Logitech V470

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech V470 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cybermom 03-11-2010
Geschreven voor: Logitech V470

Omdat mijn beide muizen aan ve rvanging toe waren heb ik deze gekocht en de Micorsoft Bluetooth muis. Hoewel het installeren niet zonder hindernissen verliep heb ik hem toch aan kunnen sluiten.

Sophos 22-12-2009
Geschreven voor: Logitech V470

Perfect, wil voorlopig echt geen andere meer! Ligt goed in de hand. Heb hem zowel op een Dell laptop als op een HP laptop gehad, loopt soepel. het eerder genoemde probleem dat ie wat schokkerig zou doen ligt aan het stuurprogramma van de bluetooth-adapter van de laptop. Heb ik ook gehad, dirver-upgrade en klaar.
Schuifknopje onder de muis om hem aan en uit te zetten is goede zaak, bespaart mooi de batterij.
Beslist een aanrader.

Erik-1980 21-07-2009

Algemeen:
Deze muis, de logitech v470 (wit), heb ik aangeschaft voor mijn nieuwe macbook pro (juni 2009).
De keuze voor deze muis was niet erg moeilijk omdat ik een muis met bluetooth wilde hebben. Verder het merk logitech gekozen omdat ik hier goede ervaringen mee heb en de mighty mouse vond ik niet lekker in de hand liggen.
De muis ziet er verder prima uit, lekker degelijk en ligt prima in de hand. Hij is wel wat aan de kleine kant maar dat is normaal voor een notebook muis.

Installatie:
Na openen van de verpakking heb ik de muis binnen een paar minuten aan de gang gekregen. Ik heb ervoor gekozen om de drivers niet te installeren aangezien ik geen fan ben van onnodige software.
In het menu bluetooth op de macbook heb ik de optie 'muis koppelen' geslelecteerd en vervolgens herkende hij de muis direct. Installatie was dus een eitje.

Werking
De muis functioneert redelijk. Waarom redelijk?
Op sommige momenten lijkt er een beetje vertraging op te treden.
Dit kan soms vervelend zijn en gebeurt meestal als je even wat tekst aan het typen bent en vervolgens met de muis over het scherm wilt scrollen.

Dit probleem ligt volgens mij aan de bluetooth verbinding want bij mijn oude draadloze (niet bluetooth) logitech muis heb ik hier geen problemen mee.

Dit is jammer en daarom is de score lager uitgevallen.

Overall ben ik redelijk tevreden. Ik weet niet of ik weer een bluetooth muis zou nemen of dat ik er toch voor zou kiezen om één van de twee usb aansluitingen op te offeren om een ontvanger te plaatsen.

alias.X 13-02-2009
Geschreven voor: Logitech V470

heb de muis een paar dagen in gebruik. perfect muis, is niet groot maar gelukkig niet te klein. enige nadeel is dat je moet weten hoe bluethoot werkt de rest spreekt voor zich en het werkt gewoon, usb poorten vrij, kan laptop gewoon aan tv/plasma aansluiten en op (5mtr) afstand gemakkelijk bedienen, geen ontvanger nodig, mett gebruik van bijgeleverde software kan je nog meer geavanceerd gebruiken (met name links/rechts scrollen); nu nog afwachten hoelang de batterijen het volhouden.

0xd020 12-11-2008
Geschreven voor: Logitech V470

Ik heb deze muis nu een week in bezit en vind het echt een uitkomst. Mijn MacBook Air heeft slechts 1 USB poort, en nu hoef ik niet altijd maar een USB hub in de buurt te hebben, Ik ben zeer benieuwd naar de batterij duur, want ik denk dat ik wel vaak ga vergeten de muis uit te zetten.

Ik heb tot nu toe ongeveer 3 keer gezien dat de muis me niet helemaal kon volgen, maar dat vind ik wel acceptabel.

eteunisse 11-10-2008
Geschreven voor: Logitech V470

Een prima muis voor alledaags gebruik. Ligt prima in de hand, ook al is ie wat kleiner dan een 'normale' muis.
Lekker dat snoer weg, geen USB-slot opofferen voor een USB-dongel.
Zeer snel werkend gekregen op mijn MacBook.

Ik heb wel de software geïnstalleerd, terwijl ik dat normaal liever niet doe, want de muis werkt ook prima zonder de logitech software. Alleen wil ik gebruik maken van de optie om het scrollwheel naar links en rechts te bewegen om met surfen vorige en volgende pagina te kunnen doen.

Muis reageert goed en nauwelijks nog last gehad van enige vertragingen (lag).

Anonymouse 20-09-2008
Geschreven voor: Logitech V470

Uitstekende zeer nauwkeurige en direct werkende muis. Ik had eerder de V220 voor m'n schoonmoeder gekocht, vond blue tooth voor haar 17'' notebook overbodig. Voor mijn Medion Netbook nu deze V470 gekocht i.p.v. de gedrade optische Medion mini muis. De V470 is net even groter en werkt perfect samen met m'n Sitecom blue tooth ontvanger.

dirko 25-07-2008
Geschreven voor: Logitech V470

goede muis - uiterst makkelijke installatie op Mac; ik heb de eerste een half jaar geleden gekocht en nu een tweede aangeschaft; bluetooth werkt zonder problemen (bij het opstarten van de notebook duurt het ongeveer 5 seconden voor de muis actief is). Heb voordien een Microsoft muis gehad met een externe antenne die in een USB poort stak, en deze antenne is stuk gegaan. Bij Bluetooth geen externe antenne. Goede vorm en mooi - een ietwat kleiner model, doch niet te klein.

T_ned 25-06-2008
Geschreven voor: Logitech V470

Geweldige muis! Bluetooth communicatie werkt bij mij prima, de muis gaat gewoon daarheen waar je m hebben wilt.

Batterijen gaan ook redelijk lang mee, heb ze pas 1 keer vervangen ondanks redelijk intensief gebruik.

Adrian B 03-06-2008
Geschreven voor: Logitech V470

Begrijp de hoge waarderingscijfers in de reviews niet. Ben helaas niet tevreden. Bij snelle bewegingen volgt de cursor de muis niet goed of schiet ongecontroleerd door. Diverse ondergronden en instellingen geprobeerd, maar dat helpt niet. Ben bang dat de bluetooth comminicatie niet echt geschikt is voor deze toepassing. Als ik veel precisiewerk moet doen, gebruik ik mijn oude USB-muis maar weer, want die volgt wel 100% mijn bewegingen. Maar daar had ik de V470 niet voor gekocht.......

Caroline_be 27-12-2011

Ik heb net hetzelfde voor als Adrian. Ik ben echt ontevreden. Die muis speelt precies met m'n voeten:-(
Die maakt echt ongecontroleerde bewegingen. Hij is al terug geweest nr Logitech en helaas zonder resultaat.
Wij zijn een bedrijf en hebben diverse pc's maar wel niet met die muis. Toen de Logitech mouse weg was kreeg ik een eenvoudige "cherry" mouse wél met draad en die was perfect. Nu het ik een mooie witte logitech maar je zou hem soms kunnen tegen de muur gooien.
Als ik zo moet werken met klanten die voor me staan te wachten aan de balie dan vind ik me zoooo onnozel.
Ik weet nooit waar ik zal uitkomen met die verdomde muis.
K vind het jammer dat Logitech zo'n slechte service geeft!

OpaFrans 29-12-2007
Geschreven voor: Logitech V470

De muis ligt lekker in de hand. Installeren is kinderspel. En hij doet absoluut wat hij doen moet. Daarbij ziet hij er ook nog mooi uit. Echt een aanrader als je en simpele muis zoekt.

Tim Clephas 07-12-2007
Geschreven voor: Logitech V470

Mooie muis, doet wat ie moet doen.

Software wel geïnstalleerd, anders doet de side-scroll het niet. (Ik gebruik deze voor vorige en volgende met internet).

Hij valt wel een beetje klein uit, niet storend

planetserver 26-10-2007
Geschreven voor: Logitech V470

een zeer gebruiksvriendelijk muis.
heb gekozen voor de kleur wit/zilver past mooi bij mijn laptop wit/zilver.
zeer gemakkelijk om de muis te activeren ligt zeer lekker in de hand geen problemen met draad of usb

echt een aanrader .

gr.
Planetserver

mart17 21-10-2007
Geschreven voor: Logitech V470

een perfecte muis die doet wat hij doen moet zonder allemaal poes-pas.Insallatie is een fluitje van een cent, zelfs mijn vrouw kan dat, via bleutooth werkt hij voor 100%, ik heb 'm in het blauw en die is ook heel mooi!!!!
Een echte aanrader!!!

ikzelf 12-10-2007
Geschreven voor: Logitech V470

Perfercte, mooie, simpele muis voor mijn laptop (Vista). Bluetooth werkt prima, bijgeleverde software van Logitech niet geïnstalleerd (Gekozen voor de kleur wit en die is prachtig)