Logitech Wireless Mouse M505

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech Wireless Mouse M505 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

teo68 13-11-2011
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Goede en betaalbare muis. Had iets groter gemogen (voor mijn handen), en het wieltje wat geruislozer (Logitech heeft ook een muis met een virtueel wieltje). Maar voor nog geen 30 Euro een absolute aanrader!

slider1998 01-07-2011
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

goede muis heb ik al vanaf april! nog nooit batterijen hoeven te vervangen! ziet er mooi uit, en werkt ook fijn.
erg handig,zendertje erin batterijen erin en klaar.

Will Kneepkens 04-03-2011
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Heb net de batterijen moeten vervangen. Na bijna 14 maanden! De opgegeven 15 maanden dus netniet gehaald. MAAR: af en toe vergeten uit te schakelen verminderd natuurlijk ook de levensduur van de batterijen. Puik apparaatje: nieuwe erin en daar gaan we weer voor een jaartje+

Christiaan 12-10-2010
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Wat een fijne muis voor de laptop.

De mini usb is echt ideaal.
Deze kan je gewoon in je laptop laten zitten.
USB inpluggen, batterijen in de muis en je kan de muis al meteen gebruiken.
Ik heb van de Logitech site software gedownload om de muis naar mijn wensen in te stellen.
Zo kan ik optimaal gebruik maken van de middelste muis knop.
Deze kan je naast scrollen ook naar links, rechts en in drukken.
De muis ligt goed in de palm van mijn hand.
Levensduur van de batterij is 15 maanden.
Dat is ook al een goede eigenschap.
Batterijen zijn er direct bijgeleverd.
De muis zou ook goed gebruikt kunnen worden op een desktop pc.

jouri_o 07-12-2009
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Heb de muis nu een paar dagen is bezit en wat een topper! Ik was toe aan een nieuwe muis en toetsenbord voor bij mijn laptop. Per toeval alle 2 bijna tegelijk kapot gegaan. Na wat onderzoek kwam ik uit bij de Logitech M505 als muis en de Logitech K340 als toetsenbord, beide met Unifying technologie zodat er 1 enkele kleine USB stick genoeg is om muis, toetsenbord en laptop te verbinden. De muis is erg slim ontworpen met een speciaal vakje voor de usb ontvanger. Ook is zijwaards scrollen mogelijk dmv scrollwieltje opzij duwen. Rond de 30e vind ik een redelijke prijs voor deze muis.

Het aansluiten was echt te makkelijk; batterijen (Duracell AA, bijgeleverd) erin, op 'ON' zetten en usb ontvanger in de laptop en hij deed het. Geen drivers oid meer nodig en er is bijvoorbeeld ook geen cd bijgeleverd. De muis heeft beperkte functies, enkel linker/rechter muisknop en scrollwiel maar dat is voldoende voor mij.

Hij ligt verder goed in de hand, de zijkant is van een soort rubber/anti slip. Het enige wat ik wel moet vermelden is dat hij vrij klein is. Dat wil zeggen groter dan een echte kleine laptop muis maar zeker de helft kleiner als een grote desktop muis!!! Ik vind dit opzich niet erg maar hier moet wel even rekening mee gehouden worden. Hij lag in de winkel ook bij de laptop muizen. Bij desktop muizen kun je je hele hand op de muis leggen maar dat is bij deze muis dus bijna niet mogelijk.

Ik ben verder benieuwd hoe lang ik ga doen met 1 setje batterijen. Dat zal ik tzt wel vermelden hier. Volgende week ook het K340 toetsenbord halen en hier zal ik ook een review over schrijven.

maarten1957 05-12-2009
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Muis net gekocht, laptop aan, muis werkt meteen perfect. Voelt goed aan, geen muismat meer nodig. Hoop dat de batterijen ook 15 maanden meegaan.

Will50 08-11-2009
Geschreven voor: Logitech Wireless Mouse M505

Werkt perfect op mijn huiscomputer en ook op mijn minilaptop