD-speler is zondermeer een uitstekend produkt. De prijs waarvoor je deze speler kan kopen is absurt laag, helemaal als je de kwaliteit van het totaal in beschouwing neemt! Dus ben je op zoek naar een goede speler met o.a. zeer goede geluidseigenschappen is dit, zeker gezien de prijs, de beste koop!

CvanderDoes 05-11-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HD 980

De laatste jaren heb ik mijn cd's op een Harmon Kardon DVD speler afgespeeld. Ik was echter niet helemaal tevreden over het loopwerk van de DVD speler dat bij sommige (ook nieuwe onbeschadigde)cd's wel eens haperde. Ook de reactie snelheid van het DVD loopwerk viel nogal tegen.
Na enig speurwerk op internet besloten om een HD980 cd-speler te kopen. Na installatie van het apparaat een cd gestart en wat daarbij meteen opviel was het zeer heldere geluid. De D/A converter in deze cd-speler levert een prima prestatie. Bij de tweede cd ging het echter mis. Zo rond het derde vierde en vijfde nummer begint het loopwerk hevig te brommen en te resoneren. Andere cd erin en ook hier was dit het geval. Terug naar de winkel om de speler in te wisselen voor een andere HD980. Ook in dit exemplaar blijkt ongeveer één op de acht cd's niet goed te draaien. Weer teruggegaan naar de winkel en daar heb ik het apparaat na een kleine bijbetaling ingeruild voor een Marantz CD-6002S. Het geluid van deze Marantz speler vind ik vergelijkbaar met de HD980, de Marantz is echter robuuster en zwaarder uitgevoerd dan de Harman Kardon.