Trust Bluetooth Optical Mini Mouse MI-5700Rp

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust Bluetooth Optical Mini Mouse MI-5700Rp op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert2004 21-12-2008

Terugkomende op mijn vorige review zijn mij toch een paar dingen gaan irriteren.
Voornamelijk de gebruiksduur van de batterijen: doet er niet langer mee dan een week en dat kan je merken dat de muisaanwijzer dan vast zit.
De muis aanwijzer zit ook wel eens vast door een corrupte verbing tussen adapter en muis.
Heb nu sinds kort de Trust MI 7600 Rp aangeschaft en hoop hier langer mee te kunnen doen op 1 1.5v AA batterij.
De muis lijkt overigens op de bluetooth muis.
Zonde dat bluetooth zoveel stroom verbruikt, maar hij reageerde lekker als hij het deed,

--------- OUDE REVIEW---------------------------

Bert2004: Een goede keus voor een notebook en vind hem lekkerder reageren t.o.v. de meeste draadloze muizen met radiotechnologie.

Een betrouwbare en makkelijk te installeren muis zonder bluetooth ontvanger omdat ze er van uitgaan dat de meeste mensen zo'n module hebben.
Nog mooier is om een notebook te hebben waar het intern in zit.
Ik kan u adviseren om voor de kleine module te gaan en die heb je ook van Trust en Sitecom.
Zo'n module steekt niet uit en is mooi om te zien omdat hij niet opvalt. (een paar dagen in bezit)

-------------------------------------------------

Arnoud1975 21-11-2008

Uitstekende muis, na snelle en ongecompliceerde installatie, zeer prettig in gebruik. Werd door externe USB Bluetooth-adapter (ook van Trust, kleintje zoals Bert2004 hieronder adviseert). Mogelijkheid om van gevoeligheid te kunnen wisselen, leek aanvankelijk overdreven maar bleek toch wel handig. Ligt goed in hand. Zachte rubbers aan de zijkanten waardoor stevige grip. In reviews op andere sites werd als minpunt genoemd dat scrollknop zwaar/moeizaam gaat maar ik ervaar dat zeker niet zo. Kortom: uitstekende muis met dito prestaties voor relatief weinig geld! Goede koop geweest!