Arlo Essential Arlo Videodeurbel HD - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

AiideB 23-08-2024

Gemakkelijk en effectief

Een compact model dat gemakkelijk te installeren is met de begeleidende app. Het beeld is scherp, ook 's nachts. De vertraging tussen detectie en het binnen komen van een alert is soms wat onhandig maar is niet groter dan 20 sec.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijk instaleren
  • Met nachtvisie

Minpunten

• Geeft geen geluid af in huis
  • Niet regenbestendig

Serianna 21-08-2024

Toffe gadget die werkt zoals je verwacht.

Deze videodeurbel van Arlo is een toffe gadget voor je huis! Installeren ging super soepel, vooral dankzij de duidelijke instructies in de app. Binnen no-time hing hij er en werkte alles perfect. De beeldkwaliteit is top, vooral overdag, en je kunt makkelijk via de app zien wat er voor de deur gebeurt. Wat ik echt handig vind, is dat je via de app ook mensen kunt terugzien die voorbijgelopen zijn, zelfs als ze niet hebben aangebeld. Zo weet je precies wie er rond je huis hangt. Het enige wat me tegenviel, is dat je de accu regelmatig moet opladen. Ook zou het handig zijn om een extra Chime erbij te kopen, want anders hoor je de bel misschien niet als je telefoon op stil staat. Maar al met al een fijne aankoop, vooral als je vaak weg bent of gewoon wat extra zekerheid wilt. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• Goed zicht in het donker
  • Fijne app
  • Snelle installatie

Minpunten

• Chime los kopen

I**************@h********** 18-08-2024

Snel geïnstalleerd, makkelijk in gebruik

Het is een betaalbare deurbel (99 euro via Bol). Hij is snel geïnstalleerd en de app werkt gemakkelijk. Het geluid is helder, ook voor degene die voor de deur staat. Het beeld is duidelijk, je kunt goed zien wie er voor je deur staat. Enige nadeel vind ik dat er geen bel in huis te horen is, je moet per se je telefoon bij de hand hebben. Onze oude bel hangt er dus ook nog. Al met al zijn wij tevreden, we gebruiken hem nu twee weken. We zijn alleen benieuwd hoe lang hij op batterijen werkt. Je kunt ook kiezen voor aansluiten op netstroom.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Makkelijke app
  • Keuze netstroom of batterij

Minpunten

• Geen bel in huis hoorbaar

Rickert1993 14-08-2024

prima camera met mooi en makkelijke beeld/gesprek

ik heb de afgelopen weken deze deurbel mogen testen.
opzich bevalt hij prima.

Installatie is heel makkelijk.
Je hebt de keus om hem te installeren via de accu, dat je alleen beeld en geluid via je telefoon hebt.
Of bedraad, aangesloten aan de bestaande bel en beltrafo.

Wanneer er aangebeld wordt, wordt je gebeld op je telefoon, de eerste vond ik het gek, maar uiteindelijk snapje ik wat er aan de hand was.
Opzich wel makkelijk, opnemen en je kunt zien en spreken met diegene voor de deur.

Beeldkwaliteit mag en kan een stuk beter, maar het (video)gesprek verloopt soepel en zonder hapering .

Ik heb hem nu ongeveer 2 weken in bezit, en de batterij houd het prima uit.
Opladen kan door de gehele deurbel eraf te halen en hem op te laden met bijgeleverde kabeltje,
Nadeel is dan wel, dat je even geen deurbel hebt haha

Pluspunten

• makkelijk installetie
  • lange accuduur

Minpunten

• beeldkwaliteit mag iets beter

Jorretje 13-08-2024

Scherp beeld, goed geluid, wel abonnement nodig

De Arlo HD Wireless Video Doorbell is een waardevolle aanvulling op elk smart home-systeem en valt op door zijn strakke design en uitstekende beeldkwaliteit. De deurbel levert 1080p HD-video, wat resulteert in scherpe beelden, zelfs bij weinig licht. De brede kijkhoek zorgt ervoor dat je altijd een volledig overzicht hebt van wie er voor je deur staat, wat de beveiliging van je woning aanzienlijk verbetert. De draadloze installatie is eenvoudig, waardoor deze deurbel een uitstekende keuze is voor mensen die liever geen ingewikkelde bedrading willen aanleggen.

Een van de meest aantrekkelijke functies van de Arlo Video Doorbell is de tweerichtingsaudio. Deze functie stelt je in staat om via de Arlo-app op afstand met bezoekers te communiceren. Dit is vooral handig wanneer je niet thuis bent, maar toch wilt reageren op pakketbezorgers of andere bezoekers. De nauwkeurige bewegingsdetectie zorgt ervoor dat je direct meldingen ontvangt wanneer er iemand voor de deur staat, wat bijdraagt aan een gevoel van veiligheid.

Een belangrijk nadeel van de Arlo HD Wireless Video Doorbell is echter dat veel van de geavanceerde functies alleen beschikbaar zijn met een betaald abonnement. Zonder dit abonnement heb je geen toegang tot functies zoals cloudopslag, geavanceerde bewegingsdetectie en het bekijken van opgenomen video's. Hierdoor is de functionaliteit van de deurbel zonder abonnement aanzienlijk beperkt. Voor gebruikers die liever geen terugkerende kosten willen maken, kan dit een tegenvaller zijn. Ondanks dit nadeel blijft de Arlo HD Wireless Video Doorbell een solide keuze voor wie bereid is te investeren in het volledige dienstenpakket.

Pluspunten

• Scherpe camera
  • Goede microfoon

Minpunten

• Abonnement voor volledige functies

j***********@o********** 06-08-2024

goed beeld en stabiel

Deze betaalbare video deurbel is ideaal voor mij, duidelijke handleiding en hierdoor is is snel te installeren ook het koppelen met de app gaat snel en goed, ook een goed beeld en geluid. Het is nu werkzaam en we hebben meteen een veilig gevoel

Pluspunten

• goed beeld
  • stabiel
  • goed geluid
  • snel te monteren
  • geen abonnement kosten

Minpunten

• beperkt zicht