Olympus STYLUS Traveller SZ-31MR iHS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus STYLUS Traveller SZ-31MR iHS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

lucien44 04-03-2013

De kwaliteit van de foto's is perfect.Zeer mooie beelden.Helder en heel natuurlijk.Ook filmen zorgt voor mooie beelden dankzij de ihs technologie.De reactietijd is prima.Dit is een zeer belangrijk gegeven om op het juiste moment te kunnen afdrukken.De zoom bedraagt x24 en zo haal je objecten vlakbij.De flitser zit bovenaan.Voor mij voldoet deze camera zeer zeker.Alleen werken via de touchscreen is wennen.De zoomlens is een pluspunt.Hij is ook licht en makkelijk mee te nemen.Wel zelf zorgen voor een etui.

Gokuob 26-02-2013

Wat opviel bij het uitpakken van de olympus is dat ik buiten m'n verwachting niet dacht dat het zo een compacttoestel was. daar is zelf een spiegelreflex gebruik zoch ik iets dat op m'n reizen ietsje discreter kan zijn. deze toestel heefd m'n verwachting overtroffen, de body ligt goed in de hand, voelt lekker stevig aan. De handige effecten, beeldscherpte en fotokwaliteit zijn voor zo een compact toestel uitmuntend. Zoomlens is heel handig, en leuk maar het gebruik van een statief is hierbij zeker aangeraden. Zalig toestel om overal naartoe te nemen, en snel die ene moment degelijk vast te leggen

Walterpe 21-02-2013

Zeer mooi toestel met zeer veel mogelijkheden voor dagdagelijks gebruik. Gebruiksgemak is zeer eenvoudig en voor iedereen snel aan te leren

RuneCarremans 20-02-2013

het is zo een toffe camera!
hij is makkelijk vast te houden!
heeft een goede flits, en een fantastische zoom!
ik ben er echt heel blij mee!
de breedbeeld foto's die je kan maken zijn ook geweldig! ik heb er echt geen slechte comentaar over! ik heb hem nu al eventjes en het was wennen, en ik moest nog van alles vinden waar alles stond enzo! wat ook een pluspunt is is dat je speciale effecten kunt doen, bv: strip effect,beetje wazig,super scherp,sepia! het is gewoon super! ik ben super blij met de olympus sz-31 MR!
zeker een aanrader! dus ik zou zeggen: KOPEN MAAR!♥