Sony Playstation 3 Slim 250GB / zwart / Tekken 6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Playstation 3 Slim 250GB / zwart / Tekken 6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

bob1977 14-08-2010

sinds de nieuwe update is het slecht voor films aftespelen.heb nu een lg blu-ray speler gekocht deze speelt wel alles af wat de ps3 niet afspeelt.

drums97 24-02-2010

De ps3 nu 2 maanden in huis en moet zeggen,geweldig apparaat. Hiervoor een LG BD300 blu ray speler gehad en deze was goed, maar had niet veel instelmogelijkheden.
Ik wilde eigenlijk een mediaserver voor streamen van films en gezien de prijzen hiervan incl. een blu ray speler, ben ik serieus gaan kijken naar de ps3.
(Kwam er later achter dat dit ook kon met de LG en ook met m'n TV (panasonic v10 plasma), maar dat terzijde.)

In 1 woord geweldig apparaat. Doet wat ie moet doen en je kunt er ook nog spelletjes mee speler, hahaha. Hiervoor heb ik 'm niet gekocht nee, maar voor m'n dochter is het een leuke bijkomstigheid.
Ik gebruik 'm vooral voor het streamen met PS3 Media Server en even K-Lite codec pack installeren en draaien maar.
Alleen jammer dat ik geen gedownloade blu ray kan streamen, omdat ik niet de snelheid haal met m'n router. Toch eens kijken voor een gigabit switch.

Kan niet anders zeggen dat ik er ook op beeld weergave op voorruit ben gegaan tov de LG. Veel meer detail, snelheid en scherpte. Op alles een dike 10!!!

mmarell 11-02-2010

Ik heb de PS3 nu een aantal maanden en ben er erg tevreden over. De PS3 is enorm veelzijdig.
Hij is via een optische vezel aangesloten op mijn Harman Kardon versterker, de geluidskwaliteit is perfect.
De kwaliteit van het beeld ziet er ook goed uit, maar hier kan ik niet al teveel over zeggen, aangezien ik geen HD tv heb.
De PS3 laat zich heel eenvoudig op het (draadloos) netwerk aansluiten. Hij ondersteunt geen wireless-N, maar ondervindt geen problemen van het het feit dat mijn router op B/G/N staat ingesteld.
Ik gebruik de PS3 in combinatie met Windows Media Player als mediaserver. Zodra mijn PC goed was ingesteld, vond de PS3 hem meteen.
Alle media worden feilloos herkent. MKV files kunnen ook afgespeeld worden maar moeten eerst met een gratis programma geconverteerd worden.
Het enige jammere aan de PS3 vind ik dat hij geen externe hardeschijven met NTFS filesystem kan herkennen. Dat betekent dat ik HD films van meer dan 4Gb moet streamen.
Misschien komt deze ondersteuning nog in een update.
Verder werkt de fotoviewer perfect en webbrowser prima.

GJvanderLee 27-01-2010

Heb het apparaat nu een week en het bevalt erg goed. Ik verwachtte een lastige installatie van het draadloos internet maar dat ging erg makkelijk en snel, en tot nu toe steeds probleemloos verbinding.
In de winkel twijfelde ik nog tussen de 120 GB en de 250 GB versie. Ik was in de veronderstelling dat de harde schijf alleen gebruikt werd om je vooruitgang van spellen op te slaan, maar als je internetverbinding hebt, dan wordt er steeds gekeken of er updates van een spel zijn, en die moet je dan downloaden. Als ik dan zie dat er voor één spel nu al een eerste update van bijna 500 MB gedownload is, dan is die 250 GB geen overbodige luxe.

Enig nadeel vind ik dat teksten in beeld bij een oudere beeldbuistelevisie wel erg klein en onleesbaar zijn. Vandaar de 7 voor beeldkwaliteit. Het apparaat is duidelijk gemaakt voor HD televisietoestellen.

wilco2322 28-12-2009

Heb sinds kort de playstation 3 250. Installatie op mijn full HD tv verliep prima.ook netwerk met mijn Belkin draadloos router verliep prima.films en spellen in full HD perfect.
Het bekijken van films dvd,rom ,hij vreet letterlijk alle schijfjes.films die ik op mijn PC heb staan kan ik moeiteloos en zonder verlies streamen naar playstation 3.
Nee tot nu toe , is de playstation 3 1 van de besten voor mij.
grt
Wilco

jack2012 11-12-2009

Sinds het overlijden van Samsung Blu-Ray BD-P1400 binnen 22 maanden :-( (zie review)

Ben ik gaan kijken naar een vervanger. Hierop gekozen voor de combinatie van spelcomputer en Blu-Ray speler.

Ik moet dan ook zeggen dat ik werking van de Blu-Ray speler vele malen beter vind dan die in vergelijking met de voornoemde Samsung.

Geen tijd meer wachten voor het opstarten en tot de dvd tray open gaat.

De beeldkwaliteit is absoluut geen tegenvaller en ziet in alle opzichten strak uit. Mischien wel beter als de Samsung.

Het apparaat ziet er zelf goed en degelijk uit en heeft precies de aansluitingen die ik nodig had.

Vervolgens ook driftig aan het gamen met Modern Warfare 2 en hier kan ik dan ook duidelijk in zin. Helemaal top !

DeDominee 25-11-2009

Heb sinds een paar dagen een PS3 Slim, en ben er helemaal tevreden over!

Had hiervoor een Xbox360, maar de PS3 is vele malen beter.
De xbox maakt behoorlijk lawaai, en de PS3 in nagenoeg stil.
En met de PS3 kan je BleuRay afspelen, iets wat je met de Xbox360 niet kan. Vind dit zelf ook een voordeel.

Ben zeer over de PS3 te spreken, mocht je twijfelen.. Je zult geen spijt hebben van je aankoop!