Samsung ST 200F zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ST 200F zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

kwaliteitscontrole 31-10-2013
Geschreven voor: Samsung ST 200F zwart

gewoon een fijne camera met groot zoombereik,komt alleen in de problemen bij weinig licht als je niet wil flitsen.Bij hoge iso waarden wat ruis tot iso 400 geen probleem.

Ruudlimb 10-08-2013
Geschreven voor: Samsung ST 200F zwart

Deze camera nu enkele maanden in gebruik en hij bevalt uitstekend. De foto's die de camera maakt zijn haarscherp en er zijn een heleboel opties mogelijk.
Onlangs de camera meegenomen op reis naar New York en de LivePanorama-functie werkt ook perfect. Je kunt er schitterende panoramafoto's mee maken. Ook filmen met de camera gaat goed.
Minpuntje was dat de software in de camera twee keer vastliep, waardoor je de melding kreeg dat je de geheugenkaart even opnieuw in het toestel moest stoppen om verder te kunnen gaan. Na deze handeling was de storing echter direct verholpen.

Henk-A 30-07-2013
Geschreven voor: Samsung ST 200F zwart

Ik wilde een kleine camera er bij .Een die zo in de jaszak mee kon nemen .Maar dit had ik niet verwacht .Ik heb nog niet eens alle mogelijkheden geprobeerd. Een prima toestel waar je veel mee kunt doen .

trolplatz7 24-01-2013
Geschreven voor: Samsung ST 200F zwart

Prima camera gisteren 'foto"s gemaakt vanaf de tv dwdd zie fb super gewoon.
Ik ben maar een huis en tuin,fotograaf maar hiervoor prima te gebruiken.
Ook het versturen via mail en facebook tv wauw,wat makkelijk.
Nu als kit te koop voor 129,00,ik heb deze camera als 2e camera gekocht klein compact makkelijk om nu het metropole orkest ten alle tijden op potret te zetten.In prima kwaliteit.

LarsSch 06-02-2013

Hoi,
Ik zit er ook aan te denken de camera te kopen, maar ik vroeg me af welke dit je dan gekocht hebt, waar en wat er precies in zit.

Alvast bedankt,