Sony Cyber-shot W DSC-W630 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Cyber-shot W DSC-W630 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

groenkees 04-11-2012

Een mooie kleine camera. Maar wat vallen de foto's tegen! Alleen in het midden redelijk scherp. Maar aan de randen hopeloos onscherp.
Ander minpuntje: geen instelling voor "saturated" of "vivid colors".
Pluspuntje: de Sweep Panorama functie werkt mooi.

Gea van Dijk 16-05-2012

Heel leuk klein cameraatje met goede foto's en veel mogelijkheden. Die mogelijkheden zijn snel via het menu te vinden, maar ook met de standaard-instellingen zijn de foto's prima. Ik gebruik de Sony om lekker makkelijk in de tas of jaszak mee te nemen. Voor het betere fotowerk gebruik ik de Canon EOS D1000 of D400.
Het cameraatje is klein, dus misschien minder geschikt voor mensen met grote handen?

Wolfje63 29-07-2012

De camera heeft een Li-Ion batterij met een aparte oplader erbij.
Hij hoeft dus niet via de USB te worden opgeladen en dat kan trouwens ook niet.

Bij mij gaat de meegeleverde batterij ruim een hele dag foto en video maken mee. Een dagje naar de dierentuin kan dus zonder extra batterij.
Ik heb voor alle zekerheid wel altijd een extra batterij bij me, je weet maar nooit.

remco95 16-07-2012

hey Gea,

ik heb een vraag, er staat dat deze camera een lithium batterij heeft, houd dat in dat je hem met een usb kabel moet opladen, en hoelang gaat de batterij mee?

mvg Remco