Ring Video Doorbell - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

b***************@h********** 16-10-2024

Goede videodeurbel met een semi-betaalverplichting

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring Video Doorbell biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor thuisbeveiliging. De installatie is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Een groot pluspunt is de oplaadbare batterij, deze kan met gemak minimaal een maand mee.

De inbegrepen 30 dagen Ring Protect Plan proefperiode biedt toegang tot video-opnames en meldingen, wat je de kans geeft om alle functies uitgebreid te testen. Echter is het een groot nadeel dat er betaald moet worden om alle functies van het product te gebruiken.

De privacyinstellingen in de Ring-app zijn uitgebreid en volledig personaliseerbaar, zodat je precies kunt instellen welke delen van het beeld geobserveerd worden.

Het 1:1 beeldverhouding zorgt voor een helder zicht van top tot teen, ideaal om pakketjes of bezoekers goed in beeld te hebben.

Pluspunten

• Veel instellingen aan te passen
  • Goede videokwaliteit

Minpunten

• Abonnement voor alle functies

DemiG24 14-10-2024

Goed product, fijn beeld

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Ik heb de Ring Battery Video Doorbell de afgelopen weken gebruikt en ben positief verrast. De installatie is eenvoudig, omdat je geen bedrading nodig hebt dankzij de oplaadbare batterij. Binnen no-time hing de deurbel. De beeldkwaliteit is scherp, zowel overdag als ’s nachts. Ook de app werkt prettig, met directe meldingen bij beweging of als er wordt aangebeld. Je kunt live meekijken en via de ingebouwde microfoon met bezoekers praten, wat handig is als je niet thuis bent.

Een nadeel vind ik dat je zonder abonnement geen opnames terug kunt kijken, alleen live meekijken. Ook vond ik de bewegingsdetectie soms te gevoelig, vooral bij voorbijgangers en auto’s in een drukke straat. Ik heb deze deurbel mogen testen en vind het een goede keuze voor mensen die een slimme deurbel willen zonder gedoe met bedrading. De prestaties zijn over het algemeen goed, maar de batterijduur en extra kosten voor opslag zijn dingen om rekening mee te houden.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie zonder bedrading
  • Goede beeldkwaliteit, ook in het donker
  • Handige app met twee-weg communicatie

Minpunten

• Abonnement nodig voor videobeeldenopslag
  • Bewegingssensor soms te gevoelig

jack 14-10-2024

Ringe video Doorbell

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Ik heb de Ring Video Doorbell gebruikt zonder netstroom wat me goed is bevallen met het monteren bij de deur, zo is installeren voor iedereen te doen. Het instellen is precies volgens handleiding te doen. Hierbij komt ook meteen de optie van welk gebied hij moet reageren. Alleen had ik nog regelmatig mijn kat in beeld. De meldingen komen snel binnen op de telefoon en zijn betrouwbaar, zowel op Android als i
Iphone. Ik heb hem zonder cime gebruikt en dat is niet altijd handig.
Het bekijken van de opname is duidelijk te doen via de app. Als je een abonnement neemt kan je ook verder terug kijken.
De beelden zijn duidelijk en praten is ook goed te doen.

Pluspunten

• geen netspanning nodig
  • duidelijk beeld
  • uit te breiden met extra cime

Minpunten

• groot

Stefanie 10-10-2024

Kritische review met afwegingen

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring Battery Video Doorbell biedt een aantal handige functies, zoals het direct communiceren met bezoekers en het opnemen van video zodra er beweging is. Het installatieproces is verrassend eenvoudig, en de batterijvoeding maakt het flexibel in plaatsing. Aan de andere kant zijn er enkele nadelen: de geluidskwaliteit is niet altijd optimaal en als je een binnenbel wilt, moet je die apart kopen. De fish-eye lens zorgt soms voor een wat vertekend beeld, en de batterij moet regelmatig worden opgeladen.

Positieve aspecten:

Makkelijk te installeren
Breed zicht en opnames bij beweging
Tweeweg-audio
Geen bedrading nodig
Flexibele plaatsing door batterijvoeding
Negatieve aspecten:

Geluidskwaliteit kan beter
Geen binnenbel inbegrepen (chime apart verkrijgbaar)
Beeld kan vervormd zijn door fish-eye lens
Soms overgevoelig voor beweging
Batterij moet handmatig worden opgeladen

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Breed zicht en opnames bij beweging
  • Tweeweg-audio
  • Geen bedrading nodig
  • Flexibele plaatsing door batterijvoeding

Minpunten

• Geluidskwaliteit kan beter
  • Geen binnenbel inbegrepen (chime apart )
  • Beeld kan vervormd zijn door fish-eye lens
  • Soms overgevoelig voor beweging
  • Batterij moet handmatig worden opgeladen

JDG 06-10-2024

Fijne slimme deurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Na al een tijdje erover te hebben nagedacht, hadden wij nu de kans op de Ring deurbel te testen.

Het plaatsen en aansluiten, ging vrij gemakkelijk. We gebruiken hem nu nog op batterij, maar omdat hij goed bevalt, sluiten wij hem aan op de stroomvoorziening  van onze “oude bel”.

De eerste dag nadat hij geplaatst was, kregen wij een duimpje omhoog van onze krantenbezorger.

Die was onze nieuwe deurbel  opgevallen. Handig om te weten wie hij is, voor de kerstfooi, ha ha.

De bel geeft een super goed beeld, zowel overdag als ’s nachts. Het instellen daarvan gaat heel eenvoudig ( ook als je niet technisch bent ingesteld). Toen we hem installeerden, stond het beeld nog te “wijd”, waardoor we ook alle acties van onze buren konden volgen…..

Nu hij goed staat ingesteld, voldoet hij prima aan onze wensen.

Laatst stond onze kleindochter teleurgesteld voor de deur, omdat wij niet thuis waren.

Omdat wij een melding kregen “er staat iemand bij de voordeur”, konden we meteen reageren, door haar te verstellen dat we binnen 5 minuten thuis zouden zijn en heeft  zij op ons gewacht.

Ook voor het bezorgen van pakketjes is het ideaal. Je kan de bezorger instructies geven, voor het achterlaten van het pakket.

Wij hebben besloten ook een basis abonnement te nemen, waardoor we ook nog beelden terug kunnen zien. De prijs hiervan is nihil, maar wel fijn om bij eventuele calamiteiten een en ander terug te kunnen kijken (zonder abonnement kan je  n.l. alleen de live beelden bekijken).

Wij zijn heel tevreden over deze gebruiksvriendelijke RING deurbel!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Beeldkwaliteit top
  • Goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Abonnement nodig voor beelden langer terugkijken

MaCo43 06-10-2024

ring ring

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De installatie van de Ring doorbell gaat heel gemakkelijk. De app doorloopt zelf de stappen en je hebt meteen beeld. Ook erg fijn dat hij op batterij werkt en er geen bedrading nodig is.
Jammer is wel dat de beelden niet opgeslagen worden zonder abonnement.
Het praten met 'de bezoeker' gaat soepel en is goed verstaanbaar. Ook het beeld is prima, het is een groot beeldbereik! Aan een drukke weg is het bewegingsbereik voor mij te groot en geeft hij nogal snel een bewegingsmelding, dus dan is het aan te raden deze uit te zetten en alleen een melding te krijgen als er daadwerkelijk wordt aangebeld.
Een aanrader is ook de Chime zodat je ook zonder smartphone de bel hoort 'Ring-en'. Deze vind ik in verhouding tot de deurbel zelf best prijzig.
Maar uiteindelijk is de Ring Doorbell een aanrader om 'aan huis' te hebben!

Pluspunten

• gemakkelijk te installeren
  • zien wie er aan de deur staat

Minpunten

• extra kosten voor de chime

Vogels 04-10-2024

Goede deurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring Battery Video Doorbell in de kleur nikkel is een prima toevoeging voor ons gezin en huis. Wij zien echt super goed wat er voor de deur gebeurd en kunnen heel makkelijk contact leggen met wie er voor de deur staat. Zeker voor de vele pakketjes die worden bezorgd voor de kinderen is het heel makkelijk om te zeggen waar ze naartoe mogen.
Er zit een Ring Protect Plan bij die start wanneer je het product voor het eerst gebruikt -wat naar eigen wensen verlengd kan worden voor +- €40,- per jaar, prima te doen dus voor veiligheid.
Qua privacy zit Ring ook zeker goed en kan je alles naar eigen wens instellen in de uitgebreide app.
Al met al is deze deurbel aan te raden nadat wij deze hebben mogen testen!

• Opties
  • Beeldbereik

Charlotte 04-10-2024

Gebruiksvriendelijke deurbel met top beeldkwaliteit

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Ik ben onder de indruk van hoe eenvoudig het was om de Ring deurbel te installeren. De oplaadbare en verwisselbare batterij, samen met de nieuwe tool, maakt het vervangen van de batterij zeer gemakkelijk. De 30 dagen proefperiode van het Ring Protect Plan is een uitstekende manier om alle premium functies te testen. De personaliseerbare privacyinstellingen in de Ring app zijn een groot pluspunt, en het volledige beeld van top tot teen met een 1:1 ratio zorgt voor een duidelijk en volledig zicht op bezoekers. Enige nadeel is dat je geen belgeluid hebt, toch niet als je de bel er niet bij koopt en het is dus wennen om je bel op je gsm/smartwatch moet volgen.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Gebruiksvriendelijke app
  • Goeie beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen fysieke bel
  • Bijkomend abonnement nodig

r************@g******** 03-10-2024
Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Ik heb de Ring deurbel getest en het voldeed precies aan mijn verwachtingen. Omdat ik geen stroomvoorziening had, koos ik voor de variant met een accu. Het installeren verliep soepel, mede dankzij de heldere instructies die erbij zaten. De Ring-app maakte het eenvoudig om alles in te stellen en te koppelen aan mijn bestaande Ring-systeem. Hoewel mijn oude deurbel na installatie niet meer werkte, kon ik dit eenvoudig oplossen door een Ring Chime toe te voegen. Hierdoor had ik weer een goed werkend systeem. Al met al ben ik erg tevreden over de functionaliteit en installatiegemak van de Ring deurbel.

j***********@h********** 03-10-2024

Ring videodeurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

We zijn vaker niet thuis dus een ring videodeurbel leek ons zeer handig.

Na bestellen kozen we een plek om hem op te hangen.
In de verpakking zat een handige uitleg. Alle materialen zijn aanwezig om hem goed en stevig op te hangen.
Enorm handig haakje om de deurbel van de bevestiging af te halen. Wordt dus ook niet zomaar meegenomen door iedereen.
Dit is enorm fijn omdat je dan makkelijk de batterij kan opladen. Dit gaat gewoon via een kabeltje. Dat vind ik zeer mileubewust.

Het zou inclusief een protect plan zijn maar dit snapte ik niet helemaal. De app gaf ook wat problemen met een account aanmaken op de telefoon. Op de computer ging dit echter soepel.

De ring is enorm ruim te personaliseren met opties. Gevoeligheid van langslopende mensen etc.
Enorm goed en breed zicht.

We hebben dit product mogen testen en zijn enorm tevreden.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Gemak
  • Veiligheid met goede bevestiging

Do 02-10-2024

Goede aankoop en nu zelfs in de sale!

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring videodeurbel op batterij is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en gebruiksvriendelijke beveiligingsoplossing voor hun huis.

Beeldkwaliteit: De videodeurbel biedt een indrukwekkende 1536p HD-videoresolutie, waardoor je een helder en gedetailleerd beeld hebt van je voordeur. De full-body view zorgt ervoor dat je zowel bezoekers als pakketjes goed kunt zien.

Bewegingsdetectie: Dankzij de geavanceerde bewegingsdetectie ontvang je direct meldingen op je smartphone/tablet wanneer er iemand voor je deur staat. Dit geeft je de mogelijkheid om snel te reageren, zelfs als je niet thuis bent.

Tweewegcommunicatie: Met de ingebouwde microfoon en luidspreker kun je eenvoudig communiceren met bezoekers. Dit is vooral handig voor het ontvangen van pakketjes of het afhandelen van onverwachte bezoekers.

Installatie en gebruik: De installatie van de Ring videodeurbel is eenvoudig en heeft geen ingewikkelde bedrading. De batterij is oplaadbaar en gaat erg lang mee, wat het onderhoud minimaal maakt! Echt top!

Pluspunten

• Batterij

Minpunten

• Zicht (deurbel dicht langs muur geplaatst)

Anoniem1986 02-10-2024

Fijne videodeurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

In een woord helemaal top! We hadden dit veel eerder moeten aanschaffen. Installatie is super gemakkelijk, alles wat je nodig hebt zit erbij en door het achterplaatje makkelijk uit te tekenen waar er geboord moet worden. Helder beeld, alles is in de app aanpasbaar naar wens. Ik ga ook zeker het abonnement verlengen, want dit heeft echt een meer waarde en ik vind 3,99 pm goed te doen. Enige nadeel wat ik kan noemen is dat het beeld niet aan te passen is qua draaiing. Hij laat bij ons nu een gedeelte van de muur zien en dit is zonde.

Pluspunten

• Alles naar wens aanpasbaar
  • Duidelijk beeld
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• Beeld niet te draaien naar bepaalde hoek
  • Weinig keuze in ringtones

Rik1982 02-10-2024

Fijne deurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

We hebben de Ring Battery Video Doorbell nu een aantal weken in gebruik en zijn het aan het testen. Ik moet zeggen dat het echt een hele fijne deurbel is. De installatie spreekt erg voor zichzelf en is erg simpel. Je kan hem ophangen waar je wil doordat die een batterij heeft. Hierdoor heb je een erg goed beeld van je voordeur en oprit. In de instellingen kan je makkelijk afstellen wat die allemaal kan en jij wilt. Zo heb ik een gedeelde oprit en hoef ik geen melding als mijn buurman thuis komt, maar wel een melding als er op mijn gedeelte van de oprit iets gebeurd. Je kan dus makkelijk een selectie gebied aangeven. Je telefoon geeft een melding bij beweging of als iemand aanbelt natuurlijk en neemt deze video op. Je kan deze makkelijk terug kijken in de app (met abonnement). Je krijg eerst een proefperiode van dit abonnement. Als iemand aanbelt ga je snel naar de app en kan je alleen kijken tot vele opties. Het beeld is erg scherp overdag en in de nacht. Je hebt ook een mooie beeld van grond tot bovenkant deur en ziet zo dus ook als de kat voor de deur zit te wachten, of er een pakketje ligt. De batterij gaat denk ik lang mee (nog niet hoeven opladen namelijk). Nadeel ik dat ik de Ring zonder Chime heb besteld en achteraf beter met had kunnen doen. Zo hoort mijn schoonmoeder ook de bel als ik er niet ben. Tip: Koop er direct een met een Chime. Los is die echt heel veel duurder. Wat ik echt het miste vindt is dat die niet te synchroniseren is met de Hub. Tja dat blijft toch een dingetje tussen verschillende bedrijven. Wel met Alexa.

Pluspunten

• beeld van top tot teen
  • vele mogelijkheden
  • makkelijke installatie

Minpunten

• niet te synchroniseren met Hub
  • abonnement nog voor opnemen

Amber D 01-10-2024

De deurbel die werkt!

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring Deurbel was heel fijn om te testen. Het was voor ons de eerste video deurbel en wij zijn er echt enorm tevreden mee. De app en installatie zijn heel goed in elkaar gezet en werkt zoals het mag worden verwacht van een premium product. De batterij gaat lang mee en laad snel op, waardoor je er geen omkijken naar hebt.

Pluspunten

• Overzicht in app
  • Ecosysteem Ring
  • Kwaliteit

Vince 30-09-2024

Handig, maar er zijn aandachtspunten

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Ik heb de Ring Battery Video Doorbell nu een tijdje in gebruik en ben over het algemeen erg tevreden met het product. De installatie was iets complexer, maar uiteindelijk hebben we gekozen voor een eenvoudige oplossing door de deurbel aan te sluiten op een oplader. Hiervoor was geen beltrafo nodig. Het systeem zelf is niet ingewikkeld en werkt uitstekend zodra het geïnstalleerd is. Zodra iemand bij de deur staat, ontvang ik direct een melding op mijn telefoon of smartwatch, wat erg handig is.

Een groot pluspunt vind ik de mogelijkheid om precies in te stellen van welk gebied ik meldingen wil ontvangen. Omdat de deur van mijn buurvrouw vlak naast de mijne zit, is het prettig dat ik geen melding krijg wanneer zij thuiskomt. De interactieopties zijn ook ideaal; ik kan zelfs communiceren met bezoekers wanneer ik niet thuis ben. Daarnaast kun je instellen dat er een standaardbericht wordt afgespeeld als je na een bepaalde tijd niet reageert. Het beeld van de camera is scherp, en dankzij de 1:1 ratio heb je een volledig overzicht van top tot teen.

De deurbel heeft een oplaadbare, verwisselbare batterij die gemakkelijk te vervangen is, en je krijgt ook een proefperiode van 30 dagen voor het Ring Protect Plan. Dit abonnement is echter wel nodig om van alle functies gebruik te maken. Een nadeel is dat de deurbel voor het meest functionele gebruik aangesloten moet zijn op het stroomnetwerk. Zonder een extra chime heb je binnen in huis geen geluid als iemand aanbelt, wat ik wel jammer vind.

Hoewel ik de deurbel erg prettig in gebruik vind, vraag ik me af of er voor dit bedrag betere alternatieven beschikbaar zijn. Toch biedt de Ring Battery Video Doorbell veel handige functies, zoals het opslaan van gebeurtenissen, zodat je altijd kunt terugkijken wie er aan de deur stond of wat er in de omgeving gebeurde.

Ik heb deze deurbel mogen testen en deel graag mijn ervaringen.

Pluspunten

• Aanpasbaar detectiegebied
  • Interactie met bezoekers op afstand
  • Melding op telefoon of smartwatch

Minpunten

• Geen geluid in huis zonder chime
  • Abonnement nodig voor alle functies

t******@h********** 30-09-2024
Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Goed werkende deurbel. Camera filmt een groot oppervlak en de beelden zijn duidelijk en scherp genoeg voor een deurbel met camera. De batterij is makkelijk te vervangen en de bel is makkelijk te installeren en op te hangen. Een nadeel is wel dat je een betaald abonnement moet nemen als je de beelden wilt terug kunnen kijken, maar dat abonnement is niet duur. Ook moet je een extra apparaatje aanschaffen wil je de deurbel af horen gaan in je woonkamer ipv alleen via je mobiel.
Ik heb de bel mogen uittesten.

snapplication 28-09-2024

Ring videodeurbel met accu

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring deurbel met accu is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een gebruiksvriendelijke en betrouwbare videodeurbel. Het toestel heeft een strak ontwerp en is gemakkelijk te installeren zonder dat je professionele hulp nodig hebt. De video- en geluidskwaliteit zijn indrukwekkend, waardoor je perfecte beelden en helder geluid ontvangt, zelfs bij slecht weer of 's nachts.

Met de bijbehorende app kun je eenvoudig meldingen ontvangen wanneer iemand aan de deur staat, ongeacht waar je bent. De accu biedt voldoende autonomie voor dagelijks gebruik, maar het kan handig zijn om af en toe op te laden. Een paar minpuntjes is dat de accuduur afhankelijk kan zijn van het gebruik en de instellingen. Je moet betalen om opgeslagen videobeelden te bekijken. Elke huisgenoot moet de app opzijn telefoon hebben om een aanbeller in de gaten te krijgen. Er zijn losse chimes te krijgen, maar die zijn bizar duur.

Al met al biedt de Ring deurbel met accu een goede combinatie van functionaliteit en design, waardoor het een waardevolle toevoeging is aan je huisbeveiliging. Zeker aanbevolen voor wie meer controle wil over zijn voordeur!

Pluspunten

• Scherp beeld

Minpunten

• Betalen voor opgeslagen video's
  • Geen chime bijgeleverd of duur in aanschaf
  • Duurt soms lang om contact te krijgen

W. Meinen 28-09-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De Ring Doorbell biedt uitstekende camera kwaliteit, zowel overdag als 's nachts. Overdag levert de camera scherpe, gedetailleerde beelden met levendige kleuren, waardoor gezichten en objecten gemakkelijk te herkennen zijn. De HD-resolutie zorgt ervoor dat je zelfs op iets grotere afstand alles goed kunt zien. ' s Nachts blijft de beeldkwaliteit indrukwekkend dankzij de nachtvisie. Beelden zijn helder, met weinig storende ruis, en bewegende objecten of mensen worden nauwkeurig vastgelegd. Zelfs bij weinig licht zijn details duidelijk zichtbaar, wat zorgt voor extra gemoedsrust. Deze combinatie van dag- en nachtzicht maakt de Ring Doorbell een betrouwbare keuze voor iedereen die serieuze videobewaking belangrijk vindt naast het gemak van het kunnen zien van degene die aanbelt. Ik heb dit product mogen testen en ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede camera
  • Goede app
  • Eenvoudig te installeren

Mark 28-09-2024

Via Review de ringelbell mogen testen

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

Wij hebben via Review de ringbel mogen testen het is een mooi apparaat met goede beeld kwaliteit en goed geluid en gemakkelijk te monteren bij de deur en asn te sluiten op de bestaande bedrading.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Montage

Edith J 27-09-2024

Ring Deurbel

Geschreven voor: Ring Video Doorbell

De deurbel is makkelijk op te hangen. Van te voren kun je de bel op de gewenste hoogte houden zodat alles goed zichtbaar is.
We hadden wél wat problemen met het installeren op onze beide telefoons. De stappen moet je heel goed doorlopen. Het is jammer dat er niet een papieren beschrijving bij zat, want dan zou het makkelijker voor ons zijn geweest.
Uiteindelijk is het gelukt en werkt het naar wens.
Ik vind het fijn dat ik dit product mocht testen en wil het in de toekomst zeker blijven gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijke montage
  • Op je telefoon zien wie er aan de deur staat

Minpunten

• Soms valt de verbinding weg