Sony Playstation 3 500GB / zwart / God Of War:Ascension

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony Playstation 3 500GB / zwart / God Of War:Ascension op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vanderMeij 12 16-08-2013

Waarom geen reviews over playstation?

Omdat er op die markt te weinig concurrentie is, denk ik zelf.
Wat heeft het voor zin? Wanneer je niet blij bent met je playstation is er maar een alternatief, de X-Box.

Aangezien beide ongeveer hetzelfde doen, (alsof ze het van elkaar afkijken) zijn de verschillen miniem.

Ik heb 4 jaar een X-box gehad. Deze is 6 keer kapot gegaan. Het bekende probleem met de (disc)speler die erin is gebouwd. Steeds na een bepaald aantal uren spelen, komt het probleem te voorschijn,het apparaat leest geen disc's meer. Of nog erger, maakt krassen op disc's! Steeds kreeg ik gemakkelijk weer een nieuwe console, mede omdat ze niet anders konden. Het probleem was immers berucht geworden!

Nu heb ik een playstation, na ongeveer eenzelfde hoeveelheid speeluren gebeurde er precies hetzelfde. het Apparaat speelde geen bluray's meer af en daar achteraan ook de rest van de disc's niet.

Heb ondertussen een nieuw apparaat gekregen, waar geen jaar garantie op zit maar drie maanden. Dat terwijl ik bijna zeker weet dat hij binnen het jaar kapot is. Sterker nog, er komt nu al een vreemd krassend en piepend geluid uit het apparaat. Leuk product, goede service! Maar ik kan niet naar de concurrent, die heb ik immers al gehad.

Nu krijgen we het feit dat het aan roken zou liggen of stoffige ruimtes. Als dat waar is waarom vervangen ze dan het hele apparaat, lijkt mij een kwestie van de lens schoonmaken of voorkomen dat er rook of stof bij kan.
Al hebben ze gelijk, dan zouden ze het op het product moeten vermelden. Iets wat ze bij Sony ondertussen ook doen, Desalniettemin krijg ik wanneer ik binnen, de garantie terug kom, een nieuw apparaat.
Grappig! Verboden te roken bij je games!

Volgens mij komt het allemaal op iets heel anders neer, deze bedrijven zijn groter dan goed voor ze is. Wij als consument hebben totaal geen macht meer over deze bedrijven. Zij hebben de macht. Alleen als we met iedereen tegelijk het product niet meer kopen. Logischerwijs gebeurd dat natuurlijk nooit, we willen gewoon een spelletje kunnen spelen!

Tegenwoordig is alles gemaakt om kapot te gaan! Wanneer ze immers een apparaat zouden maken dat decennia lang meeging, zou op een gegeven moment niemand iets meer bij ze komen kopen.

Het is ook erg opvallend dat de prijzen altijd zo dicht bij elkaar liggen. Zou dat toeval zijn?

Kortom ben ik tevreden met dit product? Ja, maar meer het soort tevredenheid dat je hebt wanneer een sinas krijgt omdat de Cola die je besteld hebt, nou eenmaal op is!

Ondanks dat ik weet dat ik belazerd word, koop ik straks waarschijnlijk gewoon weer de Playstation 4!

vanderMeij 12 29-12-2013

Ondertussen speelde mijn playstation weer geen blu ray's. Deze keer heb ik de lens schoongemaakt. Op http://www.youtube.com/watch?v=LXrEyE3OwbQ

is er een video, die je verteld hoe je dat moet doen. Na het schoonmaken werkt de speler beter dan ooit.