Daalderop CombiFort 24/80+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Daalderop CombiFort 24/80+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

van Berkum 08-04-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

ketel levert veel warm water in korte tijd, voor het vullen van een bad is hij ideaal, en dan hebben we alle goeds wel gehad. we hebben hem nu bijna tien jaar. ook wij hebben er verschillende extra euro's aan verspijkerd tot grote ergenis. was ook nog eens een dure ook!
Kortom, een zeer dure niet echte aanrader

koffie leut 02-02-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Ja, wij hebben er inmiddels ook al ruim € 1.000 aan verspijkerd om hem in leven te houden. In 5 jaar tijd...!

De extra garantie erbij kopen is geen overbodige luxe. Verder wel een prima apparaat, lekker stil en meer dan voldoende vermogen.

Heb alleen nu wel een onderhoudscontract afgesloten bij een Daalderop specialist, want de vorige zaak (toch een vrij bekende landelijke installateur) had hier niet voldoende kennis van.

Callie 01-02-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Deze ketel verwarmt prima je huis.. mits ze het doet..
Wij hebben inmiddels vervangen 3 maal de computer, 1 maal de waterpomp, 1 maal de ontstekingspen, 1 maal de transformator van de ontstekings pen.. en last but not least nu de 3-weg klep.

al met al hebben we al zo een beetje 1000 euro aan onderdelen verspijkerd aan deze $%&$^$% ketel.
Doe je zelf een plezier koop een ander merk tenzij je graag de monteur over de vloer hebt.

koffie leut 09-01-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

volgende probleem; knipperende 2 op het display, oftewel ventilator defect cq een probleem met de ionisatievlam. Monteur onderweg...

voor mij nooit meer een Daalderop, al krijg ik hem gratis.

Hoppa02 06-01-2012
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Hebben de ketel nu 1,5 jaar. Zes plus nog eens zeven jaar garantie, geplaatst door erkende daalderop installateur. Voelt heel goed. De ketel is prima, werkt in alle stilte en verwarmt huis, bad en douchewater op het gemakkie. Zeer tevreden en benieuwd naar de levensduur en uitblijven van storingen. Dat moet de tijd uitwijzen. Tot nu toe een perfecte ketel die onze vorige agpo hr ketel kompleet wegvaagt.

Robert Hengelo 26-02-2011
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Voor de 4e keer in de kou in nog geen 3 jaar tijd ! En niemand die onderdelen op voorraad heeft, vorige keer 5 dagen moeten wachten. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Volgende ketel zeker geen Daalderop.

koffie leut 31-10-2010
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Ketel in gebruik genomen eind 2006. In oktober 2009 moest de driewegklep vervangen worden en de regelunit. Totale kosten ca € 500!

Contact gehad met Daalderop over het feit dat dit toch wel erg vreemd is voor een ketel van deze veronderstelde kwaliteit. Helaas geen service mogen ontvangen van Daalderop, de fabrieksgarantie was reeds verlopen.

Ondanks dat ik tevreden met de capaciteiten van dit apparaat zal ik nooit meer een Daalderop aanschaffen en derhalve ook niet aanraden gezien de hoge kosten die zich zeer snel openbaren en de belabberde service.

STEKELENBURG322 10-01-2010
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

In 2003 deze ketel gekocht naar aanleiding van de beste uit de test van de consumenten bond.Het is een goede ketel als het op comfort aankomt, maar maar een hele dure om hem in leven te houden.In 2008 moest de driewegklep v.v. worden kosten €100.
Nu viel de hele ketel uit kosten €321.(bedieningsprint def.)
Hij kan dan wel energiezuinig zijn maar die die wegen niet op tegen de kosten.Dus de beste uit de test is die zeker niet als het om zekerheid gaat.

Adrianus 20-03-2009
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Gebruik net 7jaar met voldoening deze ketel. Ontdekte nu de achilleshiel: de las van het vat lekte. Vervangende vat + montage begroot op € 600.
Naar verluid is het geen uitzondering.

H.Kommer 08-12-2007
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Erg fijn product. Hebben dit product gekozen vanwege de hoeveelheid warm water. Hebben een grote douchekop. Ivm onze vorige ketel (Nefit van 5 jr oud) geeft hij minimaal 2x zoveel warm water, heerlijk douchen dus en is bovendien een stuk stiller. Komt omdat hij een grote ingebouwde voorraad heeft. Dit maakt hem wel iets groter dan andere goedkopere ketels maar hij hangt toch op zolder dus geen belemmering.

Ook handig dat hij beschikt over 2 aparte verwarmingscircuits. De installateur heeft onze vloerverwarming van de badkamer hierop aangesloten. Hoeven we in de ochtend niet ons hele huis op te warmen om alleen de badkamer warm te krijgen. Erg comfortabel en bespaart ook nog behoorlijk energie.

Wij hebben onze Daalderop 24/80 al 6 jaar en nog nooit problemen mee gehad. Afgelopen maand pas voor het eerst een service beurt laten geven. Was overigens niet de bedoeling. Moet iedere 2 jaar volgens de installateur....

CV-boy 20-11-2007
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Sinds twee maanden in het bezit. Geplaatst door zogehten Erkend Daalderop Installateur, dus ook nog eens 5 jaar All-in garantie!

Heb de praktijk van mijn vrouw, op aanraden van de installateur, op het tweede circuit laten zetten. Zit standaard op de ketel. Hiermee hoeven we niet het hele huis op temperatuur te houden maar alleen maar de thermostaat in de praktijk in te stellen, super!

Warm water is verder prima, bad is lekker snel gevuld.

Arno43 17-11-2007
Geschreven voor: Daalderop CombiFort 24/80+

Heerlijke ketel zeer veel warm water, en geruisloos
Vloerverwarming in de badkamer apart geregeld, dat kan deze ketel standaard.
Viijf jaar garantie niet nodig maar wel een lekker gevoel